Здравейте колеги,
Собственик съм на Поло '97 г. /бензин/, но напоследък се заинтересувах от един дизелов модел на Голф, а именно Golf III (1HX) / 1.9 TDI (110 Hp). Разгледах спецификацийте тук: http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12338.html, и трябва да кажа, че ми направи силно впечатление. Никога до сега не съм притежавал дизел и моля за съвет и компетентни мнения. Качество, надежност, проблеми, поддръжка, рискове, цени и всичко свързано с покупка втора ръка на този автомобил. И как точно е трибуквеното означение мотора.
Благодяря!
Golf III (1HX) / 1.9 TDI (110 Hp), моля за съвет!
- Поло-жително
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Поло-жително
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
По всяка вероятност, факта, че е произвеждан само една година прави информацията за този автомобил доста оскъдна, особено отзивите от практиката, да не говорим, че сигурно трудно ще се намери.
Другият вариант е Volkswagen / Golf III (1HX) / 1.9 TDI (90 Hp), произвеждан е заначително по-дълго и може би има повече информация за него.
Благодаря предварително!
Другият вариант е Volkswagen / Golf III (1HX) / 1.9 TDI (90 Hp), произвеждан е заначително по-дълго и може би има повече информация за него.
Благодаря предварително!
- Nadya_
- Мнения: 1676
- Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Има доста писано по темата. Ето една част ::wink:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=tdi
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=tdi
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=tdi
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=tdi
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=tdi
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=tdi
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=tdi
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=tdi
- Поло-жително
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Поло-жително
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сърдечно благодаря, колеги.
Помогнахте ми повече от достатъчно, остава само да си намеря читава кола, но доколкото разбирам, риска да налетя на таралясник е доста голям и *късмета* е до голяма степен един от определящите фактори.
Още повече диагнозата на дизел втора употреба собено с турбо си е цяла наука. Така че не е изключено да ви занимавам отново, но този път дано да е с конкретен автомобил.
Поздарви!
Помогнахте ми повече от достатъчно, остава само да си намеря читава кола, но доколкото разбирам, риска да налетя на таралясник е доста голям и *късмета* е до голяма степен един от определящите фактори.
Още повече диагнозата на дизел втора употреба собено с турбо си е цяла наука. Така че не е изключено да ви занимавам отново, но този път дано да е с конкретен автомобил.
Поздарви!
GOLF 3 TDI (110hp) 1997
TDI 110ка върви повече и харчи по-малко от GTI 115 k.s. И двата съм ги карал и GTI 16V 150кс. съм карал, който върви най-много от голфовете. Имам впредвид, че набира от 0 до 120-130 по-бързо от TDI 110к.с. След 130 км/ч турбината на TDI го изстрелва невероятно мощно и на 150 вече двата са равни. След 160 км/ч GTI набира доста по-бавно от TDI, който просто го задминава, като пътен знак. GTI 115 k.s. просто е конкурентен на TDI 110к.с. в първите 40-50 метра. След това не коментирам.
Недостатък на TDI 110кс. в сравнение с TDI 90к.с. и GTI 115 и 150 к.с. е скъпата поддръжка, ако нещо даде фира. Всичко е х3 на бензиновата цена, говорим за двигател. Ходовата е еднаква за всичките с изключая GTI 150 k.с.
Предимство на TDI пред споменатите е ниския разход на гориво. и 110-та и 90-ката са аналогични, като разход. 115-та е х2 а 150-та х3-4. Не коментирам разхода повече.
Запазен TDI 110 hp в БГ се намира трудно. Говорим голф 3. Не го сравнявам умишлено с голф 4 заради скъпата цена на окачване и конструкция при 4-ките. Голф 3 TDI (110hp) 1996-1997г. съперничи смело с ауди А4, какъвто и да е бензинов. казвам какъвто и да е, защото дори 2,4 литровия на аудито е съизмерим по динамика на TDI-тo. Просто аудито вози много по-конфортно иначе нищо друго не е -по добро, да не говорим поддръжката. Така че, намериш ли читаво TDI 110кс. взимай смело. Това е колата просто. Мойто го търсих кажи-речи 1 година. Читаво в Италия струва 3000 Eur а в Германия 4000 Eur. Направи си сметка, колко трябва да струва тук читаво. За цена под 6500 ЛВ не се лъжи. Риска да налееш още 1000 ЛВ за окачване и 1000 ЛВ за стягане на двигателя (400 ЛВ рециклация на турбина не я слагам в цената) е огромен. Но пък чутава ли е колата смятай, че разни италиански и френски "лъскави" колички, разни BMW 3-ки (говоря за 2000 куб 24V, и сума ти други просто ще ти дишат нафтата отзаде. КЪСМЕТ
Недостатък на TDI 110кс. в сравнение с TDI 90к.с. и GTI 115 и 150 к.с. е скъпата поддръжка, ако нещо даде фира. Всичко е х3 на бензиновата цена, говорим за двигател. Ходовата е еднаква за всичките с изключая GTI 150 k.с.
Предимство на TDI пред споменатите е ниския разход на гориво. и 110-та и 90-ката са аналогични, като разход. 115-та е х2 а 150-та х3-4. Не коментирам разхода повече.
Запазен TDI 110 hp в БГ се намира трудно. Говорим голф 3. Не го сравнявам умишлено с голф 4 заради скъпата цена на окачване и конструкция при 4-ките. Голф 3 TDI (110hp) 1996-1997г. съперничи смело с ауди А4, какъвто и да е бензинов. казвам какъвто и да е, защото дори 2,4 литровия на аудито е съизмерим по динамика на TDI-тo. Просто аудито вози много по-конфортно иначе нищо друго не е -по добро, да не говорим поддръжката. Така че, намериш ли читаво TDI 110кс. взимай смело. Това е колата просто. Мойто го търсих кажи-речи 1 година. Читаво в Италия струва 3000 Eur а в Германия 4000 Eur. Направи си сметка, колко трябва да струва тук читаво. За цена под 6500 ЛВ не се лъжи. Риска да налееш още 1000 ЛВ за окачване и 1000 ЛВ за стягане на двигателя (400 ЛВ рециклация на турбина не я слагам в цената) е огромен. Но пък чутава ли е колата смятай, че разни италиански и френски "лъскави" колички, разни BMW 3-ки (говоря за 2000 куб 24V, и сума ти други просто ще ти дишат нафтата отзаде. КЪСМЕТ