Колеги ако има някой компетентен нека каже има ли разлика в дебита на разпръсквачите на Пасатор Б3 1,9 ААЗ мотор и тези на Голф МК3 1,9 пак ААЗ.По каталог излизат различни номера а и по принцип пасатора е с ГНП-то без камбаната отгоре дето се задейства от турбото за допълнително гориво,за всеки случай ако някой ме пита помпата не е от чист дизел за турбо си е просто Б3 са с такива помпи.Проблема ми е че след куп ремонти колцата стана много куца,уж всичко работи нормално и турбото мерих в сервиз и помпата е изправна а няма вървеж,няма пъргавина.Въпроса ми е може ли ако дюзите отварят на по малко налягане от колкото трябва от това да не върви,а иначе пали от четвърт,не прекъсва и не пуши абе работи много добре с две думи.Дайте съвет,ако трябва да сменя разпръсквачите и с какви,само да поясня че не искам да стане супер бегачка ама не искам и да се набира като чист дизел както е сега,просто когато го взех на 5-та предавка влизаше в 4500 об/мин а сега повече от 130 не

.Ако някой е патил и може да даде съвет ще бъда много признателен. ПП:Само да не забравя,моля въздържайте се от коментари от рода на "ей браточка тва все пак е пасат,аи с тоя куц ААЗ ти колко искаш да върви".Предварително благодаря
