Нещо много странно с датчик на съединителя - 1Z и въпрос !

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Нещо много странно с датчик на съединителя - 1Z и въпрос !

Мнениеот Trimontcium » Пон 12 юли 2010 0:27


Докато си правих автопилота преди 2 месеца забелязах, че бутончето на съединителя е свободно постоянно и дава сигнал за натиснат съединител... и всеки път наддигах педала за да го активирам.

НО онзи ден докато си играх нещо с ваг-кома забелязах, че когато компютъра отчете, че съединителя е натиснат на място, педала на газта предава доста по пъргава реакция за покачване на оборотите и оборотите се вдигат много по- бързо, за ход от порядъка на 2см, като повдигна педала пак на място (поради горепосочената причина), реакцията на педала на газта става доста по мудна.

Възможно ли е да се покачва разхода при положение, че ми отчита, че съм с постоянно натиснат съединител?




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Нещо много странно с датчик на съединителя - 1Z и въпрос !

Мнениеот milmar » Пон 12 юли 2010 11:14


Trimontcium написа:.... и всеки път наддигах педала за да го активирам.
...


Според мен е необходимо да си регулираш изключвателчето (с едно натискане става) , естествено че компа си го следи и ти го объркваш по този начин .
Друго ми се вижда странно - защо педала не се връща до горе , а го буташ с крак и той мърда още , там е проблема всъщност .
Нали имаш една кУрава mhihi пружина (механично серво) над педала , тя го избутва много здраво , чудя се как така педала си остава донякъде и го донадигаш с крак .


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Нещо много странно с датчик на съединителя - 1Z и въпрос !

Мнениеот Trimontcium » Пон 12 юли 2010 12:51


Забравих да спомена, че е с хидравлично задвижване...


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Нещо много странно с датчик на съединителя - 1Z и въпрос !

Мнениеот milmar » Пон 12 юли 2010 16:36


Trimontcium написа:Забравих да спомена, че е с хидравлично задвижване...


Именно , трябва да имаш въпросната пружина , така и не открих чалъм за лесно монтиране , демонтирането е лесно :D .

Пак на нея се дължи ефекта , при който педала остава на другата крайност - натиснат до стелката mhihi , но това е при повреда в помпата .


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Нещо много странно с датчик на съединителя - 1Z и въпрос !

Мнениеот Trimontcium » Пон 12 юли 2010 20:08


Ще се мъча като не съм на работа да видим тая пружина къде е...

А за разхода ???



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта