Здравейте, от 3 седмици смених бензина с дизел купих си Голф 4 4моушън 150кс.
Според мен тая кола не вйрви за тези коне.Предишния собственик е бил ама много голям мърляч турбо пътищата под всякаква критика, филтрите също ремъци и т.н. оправих тези неща но пак невърви както трябва според мен, днес ходих до ХААС пловдив, там специалистите установиха че гарнитурата на изпускателния колектор изпуска по малко и това било проблема"?" чак да не повярва човек турбината надува на 2.8 атмосвери много ли е малко ли е за тях е добре,клапана който управлявал турбина и той бил здрав ? като загрее понякога малко трудно пали случва ми се като ускорявам след 1500 оборота да се чуе едно цвилене ли виене ли немога да го оприлича точно абе гаден звук има го и при палене, на няколко пъти ми се случва докато си карам да изчезне мощността на пълно гася паля и всичко е ОК.
Маслото него пипа вече 1800 км. На 1ва скорост имам чуството че карам почти чист дизелна на 2ра почва да дарпа по пове4ко след 2300, почва да върви бистрисе горе долу, от 170 до 200 доста се тормози но ги едига, от 5 паления ще върви различно и ще има различен звук мотора
1. възможно ли е да има недостиг на нафта
2.възможно ли е да е запушен катализатора и да действа като моторна спирачка(има малко димене от моторни отсек но специалистите казаха че е от гарнитурата )аз си мислех че е от меката връзка
3.какви са признаците на прословутата тандем помпа ако е трагнала
Ако може дайте мнения или насоки ако е по
знам само че датчика за температура на горивоте неработи и толкоз, ако ненамеря лочно обяснение почвам наред да сменям всичко вдига ме се в главата почнаха дайе да ме ебават някои хора с 1.9 90кс нече ме бият но пак се ебават.
П.С вярно ли е че ПД 131 върви повече от П.Д 150 ако и двата са читави(това е реплика на тези хара които се базикат)
Благодаря за вниманието.



АРЛ 150 ПД липса на мощност
- street_racer
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: АРЛ 150 ПД липса на мощност
Ми колега турбината пренадува и влиза в авариен режим, тва налягане което са ти дали е страшно много... Възможните причини са няколко от зацапана геометрия на турбото, N75 актуатор и тн... в общи линии ти трябва някой от клубните майстори, поне те като се овъртят няма да те лъжат... иначе ASZ не е по-бързо, субективно малко по-бързо отлепя, обаче натам изостава 

- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: АРЛ 150 ПД липса на мощност
...."днес ходих до ХААС пловдив"
бягай бързо от там!!!

бягай бързо от там!!!
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: АРЛ 150 ПД липса на мощност
Колега- честита кола!
Сега- това колко върви една кола зависи много от това колко си очаквал да върви. С 2 думи- ако си мислиш че си взел самолет си в голяма грешка!
150к.с. за дизел не са малко, но субективното усещане е по-голямо от реалния ефект. Друг "недостатък" за вървенето е 4MOTION-a!Са ще ме оплюят всички!
Споко - казвам недостатък, тъй като в случая освен да тежи повечко и да дава допълнително натоварване на двигателя от към кардан, раздатка и т.н. друго не прави. Не говоря когато е кално, вали сняг и т.н. Не говоря и когато колата е 250-300к.с. и не може да намери сцепление до 3-а скорост. Друг недостатък е кулера, който е наврян на.... да не казвам къде. По възможност изнеси кулера отпред. Ако все още не си махнал катализатора е редно да го направиш-ще има ефект. Почистването на ЕГР-а и всмукателния тракт също дава добър ефект... Относно налягането от 2,8bar според мен е вярно, но.... ако са ти го казали при закачване с компютър не са отчели че това е абсолютно налягане- демек от него трябва да извадиш близо 1bar. атмосферно налягане. 

Сега- това колко върви една кола зависи много от това колко си очаквал да върви. С 2 думи- ако си мислиш че си взел самолет си в голяма грешка!



- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: АРЛ 150 ПД липса на мощност
neon написа:Колега- честита кола!![]()
Сега- това колко върви една кола зависи много от това колко си очаквал да върви. С 2 думи- ако си мислиш че си взел самолет си в голяма грешка!150к.с. за дизел не са малко, но субективното усещане е по-голямо от реалния ефект. Друг "недостатък" за вървенето е 4MOTION-a!Са ще ме оплюят всички!
Споко - казвам недостатък, тъй като в случая освен да тежи повечко и да дава допълнително натоварване на двигателя от към кардан, раздатка и т.н. друго не прави. Не говоря когато е кално, вали сняг и т.н. Не говоря и когато колата е 250-300к.с. и не може да намери сцепление до 3-а скорост. Друг недостатък е кулера, който е наврян на.... да не казвам къде. По възможност изнеси кулера отпред. Ако все още не си махнал катализатора е редно да го направиш-ще има ефект. Почистването на ЕГР-а и всмукателния тракт също дава добър ефект... Относно налягането от 2,8bar според мен е вярно, но.... ако са ти го казали при закачване с компютър не са отчели че това е абсолютно налягане- демек от него трябва да извадиш близо 1bar. атмосферно налягане.
Колегата казва че ТДИ-та по 90кс му се опъват, явно проблема не е субективното усещане, а чисто технически. Този двигател с 4моушъна трябва да ускорява до 100 за 8,8сек, доста прилично вървене
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: АРЛ 150 ПД липса на мощност
ММммм-да! Не съм прочел последното. Не може 90к.с. кола да се "ебава" с тебе. Би трябвало да върви поне колкото 131к.с. даже малко отгоре. Има проблем и съм дал възможни причини.
Последна промяна от neon на Сря 26 май 2010 21:25, променено общо 1 път.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: АРЛ 150 ПД липса на мощност
neon, на голфа 4моушъна е с халдекс,дефакто това което каза и изброи за минус отпада.Според мен имаш проблем с турбината и Н75 щом като я угасиш и се оправя.И повярвай ми тоя мотор трябва да върви много,но на него се усеща малко по нагоре в оборотите,защото турбината му е доста големичка и докато се развърти и трябва време,като смениш тая гарнитура,махни катализатора,отиди на прочистване на колектори и ЕГР,ако имаш пари и на геометрия и да видим дали 131 коньовите ще ти се опират.Ако имаш време отскочи до сф при вентоман,не съм ходил при него,просто го хвалят тия които са ходили.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: АРЛ 150 ПД липса на мощност
Е какво като е с Халдекс? Да не би той да не тежи и да не си го носи навсякъде тоя Халдекс? Или като е с Халдекс да няма кардан и раздатка? Или те да не са постоянно зацепени и да не оказват допълнително съпротивление-говоря за раздатката и кардана? Или няма баси задния мост + още 2 полуоски?
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: АРЛ 150 ПД липса на мощност
Не брат,просто е по лек от торсена,и не е постоянно зацепен
, затова и Б6 е с халдекс

-
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: АРЛ 150 ПД липса на мощност
вентоман е човека а има и същата купра 4motion ще направи Голфа да върви така както не е вървял никога.
- street_racer
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: АРЛ 150 ПД липса на мощност
Благодаря за наставленията 6те почистя изпускателната система и ЕГР клапана, ще махна катализатора и ще дам инфо има ли резултат ада ще видя и геометрията и и след това почвам с вагкома.
Ако може да качите снимка на турбото че че тва мойто ми изглежда малко нече знам колко трябва да е голямо:)
Ако може да качите снимка на турбото че че тва мойто ми изглежда малко нече знам колко трябва да е голямо:)
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: АРЛ 150 ПД липса на мощност
Виж на някой др двигател и го сравни с твоето и няма да ти е трудно да откриеш разликите
- street_racer
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: АРЛ 150 ПД липса на мощност
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 019 AQ
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1230
Coding: 00003
Shop #: WSC 31414
No fault code found.
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 907 379 F
Component: ESP ALLRAD MK60 0104
Coding: 0023046
Shop #: WSC 31414
2 Faults Found:
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)
008 - Implausible Signal - Intermittent
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 3B1 907 044 C
Component: CLIMATRONIC C 1.0.0
Coding: 01000
Shop #: WSC 31414
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-00 - Faulty
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 920 845 C
Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V09
Coding: 21124
Shop #: WSC 00006
IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0A3574303
No fault code found.
Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 31414
No fault code found.
Address 22 -------------------------------------------------------
Controller: 02D 900 554 B
Component: HALDEX LSC ECC 0006
1 Fault Found:
01155 - Clutch
04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent
Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 959 799 AH
Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 31414
1 Fault Found:
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 035 152 G
Component: Radio BNO 0101
Coding: 01407
Shop #: WSC 31414
2 Faults Found:
00856 - Radio Antenna
36-00 - Open Circuit
00852 - Loudspeaker(s): Front
36-00 - Open Circuit
End -------------------------------------------------------
Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 019 AQ
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1230
Coding: 00003
Shop #: WSC 31414
No fault code found.
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 907 379 F
Component: ESP ALLRAD MK60 0104
Coding: 0023046
Shop #: WSC 31414
2 Faults Found:
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)
008 - Implausible Signal - Intermittent
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 3B1 907 044 C
Component: CLIMATRONIC C 1.0.0
Coding: 01000
Shop #: WSC 31414
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-00 - Faulty
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 920 845 C
Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V09
Coding: 21124
Shop #: WSC 00006
IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0A3574303
No fault code found.
Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 31414
No fault code found.
Address 22 -------------------------------------------------------
Controller: 02D 900 554 B
Component: HALDEX LSC ECC 0006
1 Fault Found:
01155 - Clutch
04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent
Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 959 799 AH
Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 31414
1 Fault Found:
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 035 152 G
Component: Radio BNO 0101
Coding: 01407
Shop #: WSC 31414
2 Faults Found:
00856 - Radio Antenna
36-00 - Open Circuit
00852 - Loudspeaker(s): Front
36-00 - Open Circuit
End -------------------------------------------------------
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: АРЛ 150 ПД липса на мощност
Тея грешки на ваг-кома обаче са голям т*шак... според тва единствения проблем свързан с вървене е съединителя 

-
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: АРЛ 150 ПД липса на мощност
може да изключиш Haldex-а от буксата и да видиш как ще върви колата определено ще излети. а това за АБС-а са два датчика стават от мерцедес ЕСП аз ги взех по 50лв. втора употреба и всичко е супер.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта