
Търся кола със двигател описан в заглавието на цена до 7000лв макс.8000лв. Разгледал съм почти всички варианти които са възможни и се спрях на тези 2 най подходящи според мен


Поздрави на всички и Благодаря предварително



stenly_m написа:Карам голф 4 110 коня двигател АСВ...откакто съм го купил съм сменил следните неща:
Тампони на носач (180 лв на двата носача, заедно с накрайниците външни)
Тампони на стабилизиращата щанга, Втулки - 200 лв ( с реглаж)
Спирачни дискове и накладки (предни и задни) - 500 лв ( брембо макс и отпред и отзад)
И два пъти сменям Ангренажен ремък с ролки и всички консумативи - 1400 лв ( за двете смени, едната заедно с маслото и филтрите, другата само ремъците и ролките)
Още масло и филтри - 156 лв ти е на всяка смяна на маслото, защото аз сменям всичките неща със смяната на маслото...колкото и всеки да казва през смяна горивен филтър и на купето и т.н. аз си сменям всияките филтри на всяка смена на маслото...като препоръчително е въздушният филтър да се сменя на 5000 км...
Всичко това е за 65 000 км каране по нашите пътища и като се има предвид, че съм със 17ки...разход...зависи как караш, но на мен повече от 6,5-7 извънградско не качва...като това 7 е със 170 по магаистралата( т.е. яко ръчкане) иначе при нормално каране с 4 човека - 5,8 със 17ки
За пежото имам наблюдения само при 307-цата 1,6 ХДИ 110 коня и нея бих ти е препоръчал доста повече...гори по-малко от голфа и върви повече...защото е по-лека...
stenly_m написа:Това са 2 смени на ангренажа - първоначално с маслото 700 лв и след това пълен комплект - всички ролки с обтяжната на пистовият ремък - абе всяка една ролчица, която има на пистовият и на ангренажният съм сменил - и като сметнеш грубо по 700 лв на смяна...а и цените си зависи какво си слагаш на колата...има и масло за 28 лв за 4 литра...въпрос на избор...просто обясних на колегата за 3 години кво съм сменил и кви пари съм дал...А и ти си с AHF имаш 1 ролка по-малко...и специално за обсулжване ти е по-евтино
stenly_m написа:Карам голф 4 110 коня двигател АСВ...откакто съм го купил съм сменил следните неща:
Тампони на носач (180 лв на двата носача, заедно с накрайниците външни)
Тампони на стабилизиращата щанга, Втулки - 200 лв ( с реглаж)
Спирачни дискове и накладки (предни и задни) - 500 лв ( брембо макс и отпред и отзад)
И два пъти сменям Ангренажен ремък с ролки и всички консумативи - 1400 лв ( за двете смени, едната заедно с маслото и филтрите, другата само ремъците и ролките)
Още масло и филтри - 156 лв ти е на всяка смяна на маслото, защото аз сменям всичките неща със смяната на маслото...колкото и всеки да казва през смяна горивен филтър и на купето и т.н. аз си сменям всияките филтри на всяка смена на маслото...като препоръчително е въздушният филтър да се сменя на 5000 км...
Всичко това е за 65 000 км каране по нашите пътища и като се има предвид, че съм със 17ки...разход...зависи как караш, но на мен повече от 6,5-7 извънградско не качва...като това 7 е със 170 по магаистралата( т.е. яко ръчкане) иначе при нормално каране с 4 човека - 5,8 със 17ки
За пежото имам наблюдения само при 307-цата 1,6 ХДИ 110 коня и нея бих ти е препоръчал доста повече...гори по-малко от голфа и върви повече...защото е по-лека...
joroyankov написа:Колеги и аз съм пред същата дилема , мога ли да ви попитам кой е по динамичния двигател тъй като съм чувал добри думи и за двата , и кой харчи по малко.
tdi fen написа:joroyankov написа:Колеги и аз съм пред същата дилема , мога ли да ви попитам кой е по динамичния двигател тъй като съм чувал добри думи и за двата , и кой харчи по малко.
голфа след 2000об върви повече,но определено тягата при пежото идва малко по-рано(все пак е комън рейл) дано не останеш неприятно изненадан от слабата задница на пежото,ако често пътуваш натоварен пътници и багаж ще разберш за какво иде реч
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта