Първо се извинявам ако темата не е за тук моля модераторите да я преместят където и е мястото.
Та въпросчето ми е как да си свържа обортомера на колата колата е голф 2 1.6 чист дизел 1986 година обортомера е оригинален на голф 2 и има 4 крачета прилагам и снимки да ме ориентирате благодаря предварително на отзовалите се колеги.



въпрос за оборотомер
- golf2_forever
- Мнения: 197
- Регистриран на: Пет 17 окт 2008 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: въпрос за обортомер
Виж ТАЗИ ТЕМА,но на снимката не мога да видя има ли клема "W" на алтернатора ти от която идват импулсите всъщност 

- golf2_forever
- Мнения: 197
- Регистриран на: Пет 17 окт 2008 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: въпрос за обортомер
значи да търся клема W на алтернатора за сигнал а някои може ли да ми каже на буксата на обортомера кое + и кое - и за сигнала
- golf2_forever
- Мнения: 197
- Регистриран на: Пет 17 окт 2008 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: въпрос за оборотомер
Няма да се откажеш лесно
,тогава виж ТОВА
,доколкото го разбрах човека "W" терминал е извод от коя и да е от трите фази на статора,преди да минат през диодния блок.Дизел тахото е настроено да показва вярно с този сигнал.
P.S.Не го гледай алтернатора че е от преди Христа и е за друга кола,принципа е същия.

,доколкото го разбрах човека "W" терминал е извод от коя и да е от трите фази на статора,преди да минат през диодния блок.Дизел тахото е настроено да показва вярно с този сигнал.
P.S.Не го гледай алтернатора че е от преди Христа и е за друга кола,принципа е същия.
- golf2_forever
- Мнения: 197
- Регистриран на: Пет 17 окт 2008 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: въпрос за оборотомер
bobocamaro написа:Няма да се откажеш лесно,тогава виж ТОВА
,доколкото го разбрах човека "W" терминал е извод от коя и да е от трите фази на статора,преди да минат през диодния блок.Дизел тахото е настроено да показва вярно с този сигнал.
P.S.Не го гледай алтернатора че е от преди Христа и е за друга кола,принципа е същия.
мерси много колега за инфото тези дни при първа възможност се захващам само ако ми кажеш кои кабел от буксата да вържа към генератора златен си
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: въпрос за оборотомер
Не знам,съжалявам.Според темата към която те насочих-за часовник/оборотомер колегата казва че буксата му е същата.След включването и не е имал само оборотомер..премери на твоя часовник къде идва захранване и сравни перата на двата уреда.На оборотомера ще имаш още едно,трето което е за импулсите.Надявам се да се включи и колега с г2 дизел.. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта