Настройка на времето и градусите на греене на подгревните свещи.
Настройка на времето и градусите на греене на подгревните свещи.
Здравейте, наскоро разбрах, че може да се манипулират минималните градуси на пускане на подгревните свещи. Естествено прочетох, че е нужен вагком или мапер. Възможно ли е да се направят да се пускат да работят да речем при по-високи температури ? С цел по-бързо загряване на двигателя и водата ?
- samo_pechka
- Мнения: 8944
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Настройка на времето и градусите на греене на подгревните свещи.
Ако става въпрос за свещите на подгрева, има разни решения . Но за вариант за препрограмиране, не съм запознат , записвам се за темата.
Но ако имаш в предвид погревните свещи на мотора- забрави за ефект оттам.
Но ако имаш в предвид погревните свещи на мотора- забрави за ефект оттам.
Re: Настройка на времето и градусите на греене на подгревните свещи.
Да трябваше да уточня, става на въпрос за трите свещи на фланеца за водата.
- nikolay_ss
- Мнения: 1121
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Настройка на времето и градусите на греене на подгревните свещи.
Управляват се от ЕКУ-то, трябва ти човек който се занимава със софтуери.
Поразтърси се в интернет дали е добре да го правиш.
Давам ти едно от мненията които намерих:
Поразтърси се в интернет дали е добре да го правиш.
Давам ти едно от мненията които намерих:
The more your battery is discharged, the more load to alternator. Therefore ECU turns on J359 relay (one glow).
When the load goes down ECU turns on J360 relay and turns off J359 (two glows). And when the load is "normal" ECU turns on both relays (three glows).
So, to turn on all glows when the load is high - is not good (big sterss on alternator and increased consumption of fuel).
-
- VW експерт
- Мнения: 13341
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Настройка на времето и градусите на греене на подгревните свещи.
Това нещо за кратки шофирания в градски условия ще е убиец на акумулатора, а разхода ще прескочи 10/100.
- samo_pechka
- Мнения: 8944
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Настройка на времето и градусите на греене на подгревните свещи.
Така е.
Най-добре с доп.печка .
Най-добре с доп.печка .
-
- VW експерт
- Мнения: 1992
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Настройка на времето и градусите на греене на подгревните свещи.
То и печката харчи нафта, че и малко ток.
Но и ефекта е по-голям - 5kW печка, срещу няма и киловат свещи. И печката може да си се пуска предварително, кеф ти таймер, дистанционно... Аз съм си сложил на древния Пасат B4, и няма грешка.
Но и ефекта е по-голям - 5kW печка, срещу няма и киловат свещи. И печката може да си се пуска предварително, кеф ти таймер, дистанционно... Аз съм си сложил на древния Пасат B4, и няма грешка.
- MamaMy
- Мнения: 1027
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Настройка на времето и градусите на греене на подгревните свещи.
При китайците гледам много евтини дизелови отоплители за въздух. По принцип са за бусове, каравани и камиони, но нищо не пречи да си монтираш и на колата. Избери най-малкия модел. Като знам каква баня правят в камионска кабина и то от големите смятай в колата. Е, те си имат табло с градуси, дистанционни и други глезотии, но пък мотора ще е студен.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 03 дек 2024 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Настройка на времето и градусите на греене на подгревните свещи.
Здравейте!
Бихте ли ми казали за какви печки иде реч,че и в моята зимата е голям кучкарник.
Ако може и линк ще бъда благодарен.
Бихте ли ми казали за какви печки иде реч,че и в моята зимата е голям кучкарник.
Ако може и линк ще бъда благодарен.
Re: Настройка на времето и градусите на греене на подгревните свещи.
А някаква идея как да се върже това. Електрически е ясно, по-скоро питам откъде биха се отвели изгорелите газове така?
- MamaMy
- Мнения: 1027
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Настройка на времето и градусите на греене на подгревните свещи.
Има си ауспух в комплекта както и упътване за инсталация.
- samo_pechka
- Мнения: 8944
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Настройка на времето и градусите на греене на подгревните свещи.
Тия са т.н. сухи печки. За мотора трябва е другия тип , те топлят и през парното на колата самото купе. Но основно подгряват двигателя. Те са търсените. Примерна от али-то https://vi.aliexpress.com/item/10050049 ... IuNjAuMC4w
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта