Проблем с турбото vw passat 1.9 tdi 110 hp

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Shengi
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 17 юни 2010 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bitola

Проблем с турбото vw passat 1.9 tdi 110 hp

Мнениеот Shengi » Чет 17 юни 2010 22:06


Здравейте колеги,
Развали ми се турбо компресора и е за смяна, обаче тревожи ме друго, значи след като сложа ново турбо, има друг проблем незнам как се казват компонентите за тфа слагам снимка.
Изображение там каде е стрелката, от това място течеше масло, когато го отворих видях че между тях има лим който не оставаше да отива масло или незнам какво, след като затворих спойката добре вече не течеше масло и я оставих с лима както беще преди, но сигурно нещо не направих както трябва и турбото умря след 1 седмица. Сега един механик казва че там тряя да има лим , а пък друг вика че тряя да е отворено т.е. да няма лим. Значи са искам да ми кажете трябва ли да е отворено там или затворено.




mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с турбото vw passat 1.9 tdi 110 hp

Мнениеот mili 75 » Пет 18 юни 2010 9:05


Колега това което си очертал с червено е ЕГР клапана, щом има пластина значи той е затапен и при стара кола е по-добре да езатапен с пластина.Турбото не ти се е скапало от това, че ЕГР ти е затапен, а явно просто му е дошло времето.От там по принцип не трябва да преминава масло, а само част от изгорелите газове, но понеже са ни стари колите, във всмукателния колектор винаги има по малко масло което със саждите от въпросния клапан, който си очертал образува една гняс, която запушва отворите на всмукателния колектор.Така че крайния извод от нещата е по-добре си остави пластината за да ти е чист колектора, още повече,че може ЕГР клапана да не е работил добре и затова да са го затапили. Ако искаш да прочетеш повече по въпроса пиши в търсачката ЕГР клапан има много теми и изчерпателни описания.За твое сведение само аз лично карам със затапен ЕГР с пластина от една година вече и нямам никакви оплаквания.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта