Голф 4 1.9 TDI 110h.p. vs. Пежо 406 2.0 HDI 110h.p.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
jan_klod1
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 08 сеп 2010 15:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Голф 4 1.9 TDI 110h.p. vs. Пежо 406 2.0 HDI 110h.p.

Мнениеот jan_klod1 » Сря 08 сеп 2010 16:37


Здравейте на всички форумци :applause: От няколко дни разглеждам форума изчетох доста теми и мнения относно това което ме вълнува и сега бих желал да споделя моята дилема и да прочета вашите мнения, знания и опит по темата.
Търся кола със двигател описан в заглавието на цена до 7000лв макс.8000лв. Разгледал съм почти всички варианти които са възможни и се спрях на тези 2 най подходящи според мен :!: голф тди от 99до2001 и пежо 406 hdi седан 2000-2003г. По принцип съм за голфа, тъй като искам по младежка кола на 25 години съм спортист човек :applause: Карал съм такъв голф 4 само само че 1.6 бензин 101 коня версията и също така съм се возил в такова пежо със същия двигател като в заглавието само че комби.Аз лично съм се спрял на дизелов вариант автомобил, защото търса икономичен и стегнат мотор, който същевременно да е динамичен и бърз да става за градско и извънградско.Голфа ми харесва като купе и изпълнение с 2 думи типична младежка кола със спортен вид,маневрена и удобна за паркиране, същевременно с красив външен вид, но не знам как стоят нещата с дизеловте им двигатели.Пежото 406 седан със хубава возия, надеждни дизелови мотори, екстри и т.н, но не със такъв младежки вид.От преките ми наблюдения върху пазара на тези два автомобила установявам, че може би е по- лесно за такава сума да се намери читаво и запазено Пежо, което дори може да излезе по- евтино и малко по-нов модел от еквивалентната стойност на една голф 4, факт който накланя везните в ползата на Пежото, но пък убива желанието ми за по-спортния и младежки вид на автомобила.Другото с което не съм запознат е подръжката на 2-те коли (колко е скъпо) доколкото съм чувал пежото е с по- евтина което е допълнителен + (нещо което е от изключителна важност и е причина да се направят жертви)Затова Ви моля да споделите вашите мнения и аргоументи в полза на единия и другия автомобил,ясно е че всичко е до късмет, както може да се намери читав голф на добра цена така и читаво ПЕжо, но все ще се раздвам да прочета вашите мнения.
Поздрави на всички и Благодаря предварително :roll: :beer :banana




Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 TDI 110h.p. vs. Пежо 406 2.0 HDI 110h.p.

Мнениеот stenly_m » Сря 08 сеп 2010 19:24


Карам голф 4 110 коня двигател АСВ...откакто съм го купил съм сменил следните неща:
Тампони на носач (180 лв на двата носача, заедно с накрайниците външни)
Тампони на стабилизиращата щанга, Втулки - 200 лв ( с реглаж)
Спирачни дискове и накладки (предни и задни) - 500 лв ( брембо макс и отпред и отзад)
И два пъти сменям Ангренажен ремък с ролки и всички консумативи - 1400 лв ( за двете смени, едната заедно с маслото и филтрите, другата само ремъците и ролките)

Още масло и филтри - 156 лв ти е на всяка смяна на маслото, защото аз сменям всичките неща със смяната на маслото...колкото и всеки да казва през смяна горивен филтър и на купето и т.н. аз си сменям всияките филтри на всяка смена на маслото...като препоръчително е въздушният филтър да се сменя на 5000 км...

Всичко това е за 65 000 км каране по нашите пътища и като се има предвид, че съм със 17ки...разход...зависи как караш, но на мен повече от 6,5-7 извънградско не качва...като това 7 е със 170 по магаистралата( т.е. яко ръчкане) иначе при нормално каране с 4 човека - 5,8 със 17ки :)

За пежото имам наблюдения само при 307-цата 1,6 ХДИ 110 коня и нея бих ти е препоръчал доста повече...гори по-малко от голфа и върви повече...защото е по-лека...


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 TDI 110h.p. vs. Пежо 406 2.0 HDI 110h.p.

Мнениеот dobrin » Сря 08 сеп 2010 21:29


Скачай на някой Голф - наистина младежки автомобил, доста по-удобен за градски условия. Ако пътуваш много на дълъг път, Пежото може да има малко преимущество заради по-дългото междуосие, иначе не виждам причина да си купуваш Пежо.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 TDI 110h.p. vs. Пежо 406 2.0 HDI 110h.p.

Мнениеот SACHO7803 » Сря 08 сеп 2010 22:25


имам приятел с такова пежо обаче бензинова версия.за 2 години и навъртяни 70 000км не е сменил дори една гайка.абсолютно нищооооо //изключвам масла и филтри и един път накладки//.когато я взе колата показваше 145 000км.//незнам доколко са били реални//.после нека ми разправят че френските коли били минети :lol: :lol: :lol: незнам защо толкова държиш на някъв"младежки вид"на колата.кво ти пука.гледай ти да изглеждаш добре :lol: пежото си изглежда абсолютно на 6.голфа е по-дървен като екстериор а да не говорим за интериор :cry: еееее друг е въпроса ако си падаш по хечбеци.и наистина ако бръмчиш повече градско такъв шлеп не ти тряяя.успех :beer


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Голф 4 1.9 TDI 110h.p. vs. Пежо 406 2.0 HDI 110h.p.

Мнениеот Sashko_Trg » Чет 09 сеп 2010 8:18


stenly_m написа:Карам голф 4 110 коня двигател АСВ...откакто съм го купил съм сменил следните неща:
Тампони на носач (180 лв на двата носача, заедно с накрайниците външни)
Тампони на стабилизиращата щанга, Втулки - 200 лв ( с реглаж)
Спирачни дискове и накладки (предни и задни) - 500 лв ( брембо макс и отпред и отзад)
И два пъти сменям Ангренажен ремък с ролки и всички консумативи - 1400 лв ( за двете смени, едната заедно с маслото и филтрите, другата само ремъците и ролките)

Още масло и филтри - 156 лв ти е на всяка смяна на маслото, защото аз сменям всичките неща със смяната на маслото...колкото и всеки да казва през смяна горивен филтър и на купето и т.н. аз си сменям всияките филтри на всяка смена на маслото...като препоръчително е въздушният филтър да се сменя на 5000 км...

Всичко това е за 65 000 км каране по нашите пътища и като се има предвид, че съм със 17ки...разход...зависи как караш, но на мен повече от 6,5-7 извънградско не качва...като това 7 е със 170 по магаистралата( т.е. яко ръчкане) иначе при нормално каране с 4 човека - 5,8 със 17ки :)

За пежото имам наблюдения само при 307-цата 1,6 ХДИ 110 коня и нея бих ти е препоръчал доста повече...гори по-малко от голфа и върви повече...защото е по-лека...


Пич направо ме отрепа :) кви са тея пари кви са тея неща :) не че аз не ги давам ама сумите са малко по-малки :) тоя анренаж 1400 лева добър ден :)


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 TDI 110h.p. vs. Пежо 406 2.0 HDI 110h.p.

Мнениеот stenly_m » Чет 09 сеп 2010 11:41


Това са 2 смени на ангренажа - първоначално с маслото 700 лв и след това пълен комплект - всички ролки с обтяжната на пистовият ремък - абе всяка една ролчица, която има на пистовият и на ангренажният съм сменил - и като сметнеш грубо по 700 лв на смяна...а и цените си зависи какво си слагаш на колата...има и масло за 28 лв за 4 литра...въпрос на избор...просто обясних на колегата за 3 години кво съм сменил и кви пари съм дал...А и ти си с AHF имаш 1 ролка по-малко...и специално за обсулжване ти е по-евтино


jan_klod1
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 08 сеп 2010 15:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 1.9 TDI 110h.p. vs. Пежо 406 2.0 HDI 110h.p.

Мнениеот jan_klod1 » Чет 09 сеп 2010 12:38


Абе наистина ми се вижда малко по-скъпо удоволствие от нормалното тоя голф от към подръжката и особено тия 700-800лв за ремъци, ролки и филтри :bishop и като гледам из мобилето и карс бг дори за 8 бона рядко се вижда нещо що годе добро, но ще продължавам да глдам и да събирам информация и мнения, пък то божа работа нали знайте 90% е късмет :bowdown


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Голф 4 1.9 TDI 110h.p. vs. Пежо 406 2.0 HDI 110h.p.

Мнениеот Sashko_Trg » Чет 09 сеп 2010 17:50


stenly_m написа:Това са 2 смени на ангренажа - първоначално с маслото 700 лв и след това пълен комплект - всички ролки с обтяжната на пистовият ремък - абе всяка една ролчица, която има на пистовият и на ангренажният съм сменил - и като сметнеш грубо по 700 лв на смяна...а и цените си зависи какво си слагаш на колата...има и масло за 28 лв за 4 литра...въпрос на избор...просто обясних на колегата за 3 години кво съм сменил и кви пари съм дал...А и ти си с AHF имаш 1 ролка по-малко...и специално за обсулжване ти е по-евтино


Аз като сменях само масло, филтри и ангренаж 700 лева пистовия още не съм го сменял.


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 TDI 110h.p. vs. Пежо 406 2.0 HDI 110h.p.

Мнениеот GodLike » Чет 09 сеп 2010 18:11


stenly_m написа:Карам голф 4 110 коня двигател АСВ...откакто съм го купил съм сменил следните неща:
Тампони на носач (180 лв на двата носача, заедно с накрайниците външни)
Тампони на стабилизиращата щанга, Втулки - 200 лв ( с реглаж)
Спирачни дискове и накладки (предни и задни) - 500 лв ( брембо макс и отпред и отзад)
И два пъти сменям Ангренажен ремък с ролки и всички консумативи - 1400 лв ( за двете смени, едната заедно с маслото и филтрите, другата само ремъците и ролките)

Още масло и филтри - 156 лв ти е на всяка смяна на маслото, защото аз сменям всичките неща със смяната на маслото...колкото и всеки да казва през смяна горивен филтър и на купето и т.н. аз си сменям всияките филтри на всяка смена на маслото...като препоръчително е въздушният филтър да се сменя на 5000 км...

Всичко това е за 65 000 км каране по нашите пътища и като се има предвид, че съм със 17ки...разход...зависи как караш, но на мен повече от 6,5-7 извънградско не качва...като това 7 е със 170 по магаистралата( т.е. яко ръчкане) иначе при нормално каране с 4 човека - 5,8 със 17ки :)

За пежото имам наблюдения само при 307-цата 1,6 ХДИ 110 коня и нея бих ти е препоръчал доста повече...гори по-малко от голфа и върви повече...защото е по-лека...


Стига си плашил хората! S-class ли поддържаш или голф? Вземи смени майстора и/или магазина за части и ще спестиш доста. И как реши че е препоръчително въздушния филтър се смяна на 5к км? :shock Човек, който изобщо не разбира като ти прочете писанията няма никога да си купи VW!


joroyankov
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 29 яну 2010 0:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 1.9 TDI 110h.p. vs. Пежо 406 2.0 HDI 110h.p.

Мнениеот joroyankov » Чет 09 сеп 2010 18:20


Колеги и аз съм пред същата дилема , мога ли да ви попитам кой е по динамичния двигател тъй като съм чувал добри думи и за двата , и кой харчи по малко.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 TDI 110h.p. vs. Пежо 406 2.0 HDI 110h.p.

Мнениеот tdi fen » Чет 09 сеп 2010 19:25


joroyankov написа:Колеги и аз съм пред същата дилема , мога ли да ви попитам кой е по динамичния двигател тъй като съм чувал добри думи и за двата , и кой харчи по малко.

голфа след 2000об върви повече,но определено тягата при пежото идва малко по-рано(все пак е комън рейл) дано не останеш неприятно изненадан от слабата задница на пежото,ако често пътуваш натоварен пътници и багаж ще разберш за какво иде реч mhihi


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 TDI 110h.p. vs. Пежо 406 2.0 HDI 110h.p.

Мнениеот stenly_m » Чет 09 сеп 2010 22:01


Mr. GodLike както виждаш съм посочил какъв ми е кода на двигателя. Второ труд-а е 120 лв. другото е за части със 30% отстъпка и както споменах съм сменил къде що ролчица има и заедно с обтяжната, която е 160 лв...ако пропуснеш да смениш нея смяната идва 700-120-160=420 лв без труд...така, че не виждам какво толкова има? А да частите си ги купувам сам от Ауто плюс и знам цените много добре...А филтъра е хубаво да се сменя на 5000 (въздушния) поради две причини:
1. Не е толкова скъп
2. На около 5 к се задръства с тея буклуци в софия и ти качва разхода на гориво и колата върви по-тегаво заради задръстеният филтър. и като калкулираш, че 5000 км колата ти харчи повече и се мъчи по-добре да го сменяш на 5 000. Другият вариант е спортен филтър, който можеш сам да си го чистиш но е по-скъп и има спорни мнения дали прецаква или не дебитомера.

Казвам цените за да има някаква бегла представа колегата какво е да подържа голф...и какъвто и да е двигател пак смяната на ролките и ангренажа и пистовият ремък няма да му е под 500 лв. За С-класа цифрите са в пъти повече от това, което аз плащам.

И пак повтарям въпрос на избор е за всеки какво масло и какви части ще ползва...има и масла за 7 лв. литър, но кой иска да си сложи такова. Има накладки за 20 лв предни има и дискове за 80 лв два броя...ама малко са хората, които си ги купуват.


jan_klod1
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 08 сеп 2010 15:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 1.9 TDI 110h.p. vs. Пежо 406 2.0 HDI 110h.p.

Мнениеот jan_klod1 » Пет 10 сеп 2010 0:02


tdi fen написа:
joroyankov написа:Колеги и аз съм пред същата дилема , мога ли да ви попитам кой е по динамичния двигател тъй като съм чувал добри думи и за двата , и кой харчи по малко.

голфа след 2000об върви повече,но определено тягата при пежото идва малко по-рано(все пак е комън рейл) дано не останеш неприятно изненадан от слабата задница на пежото,ако често пътуваш натоварен пътници и багаж ще разберш за какво иде реч mhihi


Колега стегни са малко бре :012: :lol: Ти пък къде ни прати в градския транспорт с тия пътници и багажи... това може да го има няколко пъти в годината- я море, я балкан, я някои уикенд, за да се стигне до скапване на задницата (пък дай боже всеки му да му се скапва задницата от много почивки) :beer :banana :applause:


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 TDI 110h.p. vs. Пежо 406 2.0 HDI 110h.p.

Мнениеот bnick » Пет 10 сеп 2010 9:41


Не е необходимо да я товариш доста. Достатъчно е при паркиране да удряш бордюрите


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 TDI 110h.p. vs. Пежо 406 2.0 HDI 110h.p.

Мнениеот Stivi » Пет 10 сеп 2010 10:26


Ако няма често да возиш повече от 1 човек и не държиш чак толкова на комфортна возия голфа е твоята кола,тия глупости с хилядите левове за смяна на това и онова не ги слушай,аз за 120 000км съм дали два пъти по-малко пари от колегата за половината километри пък не съм останал на пътя и среден разход над 5,3 не стигам ! Пежото бих го взел само ако ми трябва голяма кола с която да пътувам комфортно на дълъг път даже и с 5 човека ако се наложи,друга причина не виждам !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта