Здравейте,
Колата е Ауди А4 Б7 2007г 2.0тди 170кс BRD, а проблема общо казано е че колата не се представя както би следвало за 170кс.
По-подробно:
1. Турбото се усеща чак след около 2200 оборота, като на предавките от 3та и нагоре - изключително слабо.
2. Също така се усеща "включване" на около 2200 и 2600 оборота. През останалото време е доста мудно и все едно изобщо не работи(или работи на 30%).
3. Не съм сигурен дали има връзка, но смятам че може да бъде полезно - понякога на студен двигател, колата тресе и губи мощност при подаване на газ на 1ва, после се оправя.
Нищо нередно не се забелязва на диагностика(в т.ч. жива диагностика, ваг ком кабел и т.н.), дюзите са в перфектни норми, обслужени са преди по-малко от 10000км.(смяна на инсталацията, пръстени и т.н.), а също така турбото(от което аз си мислех че е проблема) също е проверено.
Обиколил съм доста места и никой не може да намери проблема, затова се надявам ако някой е имал подобен проблем да сподели.
Ауди А4 Б7 2007г 2.0тди 170кс BRD - Проблем с ускорение
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с ускорение - Ауди А4
Актуатор?
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Ауди А4 Б7 2007г 2.0тди 170кс BRD - Проблем с ускорение
Турбото на BRD е BV43 ,и като цяло се усеща след 2200оборота до към 3500-4000
.Преди това е мъртвец.Можеш да смениш средната част с такава от BV43a от 170кс. с жълт етикет,ще развърта по-бързо.
.Преди това е мъртвец.Можеш да смениш средната част с такава от BV43a от 170кс. с жълт етикет,ще развърта по-бързо.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 238 госта