Дюзи 1З АНF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
al3x4o
Мнения: 182
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 22:42
Автомобил: Audi A3 8p
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Pleven

Дюзи 1З АНF

Мнениеот al3x4o » Пон 11 окт 2010 14:05


Стават ли дюзите от АНF на 1З двигателите чета, че някой колеги слагали някой може ли да даде конкретна иформациа за постигнатия ефект :arrow:
възобновявам темата за да не повдигам нова :)

Последна промяна от al3x4o на Пон 08 ное 2010 23:21, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Шаран турбо

Мнениеот lrlmodo » Пон 11 окт 2010 14:39


Турбината е еднаква, за колектора - не знам


al3x4o
Мнения: 182
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 22:42
Автомобил: Audi A3 8p
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Pleven

Re: Дюзи 1З АНF

Мнениеот al3x4o » Вто 09 ное 2010 19:20


:arrow:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Шаран турбо

Мнениеот Dorian » Вто 09 ное 2010 20:07


Стават без никакъв проблем,колата ще върви осезаемо повече във високите оборити,а и ако си направиш чип за тях става почти като чипната 110-ка
lrlmodo написа:Турбината е еднаква, за колектора - не знам

Турбините нямат нищо общо,на AHF-а е с променлива геометрия и има вакумно управление,а на 1Z е права турбина без променлива геометрия и се управлява с уест-гейт и държи на по-малко налягане :!:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Шаран турбо

Мнениеот lrlmodo » Сря 10 ное 2010 15:57


Dorian написа:Стават без никакъв проблем,колата ще върви осезаемо повече във високите оборити,а и ако си направиш чип за тях става почти като чипната 110-ка
lrlmodo написа:Турбината е еднаква, за колектора - не знам

Турбините нямат нищо общо,на AHF-а е с променлива геометрия и има вакумно управление,а на 1Z е права турбина без променлива геометрия и се управлява с уест-гейт и държи на по-малко налягане :!:


Колегата е променил поста - питаше дали е еднаква турбината на голф и шаран за 1Z мотор :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala, NathaN и 31 госта