Здравейте колеги.Колата е 1,9 TDI 110hp AHF мотор 2000г. Преди време смених турбото, а сега ми се наложи и смяна на маслената тръбичка която го маже. Благодарение на вещата намеса на Ventoman сменихме въпросната тръбичка, за което много му благодаря. Поради факта, че преди това бяха пипали явно доста големи мърлячи да ви разкажа историята. Закарах преди време да ми почистят турбото и след 2 месеца след интервенцията го счупих.Същите майстори си го смениха и след 1 месец ми прокапа въпросната тръбичка. Закарах я на въпросните майстори да я сменят и след 1 седмица по време на път в колата се разпищя сирената за маслото и на дисплея светна лампата. Спрях мигновенно колата вдигам капака и какво да видя. Всичко в масло !!!! Тръбичката спукана. Всички факти водеха за несвършена работа. Чухме се с колегата Ventoman и той отстрани проблема и установи, че просто не са осигурили тръбичката с междинните планки и от вибрациите явно се е скъсала. Ясно, е че колата няма да отиде повече при въпросните майстори, но по случая направих 2 логчета на 3 и 11 канал, ще съм благодарен ако изразите мнения за работата на турбината, ЕГР и т.н. за да карам спокойно колата. Ще се радвам и Ventoman ако може да ги погледне, че трябваше с него да я закачим но не успяхме и аз направих сам. Логовете са правени на 4 предавка с газ до долу.
След всички случки колата е трупнала следните грешки:
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 038 906 012 A
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2801
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06435
4 Faults Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17971 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1563 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17571 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1163 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
P1538 - 35-10 - - - Intermittent



След смяна на турбо лог на AHF
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: След смяна на турбо лог на AHF
Здрасти,
Турбината не се забелязва да пренадува, дебитомера след 3000 оборота почва да умира.
Грешките може да са от това, че е давано на контакт с разкачени кабели.
Изтрии ги и след няколко дни виж дали пак ще се появят.
Турбината не се забелязва да пренадува, дебитомера след 3000 оборота почва да умира.
Грешките може да са от това, че е давано на контакт с разкачени кабели.
Изтрии ги и след няколко дни виж дали пак ще се появят.
- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
Re: След смяна на турбо лог на AHF
благодаря колега
,
Да питам:
- % на отвореност на EGR клапана, колкото са повече е отворен и колкото са по - малко е затворен или греша.
Питам понеже се забелязва 79,7 % в началото на лог файла и после след натискането на педала до долу държи 4,8% и така ли трябва да бъде ?

Да питам:
- % на отвореност на EGR клапана, колкото са повече е отворен и колкото са по - малко е затворен или греша.
Питам понеже се забелязва 79,7 % в началото на лог файла и после след натискането на педала до долу държи 4,8% и така ли трябва да бъде ?
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: След смяна на турбо лог на AHF
Мисля, че да.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: След смяна на турбо лог на AHF
rmk написа:Мисля, че да.

- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
Re: След смяна на турбо лог на AHF
благодаря колеги. Ако има още мнения с удоволствие бих ги чул




Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration и 56 госта