Passat 1.9D 1991г - Не изключва подгрева

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
uboy
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Passat 1.9D 1991г - Не изключва подгрева

Мнениеот uboy » Пон 13 сеп 2010 19:19


Здравейте !
Имам проблем. Както става ясно от заглавието на темата .. не ми изключва подгрева на свещите. лампат на таблото угасва след запалване но продължава да тече напрежение през подгрева. Махнах релето, същата история :banghead: ..
идеи ?




Потребителски аватар
Malinov
Мнения: 50
Регистриран на: Пон 26 окт 2009 9:48
Автомобил: Vento
Двигател: AHU 1996
Местоположение: Velingrad,Bulgaria
Контакти:

Re: Passat 1.9D 1991г - Не изключва подгрева

Мнениеот Malinov » Пон 13 сеп 2010 19:23


Свещи,80% гаранция. :да:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Passat 1.9D 1991г - Не изключва подгрева

Мнениеот emo-gar » Пон 13 сеп 2010 19:34


Нормално е да продължи подгрева до 1-2 минути след палене.Може да не си "уцелил" релето,то си има и един як бушон за целта.И тече "тока",щото може да си премерил нещо с мултицета на режим"волтове"-ма какво...Или пък,ако това е така,може термо-датчика на антифриза да "лъже "релето и да да ва сигнал за студен мотор и това да води до увеличен период за подгряване,но все пак не постоянно-да речем едно 5 минути..


uboy
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Passat 1.9D 1991г - Не изключва подгрева

Мнениеот uboy » Пон 13 сеп 2010 20:13


не е и датчика , релето съм го умерил със сигурност, топ също е до големичко от останалите.. кое влиеае на релето за да изключи , освен датчика за температура ? друго ?


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Passat 1.9D 1991г - Не изключва подгрева

Мнениеот fox_vt » Вто 14 сеп 2010 19:28


Градски щом си махнал релето и пак има напрежение на шината на свещите единственото обяснение е късо съединение по веригата на свещите.Свещите в случая се явяват краен консуматор така че на 100% са наред,проблема е че поради големия ток който протича ако е късо съединение ще изгори друг бушон или ще замирише mhihi но ти не споменаваш такова нещо.Затова и моето мнение е че си смъкнал грешно реле-препоръчвам ти да си напишеш мястото на всяко едно реле на лист и да ги смъкваш едно по едно докато спре да идва напрежение до шината.Успех :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта