


Дизелова помпа голф 4 1.9 тди 90 к.с.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 02 сеп 2010 18:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Neznam
Дизелова помпа голф 4 1.9 тди 90 к.с.
така искам да знам колко пари струва 1 нова дизелова помпа за голф 4 ?
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Дизелова помпа голф 4 1.9 тди 90 к.с.
Колега първо сподели какъв е проблема на колата,да не стане така да даде6 един куп пари и после да пита6 колко струва една нова кола.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 02 сеп 2010 18:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Neznam
Re: Дизелова помпа голф 4 1.9 тди 90 к.с.
така значи аз нямам проблем с мойта кола пак голф 4 1.9 тди на 1 приятел нещо се стреска щото като пусне тва само на 2 предавка става колата се тресе при ниски обороти присецва като мине 1500 оборота нема никви проблеми и по сервизи му казваха че проблема не е от помпата а щото са ниски оборотите на автомобила но нз все пак дайте някво мнение по въпроса ?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Дизелова помпа голф 4 1.9 тди 90 к.с.
Може да се види в ЕТКА-та ( нямам я в момента пред себе си
) , но едва ли е по-малко от 1000 лв , вероятно е повече
.
Но кажи кода на моторетката , защото това 90к.с. не е достатъчно , а и задъ;жително прочети и предното мнение
.
ПП имах пред вид това :


Но кажи кода на моторетката , защото това 90к.с. не е достатъчно , а и задъ;жително прочети и предното мнение

ПП имах пред вид това :
... какъв е проблема на колата,да не стане така да даде6 един куп пари и после да пита6 колко струва една нова кола ...
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Дизелова помпа голф 4 1.9 тди 90 к.с.
Имам приятел с форд фокус на който на скоро му се срина помпата и цифрата за нова бе около 3000лв.
едва ли има голяма разлика при VAG
Замисли се само ,че нова турбина е към 1700лв. , а помпата е далеч по-сложен агрегат от турбото !!!!
Така че той мина по тънко с ремонт за 800лв.
едва ли има голяма разлика при VAG
Замисли се само ,че нова турбина е към 1700лв. , а помпата е далеч по-сложен агрегат от турбото !!!!
Така че той мина по тънко с ремонт за 800лв.

- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Дизелова помпа голф 4 1.9 тди 90 к.с.
бе да не бърза приятеля ти да сменя помпи без да е сигурно. пък и тя помпата се разглабя и ремонтира, защо трябва да се сменя кардинално?
- =TDI=
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 16:17
- Автомобил: Passat 1.9 TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Хасково
Re: Дизелова помпа голф 4 1.9 тди 90 к.с.
vwwgolf написа:така значи аз нямам проблем с мойта кола пак голф 4 1.9 тди на 1 приятел нещо се стреска щото като пусне тва само на 2 предавка става колата се тресе при ниски обороти присецва като мине 1500 оборота нема никви проблеми и по сервизи му казваха че проблема не е от помпата а щото са ниски оборотите на автомобила но нз все пак дайте някво мнение по въпроса ?
Моята помпа имаше същите проблеми - ремонта ми излезна 50 лева.
Причината за ,,тресенето'' на ниски обороти бе натрупани боклуци по магнита в помпата.
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Дизелова помпа голф 4 1.9 тди 90 к.с.
=TDI= написа:vwwgolf написа:така значи аз нямам проблем с мойта кола пак голф 4 1.9 тди на 1 приятел нещо се стреска щото като пусне тва само на 2 предавка става колата се тресе при ниски обороти присецва като мине 1500 оборота нема никви проблеми и по сервизи му казваха че проблема не е от помпата а щото са ниски оборотите на автомобила но нз все пак дайте някво мнение по въпроса ?
Моята помпа имаше същите проблеми - ремонта ми излезна 50 лева.
Причината за ,,тресенето'' на ниски обороти бе натрупани боклуци по магнита в помпата.

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Дизелова помпа голф 4 1.9 тди 90 к.с.
Dobromirski написа:http://www.forum-auto.com/pole-technique/section12/sujet381015.htm
Запретвай ръкави и действай
Евала колега много полезно инфо.браво

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Дизелова помпа голф 4 1.9 тди 90 к.с.
gogovaseev написа:Dobromirski написа:http://www.forum-auto.com/pole-technique/section12/sujet381015.htm
Запретвай ръкави и действай
Евала колега много полезно инфо.браво
Настолно четиво на младия и смел помпотрошач

Сериозно - тази тема е най-подробната , която съм срещал ,много би била полезна . Макар че нищо не се схваща от езика , пък гугльо как превежда - мани , мани

- =TDI=
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 16:17
- Автомобил: Passat 1.9 TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Хасково
Re: Дизелова помпа голф 4 1.9 тди 90 к.с.
Ако Ви интересува мнението на ,,изпатил'' бих споделил и още нещо :
- по принцип не е за всеки да пипа там
- след събирането на помпата както е описано в сайта задължително следва и проверка и регулиране на количеството гориво подавано от помпата с VAGcom.
Оказа се, че има значение как е зацепен горният капак на помпата.
С разхлабване на 4-те болта и леко изместване на капака ( с почукване) по посока на маховика се увеличава горивото, а по посока на агренажа - намалява.
- по принцип не е за всеки да пипа там
- след събирането на помпата както е описано в сайта задължително следва и проверка и регулиране на количеството гориво подавано от помпата с VAGcom.
Оказа се, че има значение как е зацепен горният капак на помпата.
С разхлабване на 4-те болта и леко изместване на капака ( с почукване) по посока на маховика се увеличава горивото, а по посока на агренажа - намалява.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Дизелова помпа голф 4 1.9 тди 90 к.с.
Стига сте го плашили бре
. Няма нищо сложно и никаква философия. Преди да разглоби , да удари една чертичка между електронният блок и корпуса на помпата , за да може после да го сложи що годе там. Другото за, което трябва да се внимава е при сглабянето , да съвпадне пръта в отвора на плунжера долу в помпата ( да не се извърти долу плунжера). Жиците са запояват с поялник и тинол ( поялника да се държи от към студената страна
)
Накрая , както каза колегата , я докарваш на около 3mg при тихи обороти и топъл двигател и си джиткаш


Накрая , както каза колегата , я докарваш на около 3mg при тихи обороти и топъл двигател и си джиткаш

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Дизелова помпа голф 4 1.9 тди 90 к.с.
Dobromirski написа:...я докарваш на около 3mg при тихи обороти и топъл двигател и си джиткаш
Може би е най-добре преди разглобяването да се отчете и после при сглобяването да се "гони" същата стойност .
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 04 яну 2010 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: перник
Re: Дизелова помпа голф 4 1.9 тди 90 к.с.
Dobromirski написа:http://www.forum-auto.com/pole-technique/section12/sujet381015.htm
Запретвай ръкави и действай
колеги аз направих цялата процедура от тук и резултата е нулев ако имате идеи споделете
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта