ТДИ 110 коня си е стария и изпитан АФН, дето се слага още от Голф 3. Плюсовете са, че поддръжката му е по-евтина, не капризен към горивото и обслужването изобщо не е като на ПД мотор. Обслужване и маслото всичко - 450лв. При ТДИ ПД 115 или 131 разхода е леко нагоре, вървежа е много нагоре

но е капризен към БГ нафтата (извинете исках да кажа мазута, който ни пробутват) по-скъпа поддръжка има, а обслужването както се спомена е около 700лв с качествени части.
Иначе и двата са здрави, като ПД върви доооста повече, но пък родната нафта понякога довежда до запушване на дюзи...
Като цяло добър избор са всички дизели с кубатура 1.9 на VW

Въпроса е че класическото ТДИ се слага до 2000 оттам е и по-ниска цената му. ПД дизела е по-модерен и затова и по-скъп. Всичко зависи от бюджета.
П.С Специално ТДИ ПД 115 е първата помпа-дюза и я правят още 98, но на Пасат се слага до 2000, учудващо кратко
