двигател 1.9 чист дизел.+ и -

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

двигател 1.9 чист дизел.+ и -

Мнениеот dj_nako » Чет 26 юли 2007 15:50


значи колата която мисля да закупя тук до няколко дни е голф 3 с двигател 1.9 дизел(без турбина и нитер кулер.)какво бихте ми казали за този двигател,каква е поддръшката му,какъв е разхода на гориво,много ли е тромав.какво трябва да гледам по двигателя като купувам автомобила.кои части най мн се чупят при този дизелов двигател.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 26 юли 2007 15:56


За препоръчване е СДИ ,а не предкамерен дизел защото е по-икономичен.За гледане гледай да не духа от щеката,да работи стабилно във празен ход и всички обороти.Някой кото има СДИ да каже дали може да му се прави компютърна диагностика.Мотора е много добър и икономичен само е малко тромав ,ама надали е по тромав от 1.4


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Чет 26 юли 2007 16:04


Имах такъв Голф и го карах около 80к км. За вървене не очаквай чудеса, но и не е най-бавната кола на света. Мога да го сравня с АБД-то по вървене, като в баирите доста по-малко пада. Поддъжката не е нищо особено - нормалните консумативи. При скорост около 100-110 гори 5.5, а може и по-малко, градско до 6 - 6.5 максимум. Като купуваш гледай в разширителния съд да няма следи от масло, защото тези двигатели почти винаги на извънградско са напънати и да не е духал гарнитура!

Успех! :wink:


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Пет 27 юли 2007 7:57


Rabbit_TDI написа:За препоръчване е СДИ ,а не предкамерен дизел защото е по-икономичен.За гледане гледай да не духа от щеката,да работи стабилно във празен ход и всички обороти.Някой кото има СДИ да каже дали може да му се прави компютърна диагностика.Мотора е много добър и икономичен само е малко тромав ,ама надали е по тромав от 1.4
100% :да:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 27 юли 2007 8:12


Ако те устройва дизел без турбина като динамика няма основателни минуси в подръжката и експлоатацията спрямо TD.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Пет 27 юли 2007 8:32


Ако го взимаш заради икономичност, ще се прецакаш! Всъщност общо взето не е по-икономичен от TDI, а е бавен като костенурка.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пет 27 юли 2007 8:44


за да си вземеш такава кола цената трябва да е много изгогна та да се примириш с бавното вървене, или предимно да го юркаш само градско, ако питаш мен по-добре дай още 300-400 лв и си вземи TD или TDI


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 27 юли 2007 9:13


dmode101 написа:Ако го взимаш заради икономичност, ще се прецакаш! Всъщност общо взето не е по-икономичен от TDI, а е бавен като костенурка.

Верно ТДИ е по-икономичен ,но разликата е минимална.Основния недостатък е вървежа ,но за сметка на това като я копуваш е мноооого по-евтина, в повечето случей е карана само в града/тя за там е правена/и е на по малко километри от ТДИ,поддръжката и е по-евтина/няма турбина,няма клапни за управление и т.н.,върви си с масло 15В40......../


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 27 юли 2007 9:14


shenko написа:за да си вземеш такава кола цената трябва да е много изгогна та да се примириш с бавното вървене, или предимно да го юркаш само градско, ако питаш мен по-добре дай още 300-400 лв и си вземи TD или TDI

Ни виждам смисала да избереш ТД/ААЗ/ пред СДИ :? -на ААЗ вървежа му е малко повече от на СДИ ,но пак не е бързак/за разлика от ТДИ и 1.6ТДИ/,а гори поне битър отгоре.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пет 27 юли 2007 9:27


Rabbit_TDI написа:
shenko написа:за да си вземеш такава кола цената трябва да е много изгогна та да се примириш с бавното вървене, или предимно да го юркаш само градско, ако питаш мен по-добре дай още 300-400 лв и си вземи TD или TDI

Ни виждам смисала да избереш ТД/ААЗ/ пред СДИ :? -на ААЗ вървежа му е малко повече от на СДИ ,но пак не е бързак/за разлика от ТДИ и 1.6ТДИ/,а гори поне битър отгоре.


или SDI да :да:


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Пет 27 юли 2007 9:35


Rabbit_TDI написа:
dmode101 написа:Ако го взимаш заради икономичност, ще се прецакаш! Всъщност общо взето не е по-икономичен от TDI, а е бавен като костенурка.

Верно ТДИ е по-икономичен ,но разликата е минимална.Основния недостатък е вървежа ,но за сметка на това като я копуваш е мноооого по-евтина, в повечето случей е карана само в града/тя за там е правена/и е на по малко километри от ТДИ,поддръжката и е по-евтина/няма турбина,няма клапни за управление и т.н.,върви си с масло 15В40......../

Това, къде е карана и на колко км. е, е божа работа! Пък и дори да е само в града, зависи в кой град точно. Ако е карана в София...мани, мани


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Пет 27 юли 2007 21:52


Уникален мотор! Само суперлативи мога да кажа за него, най-важното е, че е супер издръжлив и при добра поддръжка почти вечен! Евтин, лесен и прост за поддръжка, няма какво и да му се развали (електроника, турбо и т.н.). Гори много малко. Имах VW Transporter T4 с тоя мотор, почти ново... уникално добра товарна кола!

Единствен недостатък - върви малко... но зависи какъв тип "пилот" си. Ако си нервен, определено ще те дразни, ако си спокоен е рай.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Съб 28 юли 2007 8:24


аз пак казвам ако го взима за градски условия е перфектен, ама ако ще излиза с него на дълго, колкото и да е спокоен ще се изнерви :lol:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 28 юли 2007 9:10


Единствените притеснения - ускорение и доускорение, сиреч няма да си пръв на светофарите, и се абонираш за камионите - изпреварването ще ти е доста трудничко.


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dj_nako » Съб 28 юли 2007 10:13


тва за пъргавостта и изпреварването се компенсира от разхода на гориво и надежността на двигателя.пък и в моя град няма светофари :P



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 65 госта