ASV зацапва ли се геометрията от по-висок разход на масло ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Purvolet
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 01 авг 2011 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

ASV зацапва ли се геометрията от по-висок разход на масло ?

Мнениеот Purvolet » Нед 22 ное 2015 19:32


Здравейте. Според вас по-големият разход на масло(разход от двигателя - не от турбото) на двигател 1.9 TDI с променлива геометрия на турбината, спомага ли за по-бързото зацапване на геометрията на турбинката?




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Зацапване на геометрия

Мнениеот vanesto » Нед 22 ное 2015 19:59


Поясни какво имаш предвид под по-голям разход. Според мен разход до 1л/10000км не би трябвало да се отразява, но това за мен не е голям разход.


Purvolet
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 01 авг 2011 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

Re: Зацапване на геометрия

Мнениеот Purvolet » Нед 22 ное 2015 21:02


Около 2.5 литра за 10000км


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Зацапване на геометрия

Мнениеот vlado_tonev » Нед 22 ное 2015 21:27


С кой мотор си?Колата на автоматична скоростна кутия ли е прекодирана?Доколкото знам това спомага за бързото зацапване,просто управлението е различно.


Purvolet
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 01 авг 2011 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

Re: Зацапване на геометрия

Мнениеот Purvolet » Нед 22 ное 2015 21:31


ASV е мотора.Не знам дали е бутната на автоматични, иначе и аз съм чувал, че ако е на автоматични спомага за по-бързото зацапване.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Зацапва ли се геометрията от по-висок разход на масло?

Мнениеот morfei1 » Пон 23 ное 2015 11:48


С този разход на масло, геометрията ти е най-малкият проблем.

Провери за течове, след което виж как е перката на турбото


Purvolet
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 01 авг 2011 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

Re: Зацапва ли се геометрията от по-висок разход на масло?

Мнениеот Purvolet » Пон 23 ное 2015 20:18


И все пак въпросът ми е:Завишеният разход на масло изядено от двигателя, а не от турбото, спомага ли според вас за по-бързото задръстване на геометрията?Аз предполагам,че да, но все пак затова пуснах темата за да чуя мненията и на вас колеги.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Зацапва ли се геометрията от по-висок разход на масло?

Мнениеот samo_pechka » Пон 23 ное 2015 21:11


Ако почне да гори литър/два на сто км, може и да има отношение. Но при посоченият от теб-не. Геомтрия се задръства рядко поради повишен разход на масло, трябва много да е висок, ама много. Мога да ти дам много примери, аз самият добавям дв.масло в нафтата , около половин лт на резервоар , количеството е достатъчно за изминаването на приблизително 800-1000. Т.е. слагам 5 до 7 л двутактово масло на 10к.км пробег. Еми ...дано си разбрал какво се мъча да обясня.
НО пък 2.5 л на 10к.км е вече сигнал за някакъв проблем ( теч или каквото е там ) огледай за възм.причинители.


Purvolet
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 01 авг 2011 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

Re: Зацапва ли се геометрията от по-висок разход на масло?

Мнениеот Purvolet » Пон 23 ное 2015 21:59


Мерси колега.Сменяни са сегменти преди 20-тина хиляди километра, но ремонта явно не беше много успешен.При разработката на двигателя 2000 км я карах много нежно(пенсионерски) и за тези 2000 км задръстих турбината както го пише по книгите.Последва почистване. И след определено време като започна пак да пренадува(една от причините може би предимно градското и леко шофиране), смених доста стила си на каране.До голяма степен за този разход в момента спред мен влияе и тежката ми дясна обувка, причината за която е старанието ми да не задръстя турбинката, но уви преди няколко дена беше изчистена отново.Някой може да каже 17- 18 хиляди км все пак не са чак толкова малко километри между чистенето и , но ако я карах по- лекичко може би щях да я задръсря доста по-скоро.Течове нямам.Смених си дори клапана за картерните изпарения понеже знам , че и от него понякога се качва разхода на масло, също и N75 смених за да съм сигурен ,че не е калпаво управлението на геометрията.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Зацапва ли се геометрията от по-висок разход на масло?

Мнениеот hvp800 » Пон 23 ное 2015 22:38


Нещо пропускаш или недоглеждаш, 17-18 хил са прекалено малко за да зацапаш геометрията. А и тези 2,5 литра без теч и да не е от турбото ( както казваш ) не са никак малък разход.


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Зацапва ли се геометрията от по-висок разход на масло?

Мнениеот gergeto » Пон 23 ное 2015 23:01


На кakви километри е мотора,преди смяната на сегментите?


Purvolet
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 01 авг 2011 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

Re: Зацапва ли се геометрията от по-висок разход на масло?

Мнениеот Purvolet » Пон 23 ное 2015 23:34


138000, но кой знае



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта