Toledo 1L 1.9TDi 110 AFN - не иска да пали РЕШЕНО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dika
Мнения: 261
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 20tdi
Местоположение: София

Toledo 1L 1.9TDi 110 AFN - не иска да пали РЕШЕНО

Мнениеот dika » Вто 11 фев 2014 10:02


Здравейте.
Имам проблем с испанската глезла. До вчера всичко по нея ок, но от вчера сутринта не иска да пали. Акумулатора е сравнително нов, не повече от 6 месеца! Върти много, изобщо не се затормозява, но не иска да пали. Нафта има.
Закачих я на ВАГ-а и ми показа следната грешка:

Код: Избери всички

1 Fault Found:
 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
------долния ред не го виждам, тъй като не ми е кракнат vcds-a


Проблемът е, че този клапан го сменях скоро. Тогава имах друг проблем, описан тук и тук.

В момента в главата ми се въртят два варианта: или клапана да е заминал или алармата да се лигави. Не съм я връзвал аз и даже не знам каква марка е алармата. Знам само, че когато алармата е включена по същия начин не пали, тоест реже горивото някъде някакси. Дали не е възможно точно този клапан да реже и след това компютъра да не си го намира?

Как бих могъл да тествам на полеви условия? Мисля да подам директно от акумулатора 12 волта на клапана и да пробвам така да запаля?


Благодаря Ви предварително!




phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Toledo 1L 1.9TDi 110 AFN - не иска да пали

Мнениеот phantom_ » Вто 11 фев 2014 10:09


Aко aлaрмaтa е вързaнa дa спирa клaпaнa,му подaй директно +от aкумолaторa и трябвa дa зaпaли.Пробвaй кaкто си мислиш би трябвaло дa зaпaли :th_up


Потребителски аватар
dika
Мнения: 261
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 20tdi
Местоположение: София

Re: Toledo 1L 1.9TDi 110 AFN - не иска да пали

Мнениеот dika » Пет 14 фев 2014 17:28


Директното подаване на 12 волта на клапана беше безрузултатно! Измерихме го и си беше заминал.

Това абсолютно доказва, че евтиното винаги излиза по-скъпо. Преди 6 месеца, когато го сменях, сложих някакъв италиански за 80лева...вместо на бош с една година гаранция за 150лв. Сега сложих бошовски и се надявам това да сложи край на сагата с този клапан.

Към момента проблема е РЕШЕН със смяна на клапан N109.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта