Здравейте колеги искам да ви попитам след като четох разни теми за изключване действиет на егр с ваг ком-а двигатела стана супер пъргав и неможеше да спирам с него като върна газта . Колата вървеше задоволително доста бързо вдигаше обороти но разхода се покачи супер много нещо от порядъка на 9 може би . След връщането на стойностите разхода остава същия а двигателя стана супер муден няма абсолютно никакво ускорение и разхода ми е завишен отново да речем с 5 лв навта минавам около 30 км вместо 45 и всеедно карам TD a не TDI . Въпроса ми е следния някой знае ли има ли някакви тънкости при връщането на заводските стойности и може ли да ми каже някой какви са те с точност защото нямам много спомен .
Поздрави



Vag Com Настройки за EGR
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Vag Com Настройки за EGR
Няма тънкости. РАзхода леко е бил завишен заради това, че компира е търсел по малко изгорели газове и е пускал повече нафтица. Освен тиова си му се радвал как върви и си давал газ. Сега пък пробега ти е по-малък зашото вдигат цените на горивата през ден! 
С тоя пробег за 5лв. Уеко се излагаш. Освен това работейки почти "на сухо" може да ти изгори подкачващата помпа в резервоара.

С тоя пробег за 5лв. Уеко се излагаш. Освен това работейки почти "на сухо" може да ти изгори подкачващата помпа в резервоара.
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vag Com Настройки за EGR
Заводски настройки - 32768 или 128 !
Колега, да не променяш стойностите на 01 канал ?
За ЕГР е 03 канал.
Колега, да не променяш стойностите на 01 канал ?
За ЕГР е 03 канал.
Re: Vag Com Настройки за EGR
днес смених горивния филтър и закачих едно маркуче че се беше скъсало и откачило седи отгоре върху смукателния колектор най отгоре и отива в купето започна да върви стабилно но пали супер трудно сипах 10 лв и минах точно 40 километра мисля че не е нормално . Колкото до подкачващата помпа мисля че вече е изгоряла ако въобще има такава питах за тънкости защото четох някъде че трябвало да се подаде газ преди запазването на настройките или нещо от този вид утре ще вкарам това 128 пък дано се оправи мисля че сега е на 108 най ниската стойност . Ето и графика от вагком-а турбото от самосебеси започна да надува нормално около 1942 милибара. Много благодря за бързите отговори утре ще кажа какви са резултатите
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Vag Com Настройки за EGR
Колега турбото не е запо4нало от себе си данадува нормално а от марку4лето което си сменил на смукателния колектор,това отива не в купето а в екуто на колата и там се намира маф сензора за меренето на налягането и явно е било леко спукано и от там компа не е мерил добре.а за разхода и аз мисля 4е е доста зави6ен или си карал градско на ръ4ка яко и си е хапнал добре или може би трябва да потърси6 някои да ти прегледа помпата и да я настрои малко,а за подка4ва6тата помпа мисля 4е ако изгори няма да пали воб6те.погледни съ6то как ти е центровката на помпата и пусни една графика да видим дали от там не е този разход.и съ6то логовете се правят в движение не на място.успех 

Re: Vag Com Настройки за EGR
тези са в движение на 4-та от 1800 оборота мисля че са трябва да погледна пак колкото до ръчката имаше ръчка наистина радвах му се как върви но при 3 4 напъвания едва ли би дало такъв разход сега слизам да боцна тези настройки и се чудя дали направо да не отида в официалния сервиз да питам какви пари ще ми излезе да ми пренапишат софтуера в ecu
поздрави
п.с. маркучето беше почти паднало супер накъсано и разликата беше голяма след като го поставих както трябва
edit: на кой канал беше предварението advance ли беше то ?
поздрави
п.с. маркучето беше почти паднало супер накъсано и разликата беше голяма след като го поставих както трябва

edit: на кой канал беше предварението advance ли беше то ?
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Re: Vag Com Настройки за EGR
според мен смени бензиностанцията.всики сме го правили това упражнение,и няма такива резултати като твойте.
Re: Vag Com Настройки за EGR
ами днес върнах настройката за erg и си мисля че е малко по добре сипах за 10 лв вече имам минати около 50 км и няма проблеми с паленето беше на 108 сега го сложих на 128 дано да се оправи и повече няма да го ръчкам нищо ... колкото до бензиностанцията сменям ги редовно всеки ден съм на различна по няколко пъти Благодаря за отговорите надявам се всичко да е ок
Поздрави
edit: направих един лог за предварението но мисля че не е както трябва понеже бе6е 1-ва 2-ра 3-та и свърши пътя а нямах възможност да сляза на околовръсното

Поздрави
edit: направих един лог за предварението но мисля че не е както трябва понеже бе6е 1-ва 2-ра 3-та и свърши пътя а нямах възможност да сляза на околовръсното
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vag Com Настройки за EGR
Направи настройката на ЕГР-а на максимум и виж дали ще ти хареса.
Re: Vag Com Настройки за EGR
харесва ми като го изключа но в резервоара става навтовъртеж
днес засякох разхода и ми харесва с около 4 литра 70 километра всичко е доволно даже скъсах един колега на едно светофарче навява ме на мисълта че всичко е идвало от маркучето 


Re: Vag Com Настройки за EGR
Golf 3 комби днес покарах още всичко вече е наред дава ми разход около 6 градско Благодаря на всички за помоща
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 35 госта