Проблем с охлаждането на Голф 2 Дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
fikata
Мнения: 130
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с охлаждането на Голф 2 Дизел

Мнениеот fikata » Чет 03 юни 2010 23:33


Колеги, появи се следният проблем.Имам чувството, че колата загрява много бързо. След като запаля и тръгна по баира от Билла на бул.България в София до разклона за Бояна колата вече е достигнала работна температура. Дали това е защото сложих спортен конусовиден филтър и смуче въздух от двигателя(малко вероятно тъй като разстоянието е малко, независимо че е баир, а и колата в началото е студена).Друг вариант за който си мисля е износена перчица на водната помпа, тъй като съм виждал подобен случай). Иначе имам парно и перката включва и на двата кръга. Друго което ми прави впечатление е, че преди да се включи перката колата достига малко по горна точка на температурата(по показания на уреда)като след първото включване се пуска на по ниска температура. А и не знам на какъв принцип работят двата кръга. Знам, че трябва да се вкл. на 95 и изкл. на 85 и на 102 и 92.Но кой кръг кога, защо?Кой се вкл. първи!?
Давайте всякакви мнения... :wink:




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Проблем с охлаждането на Голф 2 Дизел

Мнениеот emo-gar » Пет 04 юни 2010 15:27


На първо време провери кога отваря термостата-това значи да установиш началото на затопляне на радиатора,като следиш показанието на термометъра(уреда в таблото)-някъде след 80 трябва да се случи това.Може да се наложи и ползването на външен (контролен) термометър.Това,че се пуска перката(включва я термо-включвател,монтиран на радиатора) би означавало че все пак се отваря термостата и работи "големият кръг".Има вероятност за дефектирал термостат(често се случва),за помпата сам си виждал(може и ремък да превърта!-клинов ли я върти?).Но преди всичко-МЕРЕНЕ!!


fikata
Мнения: 130
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с охлаждането на Голф 2 Дизел

Мнениеот fikata » Пет 18 юни 2010 13:57


Решен-"Спортния" въздушен филтър.Май ще става само за зимата."Смуче" по различен начин от фабричния и колата загрява много бързо.Тема за размисъл: Заслужават ли си тези филтри... :?:


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Проблем с охлаждането на Голф 2 Дизел

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пет 18 юни 2010 16:05


Ми ако си го сложил близо до двигатела е нормално да взема топъл въздух и колата да загрява по-лесно и да не върви.Сега като сложиш обикновенния ще усетиш разлика и във вървежа.ОТ спортния филтър има ефект ако е сложен на място където минава голяма струя въздух и е възможно най-далече от двигатела.Това е за конусовидния, пък за панеления специално за тоя двигател не знам какъв ще е ефекта.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration и 51 госта