Здравейте колеги за много години
От 2 години и средно 50к км имам странен проблем
Сменил съм 4-5 вида марки масла и 5в40 и 10в40 Кастрол лично от Германия и Кастрол от България репсол фукс бардал.
До 5к км грам небутва след това го яде зверски вече рециклирано турбо клапан на Картерните газове на около 30-35к км и е така иначе компресия 29 има. Говорил съм с майстори никой няма обяснение някой викат маслен сегмент някой вдигат рамене.
До 5к км и зверски съм я карал само на стъпка и леко няма значение бетон е след това адски гори.
400км от макса на средата пада
Харч на масло passat b5 1.9 tdi 90 ahu
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Харч на масло passat b5 1.9 tdi 90 ahu
Маслото ти "прегаря" и затова се случва така. Намери причините защо маслото вдига високи температури . Стабилизаторите се изчерпват и се срива.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Харч на масло passat b5 1.9 tdi 90 ahu
Да го закача на ваг ком да гледам температурата.
А каква може да е причината попринцип
А каква може да е причината попринцип
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Харч на масло passat b5 1.9 tdi 90 ahu
Да не би запушен маслен охладител нещо
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Харч на масло passat b5 1.9 tdi 90 ahu
Иначе колеги няма пушене понеже е с чип и на прекъсвач пуши иначе съм с дюзи от афн и пушак при настъпване ее малък но мирише на нафта и е черен.
Някой викат запекли сегменти е добре ако е сегменти няма ли постоянно да гори
Някой викат запекли сегменти е добре ако е сегменти няма ли постоянно да гори
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Харч на масло passat b5 1.9 tdi 90 ahu
Ясна работата. Карай го полека. Че следващата тема ще е " що има дупка на буталото"
Предполагам си разбрал защо вече маслото дава фирата. Камерите на ТДИ са в буталата , маслото охлажда дъното на буталото , но явно не успява да устиска дълго време.
Тунинга не е за всеки и най-"железния" мотор има граници. Виж мапера си, обясни му какво се случва , питай него що прегрява маслото. Или си промени стила на каране , мини на супер стабилни масла от рода на редлайн, амсойл , равеньол рейсинг версии. Сложи си допълнителен маслен охладител , дали въздушен, дали воден и т.н. Мини на филтри маслени от Т4 бусовете.
Виж и дали не е байпасиран масления охладител, че хептен става работата дебела...
Предполагам си разбрал защо вече маслото дава фирата. Камерите на ТДИ са в буталата , маслото охлажда дъното на буталото , но явно не успява да устиска дълго време.
Тунинга не е за всеки и най-"железния" мотор има граници. Виж мапера си, обясни му какво се случва , питай него що прегрява маслото. Или си промени стила на каране , мини на супер стабилни масла от рода на редлайн, амсойл , равеньол рейсинг версии. Сложи си допълнителен маслен охладител , дали въздушен, дали воден и т.н. Мини на филтри маслени от Т4 бусовете.
Виж и дали не е байпасиран масления охладител, че хептен става работата дебела...
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Харч на масло passat b5 1.9 tdi 90 ahu
Ем значи чипа е от 30к км гд и преди него още 20хил км и пак беше така.
Правен е във Варна при един от най добрите вагаджий бях споменал той вика махай тоз Кастрол а аз вземам лично от Германия и да сложа фукс сложих не се оправи.
Сега да мина на 10в60 ли
Стила ми попринцип е добре когато е студена я пазя много като загрее над 2.5к оборота рядко минавам но нарочно я бях газил два пъти по магистралата да видя дали ще харчи масло и грам не мръдна после карах полека 100-10 както всяка магистрала и падна щот направи 5к км маслото
Правен е във Варна при един от най добрите вагаджий бях споменал той вика махай тоз Кастрол а аз вземам лично от Германия и да сложа фукс сложих не се оправи.
Сега да мина на 10в60 ли
Стила ми попринцип е добре когато е студена я пазя много като загрее над 2.5к оборота рядко минавам но нарочно я бях газил два пъти по магистралата да видя дали ще харчи масло и грам не мръдна после карах полека 100-10 както всяка магистрала и падна щот направи 5к км маслото
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Харч на масло passat b5 1.9 tdi 90 ahu
Другият вариант е колата все пак да гори малко масло , но и да вкарва по малко и нафта ( дюзи? каза , че си ги сменял, тествани ли са? ) . Така то стои на някаква ниво без да "мръдне" визуално . В един момент се разрежда до степен Х и го гори/изхвърля рязко.
Не знам дали има лаборатория за масла в Бг , ако има-идеално. Да се направи анализ и да се види какво се е случило със старото масло. Но не знам финансово как стоят нещата.
П.п. признавам , много странно положение, изчерпан съм откъм идеи за причината. Някак си не мога да приема, че до 5 к.км всичко е наред и след това рязко вдигане на разход. И това не с едно масло, ами с различни марки. Има нещо , случва се нещо, но... ако все пак откриеш причината моля сподели задължително :)
Не знам дали има лаборатория за масла в Бг , ако има-идеално. Да се направи анализ и да се види какво се е случило със старото масло. Но не знам финансово как стоят нещата.
П.п. признавам , много странно положение, изчерпан съм откъм идеи за причината. Някак си не мога да приема, че до 5 к.км всичко е наред и след това рязко вдигане на разход. И това не с едно масло, ами с различни марки. Има нещо , случва се нещо, но... ако все пак откриеш причината моля сподели задължително :)
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Харч на масло passat b5 1.9 tdi 90 ahu
Ще споделя с майстори съм говорил никой незнае всеки вдига рамене
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Харч на масло passat b5 1.9 tdi 90 ahu
Я,си карай и не се коси. Не си отваряй рана на ...
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Харч на масло passat b5 1.9 tdi 90 ahu
Ако до 5 хиляди км не го пипа а след това го гори зверски,просто на 5500 км го сменяй.Това е най безболезнения вариант.Вярно малко е тъпо но най изгодно ти е да потъваш 70-80 лв на 7 месеца вместо на 12 месеца.Разликата в набутване ще е 30-40 лв на година,отколкото да влизаш в филми и ремонти които ще ти костват пари колкото за 10-15 смени на маслото напред.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Харч на масло passat b5 1.9 tdi 90 ahu
Е аз вземам 5л туба когато свърши го сменям.
Обаче има един проблем след рециклиране на турбо нормално ли да цапа с масло маркуча който идва от кулера и отива към колектора.
Скобата е стегната до капе масло и цапа
Обаче има един проблем след рециклиране на турбо нормално ли да цапа с масло маркуча който идва от кулера и отива към колектора.
Скобата е стегната до капе масло и цапа
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Харч на масло passat b5 1.9 tdi 90 ahu
В най ниската част на маркуча по кулера вечно ми беше оцапан,карах до скоро Пасат б5 1.9 АФН110кс.Първите 3000км не пипаше след това започваше да гори към 200мл на 1000км и така 5литровата туба таман ми стигаше за 10хиляди км.Така го и продадох вървеше си всичко точно.Предпочитам да ми пипне 1.5 литра за 10к от колкото да влизам в някакви филми.Веднъж смених гумички на клапани нищо не се промени.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dtony, Google [Bot] и 72 госта