Съвет за покупка на дизелов Пасат до 2000 г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
petar55
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Съвет за покупка на дизелов Пасат до 2000 г.

Мнениеот petar55 » Нед 24 окт 2010 17:03


Здравейте колеги!Моля за помощ за купуване на Пасат Б5 дизел,комби,до 2000г.Ориентирал съм се към 3 двигателя- 1.9 ТДИ 90 или 110 кс и 1.9 помпа-дюза.
Помогнете в избора какво да бъде.Колата ще се ползва с търговска цел.Кой двигател е по-безпроблемен и по-малко ще стои в сервиза.




apv
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Съвет за покупка на дизелов Пасат до 2000 г.

Мнениеот apv » Нед 24 окт 2010 18:14




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Съвет за покупка на дизелов Пасат до 2000 г.

Мнениеот nasko1978 » Нед 24 окт 2010 18:17


110 к.с! :да:


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Съвет за покупка на дизелов Пасат до 2000 г.

Мнениеот velinsl » Нед 24 окт 2010 22:17


Тук всеки ще почне да си хвали своето. Според мен(обективен отговор, щото карам моноинжекция) най-добрия е непомпа-дюза. 90 или 110 коня зависи, само дали ще искаш да плащаш голям данък.

Ето малко теми за размисъл
search.php?keywords=%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE+%D0%B4%D0%B0+%D0%B3%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BC%D0%B5+&terms=all&author=&sc=1&sf=titleonly&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5.


petar55
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Съвет за покупка на дизелов Пасат до 2000 г.

Мнениеот petar55 » Пон 25 окт 2010 21:01


Досега не съм карал единствено дизел помпа-дюза.Това ми се кара в момента,но ме претеснява факта,че се проивеждаха много малко време и не знам колко е сполучлива тази система.Все пак тук са 4 помпи за вис. налягане и проблемите са повече.Може би затова след 2008 г Фолцваген минаха на Common Rail.Нямам никакви практически наблюдения върху тази система.Нека запознатите да споделят впечатленията си.


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Съвет за покупка на дизелов Пасат до 2000 г.

Мнениеот kiki1 » Сря 27 окт 2010 21:14


Качи се и покарай малко ПД и съм сигурен ,че няма да искаш да чуеш за друг дизел.Единственото по скъпо нещо в сравнение с 110 коньовия мотор са самите помпа дюзи,които струват по 800лв нови ,а втора употреба са по 150-200лв вече. :wink:


petar55
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Съвет за покупка на дизелов Пасат до 2000 г.

Мнениеот petar55 » Сря 27 окт 2010 21:40


Колега,наистина не съм се качвал на Пасат 4 ПД,но всяко ново нещо трябва да бъде по-добро от старото.Днес мой колега много ме уплаши с предното окачване на Пасатите.По различно и сложно било и ремонта на предницата му излязла 1000 лв и ме съветва да взема Ауди 4.При по-новите модели Пасати окачването е било пак старото.


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Съвет за покупка на дизелов Пасат до 2000 г.

Мнениеот K » Чет 28 окт 2010 9:14


Карал съм мотора с 110кс три години и отскоро съм с този с 131. Разлика определено има в полза на ПД, усещането във вървежа е по-добро. Но сега си имам едно на ум и зареждам само от сигурни места, докато със старата кола си позволявах да слагам нафта от туби и никакви грижи не съм имал.

Каквото и да избереш задължително първо да го погледне разбиращ дизелджия, че после може да ти излезне бая солено. Мой приятел също като тебе си избра Пасат и не ме послуша да му направи диагностика при клубен майстор, и се почна едно по едно...съединител,турбо, харчи масло, носачи, кво ли не се счупи по тая кола. Затова да се огледа внимателно колата преди покупката. А вече дали 110 или 131 си е твое решение. Аз съм фен и на двата мотора, но имай едно на ум с 131 ;)


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: Съвет за покупка на дизелов Пасат до 2000 г.

Мнениеот dlug » Чет 28 окт 2010 9:26


petar55 написа:Колега,наистина не съм се качвал на Пасат 4 ПД,но всяко ново нещо трябва да бъде по-добро от старото.Днес мой колега много ме уплаши с предното окачване на Пасатите.По различно и сложно било и ремонта на предницата му излязла 1000 лв и ме съветва да взема Ауди 4.При по-новите модели Пасати окачването е било пак старото.

И каква е разликата в окачването на ауди А4? Според мен е същото като на пасата :) Само дето караш по-малка кола. Но ти си знаеш


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Съвет за покупка на дизелов Пасат до 2000 г.

Мнениеот achodemo » Чет 28 окт 2010 9:53


Ако ще я ползваш за служебна (казваш за търговски цели) по-добре 90к.с. заради данака ,но окачването наистина си е цифра ,същото е и при ауди. И незнам ,ако ще бръмчиш по цял ден в дупките из града ,къде ще ти излезе сметката с тези "крехки" носачи по 100+лв. парчето ! Освен това смело мога да заявя ,че роторните помпи са доста по надежни и устойчиви на нащи горива от ПД .


petar55
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Съвет за покупка на дизелов Пасат до 2000 г.

Мнениеот petar55 » Чет 28 окт 2010 21:09


Днес разгледах техн.описания на Пасат и Ауди.Наистина са еднакви.Има толкова много лостове и детайли,които при ремонт ще трябва да се сменят-големи разходи.
При Голфа окачването ми се видя много по-просто и надежно.Дали да не се ориентирам към Голф 4 комби дизел?


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Съвет за покупка на дизелов Пасат до 2000 г.

Мнениеот achodemo » Чет 28 окт 2010 21:28


Дали да не се ориентирам към Голф 4 комби дизел?


:да: :да: :да: :да:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Съвет за покупка на дизелов Пасат до 2000 г.

Мнениеот hooligan_sk » Чет 28 окт 2010 22:27


Ако ще навърташ много пробег окачването на голфа определно ще ти е по-евтино. Лично аз карам тди 110кс и ПД 115кс(няма общо с ajm, 2007-8 само се слага) и разлика не намирам - еднакво ми вибрират и тракат въпреки че на вид и на теория са много различни. Такаче гледай да е запазен колата пък кой мотор е... вече ако имаш опция за 131кс с 6 скорости, си заслужава определно :да:


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Съвет за покупка на дизелов Пасат до 2000 г.

Мнениеот Fen » Съб 30 окт 2010 14:00


Ако съм на твое място бих избрал колата, която е с най - евтина за подръжка, малки данъци и т.н., т.е. с 90 коня двигател. Все пак това е кола за работа и с нея предполагам ще минаваш много километри, а евтината подръжка в случая е важна. Ако е за собствена употреба избора е друг :wink:


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Re: Съвет за покупка на дизелов Пасат до 2000 г.

Мнениеот OvivO » Пон 08 ное 2010 15:27


Няма да кажа нещо много по-различно от колегите. За служебна кола, която ще има по-висок пробег и ще се кара като "държавна" - по-добре 90 к.с. Проблемите при окачването май са си до късмет и маниер на каране. Аз лично си пазя колата, но в рамките на нормалното ( не се престаравам ) и вече над 35 000км за 2 години не съм сменил абсолютно нищо по окачването.

А мен ако питаш за служебна кола си вземи Пасат B4 - ще товари повече и няма да ти е жал, смяна ремък излиза сигурно 10 пъти по-евтина от такава при B5. Но това си е лично мнение :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта