Дюзи-1,9 тд(ААЗ)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Дюзи-1,9 тд(ААЗ)

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Вто 18 май 2010 16:38


Колеги ако има някой компетентен нека каже има ли разлика в дебита на разпръсквачите на Пасатор Б3 1,9 ААЗ мотор и тези на Голф МК3 1,9 пак ААЗ.По каталог излизат различни номера а и по принцип пасатора е с ГНП-то без камбаната отгоре дето се задейства от турбото за допълнително гориво,за всеки случай ако някой ме пита помпата не е от чист дизел за турбо си е просто Б3 са с такива помпи.Проблема ми е че след куп ремонти колцата стана много куца,уж всичко работи нормално и турбото мерих в сервиз и помпата е изправна а няма вървеж,няма пъргавина.Въпроса ми е може ли ако дюзите отварят на по малко налягане от колкото трябва от това да не върви,а иначе пали от четвърт,не прекъсва и не пуши абе работи много добре с две думи.Дайте съвет,ако трябва да сменя разпръсквачите и с какви,само да поясня че не искам да стане супер бегачка ама не искам и да се набира като чист дизел както е сега,просто когато го взех на 5-та предавка влизаше в 4500 об/мин а сега повече от 130 не :banghead: .Ако някой е патил и може да даде съвет ще бъда много признателен. ПП:Само да не забравя,моля въздържайте се от коментари от рода на "ей браточка тва все пак е пасат,аи с тоя куц ААЗ ти колко искаш да върви".Предварително благодаря :beer




Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Дюзи-1,9 тд(ААЗ)

Мнениеот van4ooo » Вто 18 май 2010 17:08


За разпръсквачите незная но за вървежа пробвали да врътнеш малко помпата(предверение/закъснение).Отиди при някои баш дизелжия за съвет.
А какви ремонти си правил да не е от там провлема,неразбрах помпата сменена ли е.


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Дюзи-1,9 тд(ААЗ)

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Вто 18 май 2010 19:29


на помпата е правен ремонт,главата е правена от-до а за центровката съм 100% сигура.Начи продлема ми идва или от помпата или от дюзите,та за това питах за съвет какви разпръсквачи да сложа евентуално ако се наложи да ги сменя.А относно помпата като пусна повече гориво да върви ефекта е отрицателен,едно на лице е че вдига оборотите на празен ход но тва не е фрапиращо,гадното е че като и дам масраф оборотите падат адски бавно а ефекта върху вървенето е нулев :roll:


GoolFara
Мнения: 17
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Дюзи-1,9 тд(ААЗ)

Мнениеот GoolFara » Вто 18 май 2010 20:40


не се плаши помпата е . Повече гориво и трябва . Все пак като палиш сутрин сега като е топло опъваш ли обогатителя , ако без него колата пали на по ниски от нормалните обороти имаш недостиг на гориво , мойта по тва е познах и я оправиха за две минути. /хаха и да питам остана ли AAZ На което да не му се е отваряло дигателя , деа тия глави , очите се вперени в температурата голям навик ми създаде тая кола , като я сменя сигурно пак ще гледам само градусите :Д /


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дюзи-1,9 тд(ААЗ)

Мнениеот WasteLand_TD » Вто 18 май 2010 22:42


Имат разлика колега.
На голфа се водят двустъпални, на пасата са едностъпални.Т.е. едните са с две пружини, другите с една.
Те и имат разлика като ги погледнеш - самите дюзи.
При голфа са по-високи, затова и тръбичките са с различна дължина.
При Б4 Пасат с ААЗ мотор мисля че вече са еднакви с голф3/венто ААЗ.
При Б3 самия диаметър дори на разпръсквача е малък.Имах ги някъде , но съм ги забравил.
Доколкото знам за тези двустъпални и едностъпални е, че едностъпалните са по шумни.


Later AAZ came with twin stage DN0 SD308 injectors with 150 bar pressure. Earlier ones were single stage DN0 SD 297.
Б3-те са ранните AAZ.


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Дюзи-1,9 тд(ААЗ)

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Сря 19 май 2010 0:59


По принцип паля без да дърпам авансатора без значение от това дали е топло или студено.След стартиране на двигателя заработва на около 500 об/мин за 4-5 сек след което се чува нещо като реле и оборотите моментално се качват на 750 об/мин.Ако сложа дюзи от Голф дали ще тръгне,или ше трябва да се смени и помпата с голфова :horror:


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Дюзи-1,9 тд(ААЗ)

Мнениеот vinixxx » Сря 19 май 2010 8:46


Колега,750 са ниски оборпти.трябва да се въртят около 900 и по-добре дърпай авансьора да не тресе в началото.


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Дюзи-1,9 тд(ААЗ)

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Сря 19 май 2010 14:59


Освен на първо време да взема да сменя дюзите с голфови че и без това съм им мераклия,а и не знам на кво дередже са моите в смисъл на колко бара работят в момента и после ако трябвя помпата,и пак питам компетентните колеги:ако дюзите отварят на по малко налягане от минималното за модела 140 бара което им дават за използвани разпръсквачи какъв ще е ефекта щот се съмнявам че може и така да се е получило при мен,а и защо като пусна повече гориво както всички ме съветват оборотите много ама направо адски бавно падат?Дали е възможно тва да има нещо общо с разпръсквачите в смисъл такъв да са по малко дебитни и от тва да става неква игра? :roll:


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Дюзи-1,9 тд(ААЗ)

Мнениеот vladitdrv » Сря 19 май 2010 18:46


Оборотите падат бавно защото се променят настроиките на помпата когато въртиш болта определящ максималната порция гориво!Ако искаш да оправиш оборотите трябва да развиеш и регулиращия винт за ниските обороти(на него опира рейката за газта).Мой съвет е да не пипаш ако не знаеш какво правиш,че може да има някои странични ефекти от подобна намеса като непостоянни обороти на празен ход например!
С какво правихте центровката на помпата че е 100% сигурна?Когато я настъпваш изпушва ли черно?Колко надува турбото?


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Re: Дюзи-1,9 тд(ААЗ)

Мнениеот didodi » Сря 19 май 2010 19:32


Ако турбото е в час, то тогава не стига нафта, щом казваш че не пуши...Ако е много горивото ще пуши доста на място при форсиране.


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Дюзи-1,9 тд(ААЗ)

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Сря 19 май 2010 19:38


Благодаря на всички колеги за отзивчивостта :bowdown


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Дюзи-1,9 тд(ААЗ)

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Сря 19 май 2010 19:40


:arrow:


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Дюзи-1,9 тд(ААЗ)

Мнениеот freezone » Пет 09 юли 2010 23:51


Моя голф е с такъв мотор.Доста е по бавен от ТДИ-тата (много бавно загрява,за тфа като го запаля сутрин го чакам 1 мин да стигне номиналните си обороти).Откакто съм купил колата не съм пипал нищо по двигателя и турбото като изключим смяната на ангренаж и маслата.Голфа припушва само като е студен и то като го запаля,иначе в движение не (освен ако не влизам в 4500-5000 об/мин на 4-та и 5-та предавка).Липсва ми шина за подгрев на свещите,но и при ниски температури колата пали от рас (близки до 0-та).За вървене немога да се оплача - с 2 голфа 1.6 моно ги пусках и с вектра 1.6 на 1км печката дърпа с по 1-2 коли.Колата е на профила ми



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта