Запитване - Голф 3

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
zubev009
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf 3

Запитване - Голф 3

Мнениеот zubev009 » Вто 03 авг 2010 0:39


Здравейте ,имам един въпрос не толкова спешен и отчайващ ,но ще ви попитам , проблема е към Голфът ни той е дизел 1.9 Тд ,турбото е за ремонт - това се знае ,но дали от това като му дам газ на 2000 оборота и нагоре рязко отзад пада черно перде ,и не само когато е на свободна ами и след 2000 в движение ,толкова мн пуши ,че зимата като тръгвам остава следа къде съм бил или хвърля пясака и снега назад . Помогнете ми като ми кажете от какво може да е според мен е от Турбото ?




Потребителски аватар
baobab007
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 06 юни 2006 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Запитване - Голф 3

Мнениеот baobab007 » Вто 03 авг 2010 12:30


Когато турбото не работи, горивото му идва прекалено много на двигателя и затова пуши. Помпите на турбодизелите са предвидени да подават повече гориво, защото турбото вкарва повече въздух. Редно е, да си оправиш турбото и после колата да се закачи на VAG-COM.


zubev009
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf 3

Re: Запитване - Голф 3

Мнениеот zubev009 » Вто 03 авг 2010 13:16


baobab007 написа:Когато турбото не работи, горивото му идва прекалено много на двигателя и затова пуши. Помпите на турбодизелите са предвидени да подават повече гориво, защото турбото вкарва повече въздух. Редно е, да си оправиш турбото и после колата да се закачи на VAG-COM.




Значи според теб е от Турбото :(


Потребителски аватар
baobab007
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 06 юни 2006 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Запитване - Голф 3

Мнениеот baobab007 » Вто 03 авг 2010 14:33


Да! Освен това е възможно да са пипани настройките на помпата, за да "върви повече"; да впръсква по-рано горивото /прекалено голям аванс/; както и двигателят ти да е за ремонт и да не прави нужната компресия. При всички положения ти е нужна диагностика при читав майстор вместо да мъчиш колата и себе си. А след като оправиш турбото ще е най-добре да се почистят колекторите и ЕГР - със сигурност са задръстени. Погледни в раздела "Майстори и сервизи". Аз бих ти препоръчал Виктор - ползвал съм услугите му и винаги съм оставал доволен.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта