Здравейте колеги,
Обърнал съм внимание, че перката между радиатора и двигателя винаги работи.
До колкото съм запознат това е перка, която трябва да се включва само при високи температури, но пък и не съм квалифициран техник.
Нормално ли е това или не ? все пак колата е минала през перничанин и може да е направено така нарочно, а за да е направено най-вероятно има причина, каква ли може да е тя?
Поздрави



Перката пред радиатора винаги работи 2,5тди 4б5
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: Перката пред радиатора винаги работи 2,5тди 4б5
Не съм запознат с V6 дизелите, но мисля, че и при тях перката се задвижва през вискомуфа (съединител). Опитай да спреш перката - ако успееш, всичко е наред. Писано е поне няколко пъти - потърси.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Перката пред радиатора винаги работи 2,5тди 4б5
Въобще не си завирай пръстите там, не че ще те ухапе, но е излишно. V6-ците имат виско с което се задвижва едната перка, а другата на климатика е само електрическа. Ако погледнеш по-обстойно ще видиш, че перката е свързана с корпуса на мотора, а не с радиатора.
- Siv
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 29 май 2009 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Перката пред радиатора винаги работи 2,5тди 4б5
dancing_niki написа:Въобще не си завирай пръстите там, не че ще те ухапе, но е излишно. V6-ците имат виско с което се задвижва едната перка, а другата на климатика е само електрическа. Ако погледнеш по-обстойно ще видиш, че перката е свързана с корпуса на мотора, а не с радиатора.
Да забелязах докато инспектирах дали оста играе, защото периферията на перката са като на пиян жонгльор чинията

И все пак изчетох другите теми по случая, но освен компетентни мнения резултат няма обявен. Та важи ли не важи ли да се върти нон стоп остава мистерия.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Перката пред радиатора винаги работи 2,5тди 4б5
Както писах в другите теми, върти се винаги!
Re: Перката пред радиатора винаги работи 2,5тди 4б5
Винаги се върти.Няма от какво да се притесняваш!
- G-HELL
- Мнения: 527
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:58
- Автомобил: Golf MKIII
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец, Велико Търново,България
Re: Перката пред радиатора винаги работи 2,5тди 4б5
Аз си спомням преди 2 години накъде като карах шофьорските курсове инструктора беше сложил някакъв ключ от където се пускаше перката казваше че нямал доверие на перката дали като загрее колата ще се пусне за това ме караше като седна да карам от тоя ключ да я пускам и постоянно работеше 

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Перката пред радиатора винаги работи 2,5тди 4б5
Виско-муфа,дори и на студен мотор се получава "увличане" и перката се върти,но не с пълна мощност.Когато "зацепи" истински си личи и по обороти и по звук,достатъчно е да наблюдаваш известно време при работа на място.Процеса е по-плавен,не е "от раз".Така съм виждал на служебния бус и един колега с A4-V6
- Siv
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 29 май 2009 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Перката пред радиатора винаги работи 2,5тди 4б5
Благодаря - чисто просто и ясно.
Съмнявам се някой да отвори нова тема с такава насоченост
Е освен, ако не е пиша после чета 
Лек
Съмнявам се някой да отвори нова тема с такава насоченост


Лек
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта