Проблем със съединител и обороти..масло...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
eras3r
Мнения: 763
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
Автомобил: Citroen C5 2014г
Двигател: 2 0hdi 163hp
Местоположение: София
Контакти:

Проблем със съединител и обороти..масло...

Мнениеот eras3r » Пон 16 авг 2010 13:23


Здравейте,
От днеска почна да става нещо странно...ето как изглежда то:
1. Паля колата -> Всичко ОК
2. Натискам съединителя да включа на първа или задна (зависи как съм паркирал) -> Обортомера пада като пирон в кисело мляко на нулата и лампата ми за маслото почва да свети и мига (маслото е на перфетната половина от щеката)
3. Сменил съм вече скоростта и отпускам съединителя -> Обортомера си се оправя а лампата за маслото спира да "цвили" и да мига
4. При каране -> при всяко натискане на съединителя обортомера ми пак се свлича долу като пиян студент на студентско парти :drunk и съответно след смяна на скоростта и отпускане на съединителя си се връща в нормално отчитане.

Кажете ми моля Ви от какво е това и как се оправя.
Мерси! :beer

Колата е : VW Polo 1.9D код на двигателя: AEF (1999 година)




Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: Проблем със съединител и обороти..масло...

Мнениеот Dizel_fen » Пон 16 авг 2010 18:54


Погледни жилото на съеденителя , при натиск да не опира в някой датчик ,или в друго жило,маркуч или букса.Също при натискане на педала,той може да опира някъде! Моето жило се местеше насам -натам из коша когато го натисна и го вързах на две места със свински опашки за маркучите на водата и заспа!


ПЕШОО
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 22:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.РИЛА

Re: Проблем със съединител и обороти..масло...

Мнениеот ПЕШОО » Пон 16 авг 2010 22:28


колега моята е кади 1.9 чист дизел прави същите мизери самоче като подадеш контакт ниска да светне реотана за свештите а като запаля лампата на масло мига а оборотомера показва нула . това стана от като мисе развали контактната клема сменихме контактната клема колата почна да пали а другите мизери останаха. а и друго забележих ка то минеш 2.3 км и я огаса после паля всичко е нормално .


Потребителски аватар
eras3r
Мнения: 763
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
Автомобил: Citroen C5 2014г
Двигател: 2 0hdi 163hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем със съединител и обороти..масло...

Мнениеот eras3r » Вто 17 авг 2010 13:06


Dizel_fen написа:Погледни жилото на съеденителя , при натиск да не опира в някой датчик ,или в друго жило,маркуч или букса.Също при натискане на педала,той може да опира някъде! Моето жило се местеше насам -натам из коша когато го натисна и го вързах на две места със свински опашки за маркучите на водата и заспа!


Лелееее колега..бог да те поживи!
Някой "умник" е вързал за жилото на съединителя (амбриажа mhihi ) двата кабела (явно са за обортомера и за датчика за маслото) със свинска опашка ама така АДСКИ затегната свинска опашка, че чак беше скъсал двете кабелчета :beat_butt2 . Сега всичко е наред!

Пак хиляди благодарности :beer :kissy:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта