По-широка генерация на дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

По-широка генерация на дизел

Мнениеот Passat_bs » Чет 20 мар 2008 19:05


Колеги, някой от вас пробвал ли е да слага по-широка генерация на TDI и дали си заслужава от гледна точка на вървене и шум? Аз на Пасата съм без катализатор, резонансно и средно гърне, демек права тръба до отзад с оригиналното задно гърне на 51мм. Ако сложа 60мм. генерация или по-широка, ще има ли съществена разлика? :roll:




Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Чет 20 мар 2008 23:44


аз от 37 минах на 63...и усетих разлика (освен в шума (стана по-приятен) ами и във вървенето :) по-пъргава стана)

П.П. с резонатор, мека връзка и крайно съм аз


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пет 21 мар 2008 0:03


Passat_bs сушиш си мотора зверски, трябва ти поне един резонатор...мани че е турбо :wink:


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пет 21 мар 2008 0:23


nasodotcom написа:Passat_bs сушиш си мотора зверски, трябва ти поне един резонатор...мани че е турбо :wink:
В какъв смисъл? Обясни ми, че нещо не можах да те разбера. :roll:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 21 мар 2008 8:36


nasodotcom написа:Passat_bs сушиш си мотора зверски, трябва ти поне един резонатор...мани че е турбо :wink:


Така е но само при двутактовите мотори - помисли защо? :wink:


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пет 21 мар 2008 10:44


Така е И при 4тактовите мотори, айде сега ти се сети защо се суши и от какво се суши :wink: двутактовите са ясни...


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пет 21 мар 2008 10:50


Абе кво сушене кви пет лева :) при дизелите няма значение. Четете тук:

http://community.dieselschrauber.de/con ... php?t=7048


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пет 21 мар 2008 15:23


И все пак въпроса ми е има ли смисъл от по-широка генерация? :roll:


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пет 21 мар 2008 15:49


Не знам, ама има нужда от резонатор. За генерацията питай някой, който е по-навътре с тдитата...


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 21 мар 2008 15:49


rusty написа:Абе кво сушене кви пет лева :) при дизелите няма значение. Четете тук:

http://community.dieselschrauber.de/con ... php?t=7048


:shock :shock И какво да четеме дай поне на нещо английски


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Съб 22 мар 2008 12:48


Ами при мен ефект имаше, в комбинация със спортен филтър. Много намаля лага, особено при изпреварване се изстрелва веднага, все едно е без турбо.


Triph4z3
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: някъде там

Мнениеот Triph4z3 » Съб 22 мар 2008 13:16


ACCELERATOR написа:Ами при мен ефект имаше, в комбинация със спортен филтър. Много намаля лага, особено при изпреварване се изстрелва веднага, все едно е без турбо.


по колко парички вървят спортните филтри за голф 3 "TDI"


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Съб 22 мар 2008 14:15


Няма ли да се увеличи шума с по-големите тръби?


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Съб 22 мар 2008 15:02


ACCELERATOR написа:Ами при мен ефект имаше, в комбинация със спортен филтър. Много намаля лага, особено при изпреварване се изстрелва веднага, все едно е без турбо.
А ти с какви тръби беше и какви сложи?


Потребителски аватар
koko71
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 17 май 2007 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот koko71 » Съб 22 мар 2008 23:08


Едното за сметка на другото. По-широка тръба - по-висок шум и по-добра динамичност.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 37 госта