Golf 3 SDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
spasspace
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 15 юли 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf 3 SDI

Мнениеот spasspace » Съб 15 юли 2006 10:30


Има ли Golf 3 с двигател SDI И какво ви е мнението за него ?




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 15 юли 2006 10:34


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 20:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 15 юли 2006 10:35


Да има AEY е кода на мотора.
Ефтина подръжка.(+)
Слаба динамика(-)
За градско е перфектен.

Последна промяна от L&R на Съб 15 юли 2006 10:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 15 юли 2006 10:37


Много икономичен ако караш бавно и само в града.При една и съща скорост ТДИ ще е с много по малки обороти и ще е по икономично.Решиш ли да го понастъпиш(ако има кво изобщо)щи изкара един разход-щото голфа е тежак и то доста в сравнение с полото.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 15 юли 2006 10:38


Не е по-икономичен от TDI пише го черно на бяло в табличките с примерния разход на упътването към автомобила.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 15 юли 2006 11:08


При една и съща скорост турбото е по икономично.СДИ е много икономично когато става въпрос за покупка :wink:


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Нед 16 юли 2006 13:39


Поразгледайте пак табличките и вижте дали TDI-то е по-икономично от SDI!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 16 юли 2006 15:43


WasteLand_TD написа:Поразгледайте пак табличките и вижте дали TDI-то е по-икономично от SDI!



Е па разглеждаме ги в момента имам книжка за голф 4 пред себе си:

SDI - град 7,0; извънградско 4,3 до 5,2
TDI90 -град 6,6 ; извънградско 4,2 до 5,0
TDI110 -град 6,6; извънградско 4,1 до 5,0
TDI/PD/115- град 7,6 извънградско 4,9 до 5,1


Дори и да са занижени стойностите може да си сигурен , че твърдението ,че СДИ е по икономичен е търговски МИТ!!!

ТДИ итата от този период имат макс въртящ момент на 1900 об/мин СДИ на 2200 об/мин



Я някой да пусне и от Голф3...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 16 юли 2006 16:50


на г3 е 68 коня за пъргавина е куцо пиле а за разход на мен ми дава6е 8-8,5 със задръстванията ли4но аз не съм доволен от SDI


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 16 юли 2006 16:59


Искаш да кажеш на г4 е 68к.с. на г3 е 64к.с СДИ-то.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 16 юли 2006 17:09


съгласен г3-64коня ,малка отметка мотора които сложих бе тди ГТ и само смених помпата и демонтирах турбото та сега се замислям дали затова не ми дава6е тоя разход има6е силен старт и дотам от 170 нагоре не върве6е


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 16 юли 2006 17:16




WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пон 17 юли 2006 8:06


Цитирам от упътването на Венто:

90 120 Градско
ТДИ 3.9 5.5 5.8
СДИ 3.8 5.4 5.6


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 17 юли 2006 8:31


WasteLand_TD написа:Цитирам от упътването на Венто:

90 120 Градско
ТДИ 3.9 5.5 5.8
СДИ 3.8 5.4 5.6


Дори и така да е тая си е разликата е точно никаква.
Единствения плюс е че не мислиш турбина.


prasky
Мнения: 178
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот prasky » Пон 17 юли 2006 21:59


Rabbit_TDI написа:При една и съща скорост турбото е по икономично.СДИ е много икономично когато става въпрос за покупка :wink:

защо ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта