


Акумулатор
Акумулатор
Здравейте! Искам да ви попитам нещо относно акумулатора ми. Става въпрос за Golf4 1,9TDI 110. Трябва да си купя нов акумулатор, а незнам с какви характеристики е по-добре. Едни ми казват 60ah със стартов ток 280А или 72ah с 380А. Други твърдят, че стартовият ток е прекалено малък и е по-добре 60ah/640A или 72ah/700А. В колата нямам допълнителни консумиращи уреди.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Акумулатор
Винаги е по добре да е с по голям стартов ток



- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Акумулатор
Щом е TDI, взимай 72АН над 700А стартов ток. По-ниският стартов ток е за бензинки. 

- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Акумулатор
Ljubon написа:Щом е TDI, взимай 72АН над 700А стартов ток. По-ниският стартов ток е за бензинки.
Правилно казва колегата .... Ако искаж истински и хубав акумулатор взимай си BOSCH SYLVER и забравяй за тези мъки

- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Акумулатор
Чувал съм обаче за Боша, че в БГ пробутват ментаци и свършват бързо. 

Re: Акумулатор
Интересното е, че от Porshe по номер на двигателя ми вадят от каталога тези с по-малкото стартов ток 280А и 380А. Затова реших да попитам.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Акумулатор
Аз съм за монтанските акумулатори...никога до сега не съм имал проблеми с тях,,,всичко друго силвър-милвър си е набутване 
Изберете българското

Изберете българското

- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Акумулатор
Аз съм с Vаrtа 74аh . Сега ще ми е втора зима с него и е пушка! Предния с който купих колата беше Bosch (миналото лято палеше) зимата издъхна,но интересното е ,че и беше първия, на 11год. и още въртеше ! А това за "изберете българското" не мерси .
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Акумулатор
Незнам аз съм с боша вече 2 3 години няа никви проблеми, само миналата зима при големите студове каде беше
-23 градуса тогава малко се изтормози, но тогава взех зарядното възбудих го малко и запали от ряз.
-23 градуса тогава малко се изтормози, но тогава взех зарядното възбудих го малко и запали от ряз.
- bkunev
- Мнения: 402
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Акумулатор
Предишната ми кола беше с Искра от Пазарджик, супер доволен 7 години и баща ми го прецака. Иначе сигурно още щеше да го кара. Обслужваем беше. Миналата зима си взех за дизела пак Искра 77Ah. Много доволно. Тука падаха температурите до -25 никакви ядове. Горе долу излиза 2 лв/Ah. Изберете българското...



- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Акумулатор
Хайде пак!
Няма ли теми за акумулаторите, та всеки пак хвали своето. Щом стигнахме до Искра и Монбат...
Има достатъчно теми, които да насочат колегата, че за дизела е по-хубаво да има силен стартов ток
Няма ли теми за акумулаторите, та всеки пак хвали своето. Щом стигнахме до Искра и Монбат...
Има достатъчно теми, които да насочат колегата, че за дизела е по-хубаво да има силен стартов ток

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта