проблем с Passat B5 1.9 TDI 110PS

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
gen.sek
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 18:07
Автомобил:
Двигател:

проблем с Passat B5 1.9 TDI 110PS

Мнениеот gen.sek » Пон 26 юли 2010 19:25


Здравейте.Имам мн.сериозен проблем с колата,днеска я карах на сервиз да и сменът консумативите(анг.ремък,ролки,филтри и масло).След смяната исках да я запаля и не стана нищо,стартера върти на празно и отзад пуши,прегледаха центровката на ремъка-няма никакъв проблем.Накрая установиха,че не стига ток за подгряването на свещите и сигурно се е задействала някаква блокировка на електрониката(може би от повдигането на колата).Моля помогнете,ако знаете каква може да е причината-съществува ли някаква подобна защита или блокировка.Благодаря

Последна промяна от gen.sek на Вто 27 юли 2010 22:33, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: проблем с Passat B5 1.9 TDI 110PS(автомат)

Мнениеот tdi fen » Пон 26 юли 2010 20:08


при тези температури свещите не са необходими направо смени майсторите


gen.sek
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 18:07
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с Passat B5 1.9 TDI 110PS(автомат)

Мнениеот gen.sek » Пон 26 юли 2010 21:24


Значи е нормално да няма в свещите ток,от какво тогава не ще да запали?


Потребителски аватар
mmazerati
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 26 юли 2010 21:33
Автомобил: passat b5
Двигател: afn 1998
Местоположение: София , Люлин

Re: проблем с Passat B5 1.9 TDI 110PS(автомат)

Мнениеот mmazerati » Пон 26 юли 2010 21:40


При смяната на горивният филтър ако не са го напълнили с нафта преди да го монтират доста зор ще видиш докато го запалиш, няма подкачване на горивото.зазмукала е въздух , това гледахте ли го


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Re: проблем с Passat B5 1.9 TDI 110PS-проблема е решен ЗА ТРИЕНЕ

Мнениеот sasho_mf » Вто 27 юли 2010 21:26


Колега като си написал в заглавието че си решил проблема,уточни как си го решил точно.Нали за това е форума.Да научат и други хора и да придобият опит за в бъдеще.


gen.sek
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 18:07
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с Passat B5 1.9 TDI 110PS-проблема е решен ЗА ТРИЕНЕ

Мнениеот gen.sek » Вто 27 юли 2010 22:33


Всичкото беше в центровката на ангренажния ремък,както и предполагах.Целия проблем дойде от регулировъчен калибър,който беше 15мм а попринцип е трябвало да бъде 15,5мм за да си дойде нафтовата помпа на място и да запали.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: проблем с Passat B5 1.9 TDI 110PS

Мнениеот feikot » Сря 28 юли 2010 1:08


Аман от глупаци,галфони и недъгави майсторчета.


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: проблем с Passat B5 1.9 TDI 110PS

Мнениеот gogovaseev » Сря 28 юли 2010 6:25


feikot написа:Аман от глупаци,галфони и недъгави майсторчета.

Дам такова е колега.ло6ото е,че всеки 2ри взе да става маистор.успех :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта