


Проблем с голф 4
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 07 май 2010 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Veliko Tarnovo
Проблем с голф 4
Голф4,99г.110к.с.,дизел-проблемите са следните:1-Като е студена,некарана скоростите влизат перфектно,покарам ли малко да позагрее и колата и съединителя започват да влизат доста трудно а задна трябва да угасиш за да я вкараш,иначе съединителя отделя ниско долу.Повечето специалисти казват,че трябва да се смени съединителя-комплект.Дали не може нещо друго да се направи или задължително трябва да се смени.2-ключа е сгъваем и ту може да отключи/заключи дистанционно ту неможе.Когато работи всичко е нормално,а когато не като заключа ръчно задна дясна врата се връща в откл.положение.3-ел дисплея в средата на тъблото не се вижда денем/не свети/,а по тъмно само се виждат данните-не са размазани,но не свети ясно да се вижда.Предварително благодаря за съветите.
- petraki7708
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Проблем с голф 4
Първо добре дошъл в форома.Иначе за 1-вия ти вапрос провери си маслото в скоростната кутия дали е на ниво
(виж килко литра дават да има в твоята кутия)маслото,или го смени.За 2-рия виш си батерията на дистанционното или нещо свързано с него.На 3-тия въпрос трябва да си свалиш таблото и да смениш дийода който е изгорял,хващайсе и ги отстранявай проблемите.Това е от мен но не е излишно мнението и на други колеги.Поздрави и по малко ремонти ти пожелавам. 


-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 07 май 2010 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Veliko Tarnovo
Re: Проблем с голф 4
Днес друг майстор ми казва дай да ти сменя маслото на кутията и ще се оправи.Добре сменихме го 2л. х 25лв + 10лв за смяната добре,но никаква промяна.Покарах около 20км градско и все така трудно влизат,а задната невъзможно,само гасиш.Но както и да е така или иначи беше хубаво да сменя маслото а утре ще сменя и съединителя комплект дано се оправи че към 500 лв май ще излезе,но важното да е от него.Ще пиша дали се е оправило.По другия проблем-смених батериите,пак същият проблем,цял ден отключва и заключва без проблем вечерта няма заключване-само ръчно.Сутринта пак така и обратно.Тия дни ще я гледа един ком. спец дано оправи и дистанционното и дисплея,че ми писна от пишман майстори и най вече от сервиз фолксваген.Повечето само майстори им името,пък като им видиш работата да ги ебеш в майсторите.Бързат да вземат парите пък проблемите остават.Аз не искам аз да си го правя,искам да си платя и да ми го направят както трябват.Аман от майстори,ама така е имаш кола имаш проблеми,нямаш кола няма проблеми и така е с всичко.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с голф 4
не към 500, а към 1000лв.
проблема е в маховика и трябва да се смени
проблема е в маховика и трябва да се смени
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 07 май 2010 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Veliko Tarnovo
Re: Проблем с голф 4
Днес ми избледняха проблемите около ключа и дисплея покрай вариантите със скоростити.След като смених маслото на кутията и няма резултат,свалихме съединителя.И....видимо няма проблем.Феродовия е 6мм и нещо,притискателя не е /видимо/прегряван и казват може би май е маховика.Да ама той е демпферен и струва бая пари.Добре ама дали е от него,защото друг патил казва,че той не може да е при тия симптоми ами е от помпите на съединителя,трети мисли от дефект в притискателя.Ако е в някой лиценз сервиз ще ти сменят всичко коплект,ще си платя няколко хиляди и ще се оправи,ама нали трябва да се прецени кое е нужно да се смени и да се оправи.Сега съм на вариант/по предложение на друг майстор/обикновен маховик от морга,комплект нов съединител обикновен и проблема е решен за по малко пари от демпферният вариант,който е над 1000лв.Ами ако е и от помпите или най накрая от кутията.От всички варианти дано избера правилният,и тогава ще разкажа за резултата да го имат впредвит други с подобни проблеми.
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Проблем с голф 4
ofe_vt написа:Днес ми избледняха проблемите около ключа и дисплея покрай вариантите със скоростити.След като смених маслото на кутията и няма резултат,свалихме съединителя.И....видимо няма проблем.Феродовия е 6мм и нещо,притискателя не е /видимо/прегряван и казват може би май е маховика.Да ама той е демпферен и струва бая пари.Добре ама дали е от него,защото друг патил казва,че той не може да е при тия симптоми ами е от помпите на съединителя,трети мисли от дефект в притискателя.Ако е в някой лиценз сервиз ще ти сменят всичко коплект,ще си платя няколко хиляди и ще се оправи,ама нали трябва да се прецени кое е нужно да се смени и да се оправи.Сега съм на вариант/по предложение на друг майстор/обикновен маховик от морга,комплект нов съединител обикновен и проблема е решен за по малко пари от демпферният вариант,който е над 1000лв.Ами ако е и от помпите или най накрая от кутията.От всички варианти дано избера правилният,и тогава ще разкажа за резултата да го имат впредвит други с подобни проблеми.
Колега за мен проблема е или в лагер помпата или в съединитеял,но вав никакав слу4аи не и в маховика.просто е малко странно да е от него за6тото си писал 4е на студена кола си4ко е ок,а като задрее и по4ват проблемите.маховика или работи или не.но се замисли малко 6том като загрее и го усе6та6 и на педала или е помпата или е притискатела според мен запо4ват да правят по малак ход и не притиска както трябва.да не би да си диливал някаква друга те4ност и от там да идва проблема?ина4е и според мен наи добре е 6том си я отворил да сложи6 обикновен маховик за6тото ак сега не е от него рано или касно 6те здаде багажа.успех
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 24 авг 2008 11:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с голф 4
Може ли някой да обесни къв е тоз обекновен маховик. Скоро минах през тази процедура, моя майстор ми намери на старо целия комплект който беше около 25000км за 600лв + лагер помпата за 170лв.а тва колега обикаляй из моргите и все ще намериш нещо добро да не пръскаш много пари.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 07 май 2010 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Veliko Tarnovo
Re: Проблем с голф 4
Днес след много притеснения решихме проблема със скоростите.След всякъкви мнения за денмпферни я маховик,за притескател,феродов,помпи-горна и долна/работен цилиндър/кутия ,масла и лагери,реших да пробвам с втора употреба феродов и притискател комплект без да бутам демпферния маховик.И стана.В момента колата е с перфектни скорости.Карах градско около полвин час-перфектна е.Да с втора употреба съединител но.......За 80лв-х40лв феродов-7мм и притискател които може да изкарат и доста повече.Всеки сам си прави сметка.Малко информация в цени за колеги с подобни проблеми-Комплект обикновен маховик,притискател,феродов-150лв-от автоморга от голф 90 коня и от 115 май пак става,може само маховик от морга а комплект нов съединител и лагер от маг.Доста хора от Търново са го заменили тоя демпфер-нямало проблеми.В СЕРВИЗ ФОЛКСВАГЕН-ако част от фолксваген или ауди е оригинална я връщаш и ти дават рециклирана на добра цена с гаранция.В моя случай ми искаха 260лв за феродов и притискател комплект с гаранция и вземат моя стария.Но пробвах с от автоморга защото се опасявах,че може да не се оправи и щях да го върна в моргата.Да но стана,така че карам до като пак се обади съединител и тогава на един от тия варианти.Дано съм бил полезен на някой.
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Проблем с голф 4
ofe_vt написа:Днес след много притеснения решихме проблема със скоростите.След всякъкви мнения за денмпферни я маховик,за притескател,феродов,помпи-горна и долна/работен цилиндър/кутия ,масла и лагери,реших да пробвам с втора употреба феродов и притискател комплект без да бутам демпферния маховик.И стана.В момента колата е с перфектни скорости.Карах градско около полвин час-перфектна е.Да с втора употреба съединител но.......За 80лв-х40лв феродов-7мм и притискател които може да изкарат и доста повече.Всеки сам си прави сметка.Малко информация в цени за колеги с подобни проблеми-Комплект обикновен маховик,притискател,феродов-150лв-от автоморга от голф 90 коня и от 115 май пак става,може само маховик от морга а комплект нов съединител и лагер от маг.Доста хора от Търново са го заменили тоя демпфер-нямало проблеми.В СЕРВИЗ ФОЛКСВАГЕН-ако част от фолксваген или ауди е оригинална я връщаш и ти дават рециклирана на добра цена с гаранция.В моя случай ми искаха 260лв за феродов и притискател комплект с гаранция и вземат моя стария.Но пробвах с от автоморга защото се опасявах,че може да не се оправи и щях да го върна в моргата.Да но стана,така че карам до като пак се обади съединител и тогава на един от тия варианти.Дано съм бил полезен на някой.
Браво колега радвам се 4е си си направил колицата,за напред ти пожелавам много безаварийни.

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с голф 4
Колегата от Търново сега чак забелязах темата, но и без това с тия проблеми точно които, си имал не съм се занимавал. Да те питам случайно сребрист ли е на цзвят Голфа, че май се познаваме 

Последно избутана от ofe_vt на Сря 12 май 2010 16:08.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], mironski и 56 госта