Пали и веднага гасне! 1.9 AEF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Пали и веднага гасне! 1.9 AEF

Мнениеот Dizel_fen » Съб 23 окт 2010 17:36


Значи колеги проблемът е следният: Давам на контакт,чакам подгревните свещи(релето да цъкне) и паля.Колата пали от раз ,но след 6-7 секунди почва да мени обороти и веднага гасне! След това давам пак на контакт,подгрявям и пали със много въртене и тресене! След като поработи колата малко пали целият ден от раз без проблеми-така до сутринта същият проблем.

Изключвам подгревните свещи,защото хич няма да пали първоначално! Съмнявам се за въздух в системата ,защото по маркуча към нафтовата помпа има много мехурчета! Много се изнервям като го прави-иначе си върви доста добре колата и не пуши бял дим.Само малко изпушва при изфорсиране! :banghead:

Някой ако се е сблъсквал с този проблем нека да сподели или да даде мнение ,че тука майсторите са кожодери :beat_butt2




Потребителски аватар
van4ote
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пали и веднага гасне! 1.9 AEF

Мнениеот van4ote » Нед 24 окт 2010 22:18


въздух в системата от някаде дърпа въсдух ако е п.д е възможно да е от опръстените на дюзите


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Пали и веднага гасне! 1.9 AEF

Мнениеот grishitu » Пон 25 окт 2010 13:55


Dizel_fen написа: Давам на контакт,чакам подгревните свещи(релето да цъкне) и паля.


Колега това малко не го разбрах, чакаш след огасването на "реотанчето" от таблото докат оцъкне релето ли :shock , защо?
Поне при мен има един интервал от около 3 мин. в зависимост от времето в които колата поддържа 1200 об/мин и след каот цъкне заковава на 1000 об/мин. А за мехурчетата в прозрачната тръбичка да не те притесняват и мойто Поло ги има(същи мотор като твоя) и на баща ми Шкодата(1,9 90к.с.) даже повече от колкото при мен.


Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: Пали и веднага гасне! 1.9 AEF

Мнениеот Dizel_fen » Пон 25 окт 2010 19:04


Абе и мен ме съмнява да дърпа въздух от някаде,защото свещите са неприемливият вариант-100 лв са само те + труд е доста! А ако проблема се реши със смяна на напукан маркуч е по-добре! Но все пак след като е стояла 10 часа към 6 и 30 вечерта пали от ряз без да се мисли! Само сутрин-днес пука, трещя,вади бял дим но запали!


nmikov
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Златица
Контакти:

Re: Пали и веднага гасне! 1.9 AEF

Мнениеот nmikov » Пон 25 окт 2010 19:27


Колега,
Провери си свещите.
Моя мотор е ATJ и имах същия проблем. Оказаха се три изгорели свещи, а палеше от раз, но гаснеше с бял пушек при следващо палене и притрисане няколко секунди. :idea:


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Пали и веднага гасне! 1.9 AEF

Мнениеот ivo1_r » Вто 26 окт 2010 18:31


едната кола е със помпа лукас и е със предкамерно запалжане а atj e tdi pd което двата мотора нямат нищо общо и ако смуква по малко въздух така ще прави марк.на излишната нафта проери и тапи4ката също


Потребителски аватар
martin_2003
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
Автомобил: POLO
Двигател: AGR
Местоположение: karlovo

Re: Пали и веднага гасне! 1.9 AEF

Мнениеот martin_2003 » Вто 26 окт 2010 19:01


Колега аз съм със същото поло и при мен е така какво ли не пробвах сменях филтри сложих клапан и други но пак е така скоро забелязах маркучетата на обратната нафта дето са на дюзите че са напукани и от тапичката имах теч смених ги но не всички и гасненето почти ми изчезна сега е нмого рядко но при мен най много беше в интервала от 30 до 70 градуса след 70 няма никъкав проблем.Та незнам при теб от това ли е но аз ще следя тази тема дано някой по запознат да каже каде е проблема. Успех.


Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: Пали и веднага гасне! 1.9 AEF

Мнениеот Dizel_fen » Вто 26 окт 2010 19:18


Маркучите на излишната нафта +тапичката са смнени с чисто нови! Проблема за сега остава- днес при запалване пукаше и тресеше но преди да изгасне аз усетих и изфорсирах няколко пъти и се оправи! Наистина се съмнявам за подгревните свещи-в събота ще я карам в сервиза докато е време ,че падне ли под нулата и до сервиза не може да стигне.Ще се прежаля 150 лв-а свещите какви да са ? Има много модели,като си харесах BOSH,но като че ли има много ментаци!


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Пали и веднага гасне! 1.9 AEF

Мнениеот fox_vt » Вто 26 окт 2010 19:27


Е добре де защо веднага ще клякаш със 150 лв без даже да си проверил свещите една по една дали работят?И защо според теб ако е от свещите след изфорсиране се оправя?


Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: Пали и веднага гасне! 1.9 AEF

Мнениеот Dizel_fen » Вто 26 окт 2010 19:59


Незнам вече какво да мисля,не мога да съм сигурен в каквото и да било-Страхувам се в сервиза нещо да не ме метнат,аз свещите ще ги проверя ,ама и една изгоряла да има сменям всички.


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Пали и веднага гасне! 1.9 AEF

Мнениеот ivo1_r » Сря 27 окт 2010 17:18


провери дали ти прави налягане във резервоара като му отвиеш капа4ката ако фъсне извади смукателя и го по4исти може да има налепи на цедката


Потребителски аватар
martin_2003
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
Автомобил: POLO
Двигател: AGR
Местоположение: karlovo

Re: Пали и веднага гасне! 1.9 AEF

Мнениеот martin_2003 » Сря 27 окт 2010 21:32


Значи при мен забелязах още нещо смених бензиностанцията и колата започна да работи по добре,незнам пробвал ли си варианта с нафтата.А за свещите съм чел из форума че този двигател AEF трябва да пали без проблем до 12 градуса без свещи.


Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: Пали и веднага гасне! 1.9 AEF

Мнениеот Dizel_fen » Чет 28 окт 2010 19:31


Утре колата е в сервиза,почват я веднага и се надявам да я опрявят! Няма да забравя да напиша каква в причината за този проблем.Според майсторите-проблема е или в подгревните свещи или смуче въздух.Ако я оправят ще напиша! Дано да си свършат работата ,че иначе лошо!


Потребителски аватар
slayerchooo
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 08 юли 2010 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: Пали и веднага гасне! 1.9 AEF

Мнениеот slayerchooo » Пет 29 окт 2010 18:54


Dizel_fen написа:Абе и мен ме съмнява да дърпа въздух от някаде,защото свещите са неприемливият вариант-100 лв са само те + труд е доста!


Колега няма такова нещо. Най-скъпата подгряваща свещ за този мотор е 17лв. Моето поло е със същия двигател, смених две свещи.Възможно най-евтините взех (6.50лв/бр) и да чукнем на дърво проблеми нямам :)


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Пали и веднага гасне! 1.9 AEF

Мнениеот Dobromirski » Съб 30 окт 2010 7:01


Въздух ! Обърни внимание на клапанчето върху филтъра. Направо го смени !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], vladko1001 и 66 госта