Здравейте,
Вчера си запалих колата рано сутринта - всичко беше нормално. Винаги е палела от първия оборот. Отидох на работа ( около 3 км пробег ) и я оставих на паркинг. Тръгвам си от работа и запали от 4тото завъртане. И сега всеки път така - без значение дали е топла или студена. Без значение дали подгрявам два пъти ( направих го просто за тест )
След като запали няма никакви признаци, че нещо не е наред. Не тресе моторът, има си мощност.
Аз си мисля за подгревателни свещи ( за съжаление не знам кога ще стане над 20 градуса, за да се разбере ) или стартер, или имало датчик за темп на горивото?
Някой може ли да помогне с идеи? Или къде да си закарам колата да ми я видят, става дума за София?



Започна да пали от 4ти оборот 1.9 TDI PD AVF
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: Започна да пали от 4ти оборот 1.9 TDI PD AVF
подгревните свещи мисля,че се включват под 5 градуса а пробвал ли си като запали да я изключиш и пак да я запалиш да видиш или пак е така ако си пали веднага мисля,че ти губи гориво и докато подкачи 1-вия път въриш повече
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 15 фев 2008 9:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Започна да пали от 4ти оборот 1.9 TDI PD AVF
то това с губенето на гориво как може да се отстрани...че май и аз имам същия проблем?
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Започна да пали от 4ти оборот 1.9 TDI PD AVF
Пак е така, всеки път така си пали вече 

- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Започна да пали от 4ти оборот 1.9 TDI PD AVF
провери алтернатора как зарежда,на мен ми прилича на проблем с акумулатора дизелела си иска въртене
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Започна да пали от 4ти оборот 1.9 TDI PD AVF
Акумулатора безспорно не е нов, но си изкара цяла зима без проблем.
Алтернатора е преди месец "рециклиран". Ролката на алтернатора ми изскочи от оста и го ремонтирах целия. Разглобиха го, видяха четките, ротора и всички елементи. След това го тестваха на машина и си е идеален или поне би трябвало
След работа ще проверя шината за подгревателните свещи, както и може някой да ми даде ток, за да видя дали не е акумулатор.
Алтернатора е преди месец "рециклиран". Ролката на алтернатора ми изскочи от оста и го ремонтирах целия. Разглобиха го, видяха четките, ротора и всички елементи. След това го тестваха на машина и си е идеален или поне би трябвало

След работа ще проверя шината за подгревателните свещи, както и може някой да ми даде ток, за да видя дали не е акумулатор.
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Започна да пали от 4ти оборот 1.9 TDI PD AVF
Колега, не си губи времето да проверяваш свещи, шини и т.н., а отиди на диагностика.
100 % проблема ти не е от тях. PD и при 0 градуса палят лесно без свещи.
Има доста писано за форумните майстори - потърси ги.
100 % проблема ти не е от тях. PD и при 0 градуса палят лесно без свещи.
Има доста писано за форумните майстори - потърси ги.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Започна да пали от 4ти оборот 1.9 TDI PD AVF
При този мотор няма шина а са малки лулички на всяка свещ.Колегата над мен е прав че си пали колата с изгоряли свещи.Отиди на диагностика няма смисъл да ги гледаш.
Re: Започна да пали от 4ти оборот 1.9 TDI PD AVF
Прегледай заряда на акумулатора. Въпреки че е топло, имат склоност да се предават Май месец. От опит го казвам, не се шегувам особено ако е Bochs.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Започна да пали от 4ти оборот 1.9 TDI PD AVF
За да е акумулатора, трябва едва едва да завърта. PD пали от четвърт оборот ако всичко му е наред.
- Jovani
- Мнения: 145
- Регистриран на: Пон 28 апр 2008 15:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Започна да пали от 4ти оборот 1.9 TDI PD AVF
Имах подобен проблем, но го правеше само отвреме навреме, оправи се с подмяна на датчика на коляновия вал. Набиваше грешка на компа. Пуснете му една диагностика и най-вероятно ще се види от какво е.
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: Започна да пали от 4ти оборот 1.9 TDI PD AVF
Според мен е акумулатора. И аз съм с PD и имах до вчера сутрин същия проблем. Имах една заминала клетка в акумулатора и естествено не можеше да зарежда повече. С напълно здрав акумулатор пали от четвърт оборот, а с този, който докато сдаде богу дух, въртенето ставаше все по дълго, докато когато дадеш на контакт и не започне да ти изчезва часовника и да ти мига таблото и централното да се опитва да те остави в колата.
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Започна да пали от 4ти оборот 1.9 TDI PD AVF
Смени си акумулатора за проба
Най-безболезнено е. И ще отпадне едно от основните предположения тук 


- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Започна да пали от 4ти оборот 1.9 TDI PD AVF
Паленето се оправи. Не съм гледал свещите. Акумулатора си е добре.
Гризач ми беше изял кабелите към датчика за ангренажния ремък ( camshaft sensor )
СЛед възстановяването им и ремонт на тандем помпата, паленето е добре и си пали отново от четвърт оборот.
Може да е било комплексно между двете.
Благодаря на всички. Може да се заключи темата.
Гризач ми беше изял кабелите към датчика за ангренажния ремък ( camshaft sensor )
СЛед възстановяването им и ремонт на тандем помпата, паленето е добре и си пали отново от четвърт оборот.
Може да е било комплексно между двете.
Благодаря на всички. Може да се заключи темата.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Започна да пали от 4ти оборот 1.9 TDI PD AVF
OvivO написа:ремонт на тандем помпата
Колега, сподели за ремонта? Къде и за колко я ремонтираха?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 54 госта