проблем с паленето сутрин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
plamenrusev85
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 01 юни 2009 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cyprus

проблем с паленето сутрин

Мнениеот plamenrusev85 » Нед 31 окт 2010 10:44


Здравейте,преди да ви споделя проблема си искам да ви кажа,че първо минах през търсачката,но ще ви помоля за съвет,защото вече незнам какво да правя..Значи колата ми голф 4 тди 116 коня преди два месеца се прецака,започна да тресе мотора,когато подавам газ,и се чуваше тракане,смениха и повдигачите,ангренажен ремък,ролки и т.н.Изкараха и дюзите да ги проверят,какво ги правиха незнам,казаха че са наред,така или иначе това тракане изчезна колата работи много по добре,но НЕ ПАЛИ сутрин.Сега искат пак да ги вадят...Значи какво се получава,когато я паля:въртя ключа,оставам да подгрее малко,завъртам и започва да тресе мотора(ама много)и след около 7-8 секунди пали.След това нямам проблем,пали перфектно...до следващата сутрин.Смених свещите-същата работа.Моля за мнения,защото на тия тук в Кипър не им вярвам много и незнам дали е добра идея да ми вадят пак дюзите?Имали възможност да е от нещо друго?




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот nasko1978 » Нед 31 окт 2010 11:13


Може да е много неща,но виж и клапата за плавно гасене,която е на егр-а.Елементарно е но и тя заяжда понякога и прави проблеми. download/file.php?id=92235&t=1


Потребителски аватар
plamenrusev85
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 01 юни 2009 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cyprus

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот plamenrusev85 » Нед 31 окт 2010 12:42


nasko1978 написа:Може да е много неща,но виж и клапата за плавно гасене,която е на егр-а.Елементарно е но и тя заяжда понякога и прави проблеми. download/file.php?id=92235&t=1

А забравих да спомена,че този проблем не започна след смяната на хидравличните повдигачи.Доста време преди да я отворят така не палеше.Възможно ли е от тази клапа да прави така 6 месеца че и повече?Все пак ще им кажа да я проверят.От сервиза,където ми е колата са 100% сигурни че този проблем е от дюзите,въпреки че веднъж ги вадиха и га даваха на някакъв "спец"да ги проверява,според който работят перфектно,а сега ще му ги връщат за рекламация...незнам аз не разбирам,но по всичко личи,че и тез не разбират много..


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот rado_mit » Пон 01 ное 2010 9:58


а пробва ли с ново масло :wink:


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот gogovaseev » Пон 01 ное 2010 11:32


Колега дузите може да се проверят с ваг ком и не вярвам проблема да е от там,по вероятно е да взима въздух от някаде.провери си клапанчето на горивния филтър и му смени уплатненията да не е от него проблема, са6то на моя бив6 голф ми праве6е подобни проблеми сутрин и от температурния датчик,просто дава6е инфо на компа,че е топло и не пуска6е подгревните све6ти и за това тресе6е.успех :beer


Потребителски аватар
plamenrusev85
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 01 юни 2009 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cyprus

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот plamenrusev85 » Пет 05 ное 2010 7:40


Изкараха дюзите смениха им уплатненията,смених маслото всички филтри включително и горивния-никаква промяна пак така си пали.Дали има възможност да е от помпата в резервоара?Някои ми казват,че може от нея да прави проблем.Незнам вече.Най вероятно и нея ще вадя да видим какво става.А отпрет в двигатела имали някакъв клапан който задържа горивото,щото четох някаде,че може да му пада горивото затова да не пали?


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот jollycatman » Пет 05 ное 2010 9:43


На твоята кола мисля, че няма помпа в резервоара. Клапан за задържане на горивото има веднага след горивния филтър на маркуча за постъпващата нафта (този, който излиза от тръбичката на филтъра, а не от клапанчето върху него). Пробвай го като духнеш в обратна на двигателя посока - не трябва да пропуска. Клапанът е почти капсулован и затова не се мъчи да го сваляш, а откачи от двата края гумения маркуч. И както каза колегата nasko1978 виж си EGR клапана. ИзображениеНа него има една дроселова клапа, която като гасиш двигателя издърпва едно лостче и след изгасване то се връща обратно. Погледни сутрин преди да запалиш дали лостчето е в изходно положение. За да си сигурен можеш да откачиш дебелата гумена тръба и да погледнеш в EGR клапана за нагари, които евентуално да задържат лопатките, задвижвани от лостчето.


Потребителски аватар
plamenrusev85
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 01 юни 2009 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cyprus

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот plamenrusev85 » Пет 05 ное 2010 11:27


jollycatman написа:На твоята кола мисля, че няма помпа в резервоара. Клапан за задържане на горивото има веднага след горивния филтър на маркуча за постъпващата нафта (този, който излиза от тръбичката на филтъра, а не от клапанчето върху него). Пробвай го като духнеш в обратна на двигателя посока - не трябва да пропуска. Клапанът е почти капсулован и затова не се мъчи да го сваляш, а откачи от двата края гумения маркуч. И както каза колегата nasko1978 виж си EGR клапана. ИзображениеНа него има една дроселова клапа, която като гасиш двигателя издърпва едно лостче и след изгасване то се връща обратно. Погледни сутрин преди да запалиш дали лостчето е в изходно положение. За да си сигурен можеш да откачиш дебелата гумена тръба и да погледнеш в EGR клапана за нагари, които евентуално да задържат лопатките, задвижвани от лостчето.

Тъкмо сега направих каквото ми каза,откачих го духам и от двете страни си изпуска.И в обратна посока на двигатела и по посока на двигатела пак си изпука.Какво означава това да го сменям ли??EGR клапана е наред връща се след като я изгася.


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 995
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот vasko__2 » Пет 05 ное 2010 21:13


Помпа-дюза ли е мотора?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот dobrin » Пет 05 ное 2010 21:17


Въздух в горивото, неправилно зацепване на ангренажа след смяната му ...


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот niki7878 » Пет 05 ное 2010 21:24


dobrin написа:Въздух в горивото, неправилно зацепване на ангренажа след смяната му ...

Или пък клапана за обратната нафта който стой върху горивния филтър...


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот velinsl » Пет 05 ное 2010 22:01


niki7878 написа:Или пък клапана за обратната нафта който стой върху горивния филтър...

Точно това е и според мен проблема, не е само сутрин, но след по-продължителен престои.


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот jollycatman » Съб 06 ное 2010 1:22


plamenrusev85 написа:Тъкмо сега направих каквото ми каза,откачих го духам и от двете страни си изпуска.И в обратна посока на двигатела и по посока на двигатела пак си изпука.Какво означава това да го сменям ли??EGR клапана е наред връща се след като я изгася.

Щом пуска и в двете посоки, значи не работи. Смени го задължително. Оригиналният ще е не повече от 15 евро, но има и неоригинални, които са доста по-евтини и предполагам ще свършат работа, но като гледам къде живееш там може и да не намериш от тях. Успех и пиши какъв е резултата!


Потребителски аватар
plamenrusev85
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 01 юни 2009 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cyprus

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот plamenrusev85 » Съб 06 ное 2010 9:00


jollycatman написа:
plamenrusev85 написа:Тъкмо сега направих каквото ми каза,откачих го духам и от двете страни си изпуска.И в обратна посока на двигатела и по посока на двигатела пак си изпука.Какво означава това да го сменям ли??EGR клапана е наред връща се след като я изгася.

Щом пуска и в двете посоки, значи не работи. Смени го задължително. Оригиналният ще е не повече от 15 евро, но има и неоригинални, които са доста по-евтини и предполагам ще свършат работа, но като гледам къде живееш там може и да не намериш от тях. Успех и пиши какъв е резултата!

Ами аз го поръчах вече,в понеделник ще отида да го взема и дано да е от това.Толкова е 15 евро оригинален.Задължително ще пиша какво е станало.


Потребителски аватар
plamenrusev85
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 01 юни 2009 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cyprus

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот plamenrusev85 » Съб 06 ное 2010 9:07


dobrin написа:Въздух в горивото, неправилно зацепване на ангренажа след смяната му ...

То този проблем го имам от преди да ми сменят ремъка.И наистина след дълъг престой прави така,аз отначало си мислех,че е само сутрин,но забелязах че когато я изгася например в 17 00 нарочно отидох към 00 00 часа да видя дали ще запали-не пали!А двигатела ми е помпа дюза..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта