Наскоро си купих поло ТДИ 2002, с четирите фара.След десетина дни акумулатора падна.Премерих с ампермер между акумулатора и клемата, указа се, че има утечка от 120мА.Вадих бушоните еди по един докато утечката изчезна при бушон номер 30.Този бушон е много общ, за чистачки, мигачи, едно от стъклата и незнам друго какво.Когато го извадих остана консумация 20мА., колкото за алармата и централното заключване, но като заключа с централното утечката става 80-90мА.
Как ли може да се отстрани този проблем?



Ел. проблеми в ПОЛО 2002 ТДИ
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Ел. проблеми в ПОЛО 2002 ТДИ
Колко време измерва след заключване?
Re: Ел. проблеми в ПОЛО 2002 ТДИ
Не съм изключвал мултицета.Веднага качва консумацията доста и след това няколко секунди пада до 80-90мА.Но посъщия начин се получава и след даване на контакт и изключване от контакт.Слагам бушона дига до 120мА. свалям го пада на 20мА.Давам контакт или заключвам с централното застопорява се на 80-90мА.
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Ел. проблеми в ПОЛО 2002 ТДИ
След като я заключиш изчакай 3-4 мин и виж дали не е паднала консумацията.
Re: Ел. проблеми в ПОЛО 2002 ТДИ
Да 3-4мин.след заключване с централното токът пада до 20мА.Ако не съм заключил не пада стои на 80-90мА.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта