Rabbit TDI и оборотен диапазон на TDI
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Rabbit TDI и оборотен диапазон на TDI
Имам Golf III 1.9 TDI 96г.Отзад на багажника пише Rabbit.Някой има ли си на представа каква точно е тази модифекация ,защото на външен вид е точно като GT.Странното е че като дешифрирам VIN-кода ми дава държава производител-Германия а завода които изписва е в Бразилия .Което си е безмислица.Някои може ли да ме светне по тоз вапрос.Някои има ли си на идея на 90к.с. мотора при какви обороти е макс.мощност щото моя до 4000 об. е ОГЪН а след това става куц кон .
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
За MkI и MkII в Щатите знам но моя е III Rabbit и гледам че и други има във форума с такива.А VIN кода дава некви обаркани неща W-за Германия производство но една от следвещите букви показва че името на завода е еди квоси в град в Бразилия.Изобщо има нещо обаркано покраи тоз модел.За добрите обороти знам там е наи-големия вартиящ момент.Но ме интересува кога си губи ускорението при мен е на 4000об.При тебе горе долу кога е?И имаш ли на представа по каталог при кви обороти е макс.мощност.Щото ме интересува да добия представа за састоянието на мотора щото няма на живо с кво да го сравня.Иначе Kalin евала че си си намерил PD в щатите.Трябва да си якоооо фен на дизела.
- Vasseto
- Мнения: 2643
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Лека справка тук.
Лека справка тук.
Местонахождение на завода P Mosel / Бразилия Градът, където се намира завода производител
При мен е същото, но с леко питане на Гугъл установяваме че Мозел е река в германия, а също и област, и Град Цвикау, където са заводите на ФВ се намират там т.е. Цвикау, област Мозел или на река Мозел ....
Това мисля е достатъчно обяснение:)
просто тази буква Р от ВИН-а означава и двата варианта - Бразилия или Мозел - Германия
И не си мъчи мотора над 4000 оборота. макс. му дават 4300
обикновено за да ти е икономичен и за да не си идухаш турбото не го карай много над 2000, поне мен ми харесва най много там , и вибрациите и шума са малко, а и максимума на вътящия момент му е 1900-2000 , така че ....
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Е за таз вратка с Мозел никога нямаше да се сетя .Доста е обаркващо.Thanks за infoto.Иначе и аз се кефя да го карам на ниските обороти.То всъщност това мо е готиното на TDI(и на останалите савременни дизели(впрочем според мен TDI е пионер в тази област а не CDI и JTD ,както всички тиражират)) че караики си нормално колата си е мощна а не трябва да хварчиш в високите обороти за да осещаш прилива на мощност.Просто ми изглежда самнително че при условие че максималните обороти са 5500 а червената зона почва в 4700 мощноста да почва да се губи още на 4000.Та се самнявах в читавоста на мотора и ме интересуваше да проверя не че я карам с 4000.Пък и ме интересуваше да сравня моторите штото имам досег с 2,5TDI и 270CDI и сам се зарибил на таз тема.Между впрочем предишната ми кола беше GIITD и мощноста му омираше почти на 4500 и вапреки че беше по-маломащен заради малкия обем се режеше по барзо,но на високите скорости е на светлинни години от качествата на TDI.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
А и nix чувал сам че не е и добре да го караш на много ниски обороти(под 1800)щото помпата на маслото няма добар дебит и смазването е по лошо.Въпреки че не сам сигурен в това защото при ниски обороти товара е по малак пак и повечето части се смадват от разпраскването на маслото от собственото им вартеливо движение.
Rabbit_TDI написа:А и nix чувал сам че не е и добре да го караш на много ниски обороти(под 1800)щото помпата на маслото няма добар дебит и смазването е по лошо.Въпреки че не сам сигурен в това защото при ниски обороти товара е по малак пак и повечето части се смадват от разпраскването на маслото от собственото им вартеливо движение.
Е то ако беше така. оборотите на празен ход щяха да са 1800 а не 900
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не казвам ,че е вярно тва за маслото но просто има определен резон в него.Иначе аз и се кефя да я карам на 2000 до 2500.Иначе мерси много за диаграмката нужно ми беше такова нещо щото нямам упътване за колата.Интересно само защо свършва до 3500.И все пак не ми каза ти при кви обороти чустваш че пада мощноста.
Дай ми мейл на лични дя ти пратя няколко полезни документа за наш'те мотори:)
Аз не съм го пробвал чак до толкова, не ми се е налагало, а и сърцето ме боли като го изрежа така. Но иначе като карам със 120 съм на 2500 оборота. пробвах да доускоря до 140-150, става супер добре, но там минава вече 3000, и към 3500 вече умира и не мога да изпреваря по магистралата. на 165 км/ч вече не можеше повече. Но карам на биодизел, вероятно е от това.
Тази графика не е много вярна. На doppel-wobber ако погледнеш има разлика между 1Z и AHU, единия е 202 Nm, а другия е 210. AHU е с няколко години по нов и има леки подобрения. Графиката е за 1Z.
Аз не съм го пробвал чак до толкова, не ми се е налагало, а и сърцето ме боли като го изрежа така. Но иначе като карам със 120 съм на 2500 оборота. пробвах да доускоря до 140-150, става супер добре, но там минава вече 3000, и към 3500 вече умира и не мога да изпреваря по магистралата. на 165 км/ч вече не можеше повече. Но карам на биодизел, вероятно е от това.
Тази графика не е много вярна. На doppel-wobber ако погледнеш има разлика между 1Z и AHU, единия е 202 Nm, а другия е 210. AHU е с няколко години по нов и има леки подобрения. Графиката е за 1Z.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
vanquishkbg@abv.bg Thanks предварително.И един малко тапичак вапрос-как да разбера дали сам1Z или AHU.При мен мотора се даржи по сащия начин-значи нещата сас си наред.Доволен ли си от Биодизела.В смисал струва ли си щото аз в к-во мога да го вземам на 1и15лв.Гледал сам в таблиците за моторите TDI в графата биодизел че не пише нищо а на по новите има хиксче(демек не става).Та си мисля че празната колонка означава че неофициално става за биодизел.
mod edit: DragoGT
mod edit: DragoGT
Ами на големия талон си виж номера на двигателя. Първите букви са модела му:) започва с 1Z или AHU.
За биодизела погледни темата в Дизелови агрегати, да не спамим тук отново.
Относно хиксчето - напротив, според мен означава че става. Мой приятел има Шкода Октавия и си пише че може да се кара на био. Но дават гаранция само до B20.
За биодизела погледни темата в Дизелови агрегати, да не спамим тук отново.
Относно хиксчето - напротив, според мен означава че става. Мой приятел има Шкода Октавия и си пише че може да се кара на био. Но дават гаранция само до B20.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Е то тогава значи чи наште нестават.Пак и PD е с хиксче а за него знам че е проблем да варви.Кога ли ще доживеем тоз момент по българските бензиностанции да пуснат B20 или B50 не като в Темпо B100 и то на неква баснословна цена.Ти впрочем от каде го зареждаш биото и кво.Иначе форума за био сам го чел.Просто щото гледам че си с моя мотор затва те питах просто дали си доволен не за широки разяснения.Щото форума за био пишеха хора с секви мотори.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта