Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
HooLiGaNPoLo
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот HooLiGaNPoLo » Пет 23 юли 2010 12:51


Здравейте колеги,
Имам Поло 9Н3 - 1.9 ТДИ ПД 101 коня 2007 година . Имам чип от Брезел и след чипосването започна да ми прави проблем на 160-170-180 км/ч се включва на таблото чек лампата и забива муцуна и не може да й се дава газ . Трябва да се спре и да се угаси.После като престой примерно 1 нощ и лампата изчезва.Имал ли е някои подобен проблем при чипосване ? Закачвана е на компютърна диагностика обаче всичко излиза , че е наред. Благодаря ви предварително.




dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот dmode101 » Пет 23 юли 2010 15:28


HooLiGaNPoLo написа:на 160-170-180 км/ч се включва на таблото чек лампата

При това положение трябва да има записана някаква грешка.


Потребителски аватар
HooLiGaNPoLo
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот HooLiGaNPoLo » Пет 23 юли 2010 17:59


Ами закачвахме я на компютър и нищо ... всичко излиза , че си е наред :(


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот gogovaseev » Съб 24 юли 2010 7:28


за6то не се сварже6 с маистора на 4ипа и не го попита6 какво става,за6тото това не е нормално.а съ6то така 6том светка лампата зна4и трябва и гре6ка да записва в модула за двигателя.успех :beer


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот hooligan_sk » Съб 24 юли 2010 9:24


Ем явно пренадува турбината и влиза в авариен режим. От чипа е, много ти вдига налягането :да:


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот Luciano » Съб 24 юли 2010 10:21


Направи лог.


Потребителски аватар
HooLiGaNPoLo
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот HooLiGaNPoLo » Съб 24 юли 2010 12:09


Благодаря ви колеги ще се разровим , но не мога да открия Брезел :(


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот Andonov » Съб 24 юли 2010 12:27


Търси го след понеделник. В движение е сега.


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот bnick » Съб 24 юли 2010 13:04


HooLiGaNPoLo написа: Имам чип от Брезел и след чипосването започна да ми прави проблем на 160-170-180 км/ч се включва на таблото чек лампата и забива муцуна и не може да й се дава газ .


Off/
Така като се замисля си е чудесно ограничение за скорост


Потребителски аватар
HooLiGaNPoLo
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот HooLiGaNPoLo » Пон 26 юли 2010 13:03


Колеги аз да питам все пак дали няма да има някакво подобрение ако се затапи егр и се махне катализатора :) ?


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот kiki1 » Пон 26 юли 2010 16:03


Катализатора задължително го махай колега,а за ЕГР-а има много спорни мнения дали да се затапва на ПД :wink:


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот Peteff » Пон 26 юли 2010 16:07


kiki1 написа:Катализатора задължително го махай колега,а за ЕГР-а има много спорни мнения дали да се затапва на ПД :wink:

против затапването при помпа дюза има много изказвания, но никъде не съм прочел защо да не се затапва и какви са последиците.

а щом чипа е от колегата брезел предполагам е ограничил егр-а електронно


Потребителски аватар
HooLiGaNPoLo
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот HooLiGaNPoLo » Сря 28 юли 2010 0:48


Още не съм се свързал с Брезел , за да разбера как стоят нещата . Човекът е компетентен и неварвам да е виновен , самата кола нещо се дърпа :) Не мога да намеря и компетентен майстор , всеки казва разлино - чух също и че не било хубаво да се маха катализатова , защото била нова ... Вече незнам и аз какво става ... Затова реших да се посъветвам с вас :) Поздрави


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот gogovaseev » Сря 28 юли 2010 6:22


Много си е хубаво колега,особено след като се чипне колата,за6тото газовете излизат по трудно и турбото започва да загрява повече после нали се се6та6 :bishop .успех :beer


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Поло 9Н3 1.9 ТДИ ПД 101 к.с. 2007 г - забиване след чип

Мнениеот Dobromirski » Чет 29 юли 2010 7:54


Докато не разбереш защо ти забива колата, едва ли някой ще ти помогне ( включително и Брезел). Ако забиването е свързано с чипа, предполагам, че причината е в налягането на турбината, но щом колата го прави при максимална скорост, предполагам причината е в невъзможността да достигне исканото (вече е малко по-високо от стоковото) налягане. ( казах предполагам, но трябва да се види на VAG-COM)!!!
Причините може да са от запушен катализатор, въздушен филтър, разхерметизирани турбо пътища... с 2 думи трябва да се види и да се анализира :)
ПП: Забрави за варианта да светне чека и да няма записана грешка :screwy



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта