Въпроса ми е
АХУ му слагам дюзи от АФН и умира!? Слагам му чип като съм споменал,че е с дюзи от ... И почна да върви,но пак е малко муден след 4-5 дена каране .
Та реших днес да му върна неговите си дюзи и не можах да повярвам колко много върви.
Някои има ли идея от какво може да се дължи това.
Замислен е и елемента да се сменява на моята си помпа с такъв от 110к.с.



AHU с чип и дюзи от АФН?
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- boreto1977
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
- Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
- Двигател: AVF 2003 ACV 2001
- Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE
Re: AHU с чип и дюзи от АФН?
"умната" дюза е "затъпяла" на този комплект дюзи -затова не върви 

- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: AHU с чип и дюзи от АФН?
или не са от афн
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: AHU с чип и дюзи от АФН?
Понеже писах от телефон, ми беше сложно да влизам в подробности.
Всичко е проверено и настроено(при Виктор) и грешка няма на дюзата.-028 130 201 T
Най интересното е,че при никакви обстоятелства не пуши черно с които и да е дюзи и преди и след чип
На VAG-Com мога ли да покажа някакви стойности за да се изясни нещо (евентуално).
Имам Илиенски бустметър и по него ще сравня разликите от чипа и дюзите.
Значи преди чипа и с неговите си дюзи буста показваше, Пик-1.2 бар и падаше на 0.9 бар
след чип,нос АФН дюзите стана Пик-1.4,5 някъде и падаше на 1.1, 1.2бар.
върнах неговите дюзи и стана 1.5 пик. и 1.2, 1.2,5 някъде задържа.
Всичко е проверено и настроено(при Виктор) и грешка няма на дюзата.-028 130 201 T
Най интересното е,че при никакви обстоятелства не пуши черно с които и да е дюзи и преди и след чип

На VAG-Com мога ли да покажа някакви стойности за да се изясни нещо (евентуално).
Имам Илиенски бустметър и по него ще сравня разликите от чипа и дюзите.
Значи преди чипа и с неговите си дюзи буста показваше, Пик-1.2 бар и падаше на 0.9 бар
след чип,нос АФН дюзите стана Пик-1.4,5 някъде и падаше на 1.1, 1.2бар.
върнах неговите дюзи и стана 1.5 пик. и 1.2, 1.2,5 някъде задържа.
Последна промяна от Adrian-AAA на Нед 06 ное 2011 23:25, променено общо 1 път.
- rapo_vd
- Мнения: 370
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Видин
Re: AHU с чип и дюзи от АФН?
Колега пробва ли да сложиш само разпръсвачите, от афн на дюзите на аху-то. Трябва да станат, или пак съм измислил поредната глупост.
-
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:45
- Автомобил: Golf3
- Двигател: TDI AFN
- Местоположение: Троян
Re: AHU с чип и дюзи от АФН?
Мисля си,че без по-голям кулер и турбо(с променлива геометрия),ефекта от по големите дюзи ще е малък
Също така и компа ако е стария ще ги "спъва",нищо че е с чип ... 


- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: AHU с чип и дюзи от АФН?
Аз съм свидетел,че 1.9 тди 1з с дюзи от ауди-а6(100) 2.5 тди и чип и
колата се побърка с оригиналната турбина и помпа!

-
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:45
- Автомобил: Golf3
- Двигател: TDI AFN
- Местоположение: Троян
Re: AHU с чип и дюзи от АФН?
Читав 1z със сток дюзи и двигател оставя замислени много хора
Въпроса е,че тези от АФН които си поставил ще имат много по-голям ефект с изброените от мен неща (кулер,комп с адекватен софт и рапанче с променлива) 


- jelevbg
- Мнения: 497
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:42
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
Re: AHU с чип и дюзи от АФН?
Колеги, аз също я замислям тая интервенция със по-големите дюзи и чипа, може ли да дадете малко повече инфо? Дали си заслужава или по-добре да сложа само чип, има ли голяма разлика като е със по-големите дюзи в сравнение със същия мотор без дюзи, но с чип и ще качи ли много разхода и има ли някакъв риск да се прецака нещо по мотора и турбото? 

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: AHU с чип и дюзи от АФН?
с по-големите разпръсквачи можеш да вкараш същото гориво,което вкарват по-малките но за по малко милисекунди и това допринася за по голям въртящ момент и намаляване на пушъка до 99 % ... ти с заводското турбо не е много хубаво да караш с повече от 1.1 бара което няма да е повече от 1050 единици на дебитомера следователно на въртящия момент можеш да пуснеш 52.5 милиграма ,ако е 1 към 20 дебитомера
.Ако главата на помпата е с 10 мм бутало мисля ,че ще смогне ,но за разпръсквачите ти не знам колко могат ...разузнай малко и сам си реши дали да даваш още пари за нови по-големи
.Между другото на високите обороти пак ще имаш 1.1 налягане но дебита ти няма да е повече от 850 единици тогава със сигурност оригиналните разпръсквачи няма да имат проблем 



-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: AHU с чип и дюзи от АФН?
Т'ва 1:20 е ... за не знам къде. За мощност се търси 1:15 до 1:16. С правилни аванси и дюзи способни да вкарат необходимото гориво достатъчно бързо пушеци няма.
1:20 (че и по-беден) е заводския smoke limiter. А смесите на които реално работи са още по-бедни.
1:20 (че и по-беден) е заводския smoke limiter. А смесите на които реално работи са още по-бедни.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: AHU с чип и дюзи от АФН?
1 към 19.5 работи дебитомера на АФН ,а 1Z мисля ,че беше 1 към 21.5 ... не съм гледал отдавна картите на дебитомера ...С 1 към 15 ще пуши
...това не е common rail

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: AHU с чип и дюзи от АФН?
На 1:15 ще е на лимита на пушенето. Правилните смеси за дизел са 1:14.6, другото е да можеш да постигнеш идеални условия на горене. На 1:15 може да пуши, ама много леко и незабележимо. Стига да му настроиш правилно авансите и дюзите да могат да вкарат горивото достатъчно бързо.
Стойностите дето съм ти ги дал по-горе са от 131кс мотора. Там smoke limiter-а е на тези числа. А реално мотора работи на още по-бедни смеси. 1Z - не знам, ама AFN-а е подобна история като по-горнот. И там смесите обедняват с качването на обороти, щото реално се постига по-лошо смесообразуване. Дебитомера не работи на смеси, той мери въздуха постъпващ в мотора. ECUто определя смесите.
Стойностите дето съм ти ги дал по-горе са от 131кс мотора. Там smoke limiter-а е на тези числа. А реално мотора работи на още по-бедни смеси. 1Z - не знам, ама AFN-а е подобна история като по-горнот. И там смесите обедняват с качването на обороти, щото реално се постига по-лошо смесообразуване. Дебитомера не работи на смеси, той мери въздуха постъпващ в мотора. ECUто определя смесите.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: AHU с чип и дюзи от АФН?
за дебитомера ми е ясно каква роля играе все пак като отворя WinOls-a и картата му се казва smoke limit ...Колегата ако иска голям дебит на високите първо да почне с по-големи смукатели и крайна сметка ,ако реши да слага по-големи разпръсквачи да го направи преди чипа и да спомене за тяхното наличие 

- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: AHU с чип и дюзи от АФН?
Колега а тея АФН-ските дюзи стендвахте ли ги преди да го сложите?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта