



Помощ за Голф 3 AFN
Помощ за Голф 3 AFN
Привет колеги проблема се изразява в това ,че дизелака не иска да върви студен докато не стигне температура от 80 градуса при нея си върви перфектно.Вече се видях в страшно чудо всички параметри са перфектни без забележка турбо управлението му дебитомер а бе с две думи вси4ко е гледано с VAG но нищо не излиза просто не знам за какво да се хвана масло не гори няма грам пушек при запалване нито топъл нито студен помагаите ако някои е имал такав проблем студена не варви и това е ще сам много ама много благодарен 

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ за Голф 3 AFN
Я сподели какво ти е масълцето?! 

- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
Re: Помощ за Голф 3 AFN
а какво разбираш под не върви. В известни граници е нормално преди достигане на оптимална температура колата да не върви точно, както при загрял мотор. Нито един дизел няма да върви студен, както върви топъл. Ако тръгнеш от милиграми впръскано гориво, ако не се лъжа и геометрията на турбината има известна разлика ( тук не съм сигурен) и доста други показатели на студено са по различни. Като сложим това, че си проверявал с Ваг и всичко е наред не търси проблем, който няма
!!!


Re: Помощ за Голф 3 AFN
Под неарви разбирам ,че даваш на първа до 2200 оборота примерно и даваш втора с нормална газ или малко повече и до там не може да поеме и пълна да дадеш ептем зле не говоря за натискане а за не варвене и за липса на тяга жсияко това се получи от около 3 седмици 

- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Помощ за Голф 3 AFN
mitov_m написа:Под неарви разбирам ,че даваш на първа до 2200 оборота примерно и даваш втора с нормална газ или малко повече и до там не може да поеме и пълна да дадеш ептем зле не говоря за натискане а за не варвене и за липса на тяга жсияко това се получи от около 3 седмици

- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Помощ за Голф 3 AFN
чистен ли е всмукателния колектор ? егр затапен ли е ? катализатор има ли ?
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Помощ за Голф 3 AFN
mitov_m написа:Абсолютно всичко без дюзи само те не са сваляни и гледани
Погледни си правописа!
Нали си гледал на ВАГ - дюзите не ги ли погледна?

- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
Re: Помощ за Голф 3 AFN
горивен филтър как е?
Re: Помощ за Голф 3 AFN
филтър нов утре гътам турбото в него нещо се хванах таман ще му направя и профилактика и утре ще видим ,че нали знаете с тия голфетки кви сме проблем=на бесъние 

Re: Помощ за Голф 3 AFN
турбо колеги турбо имаше такьв зверски нагар на лосчето което управлява геометрия,че беше тръгнал да се преврьща в метал е след почистване върви перфектно и студен и топъл
Така,че VAG добре ама усет по добре е като изключим и огромните разбирачи от Плевен на които имената няма да казвам поради въпрос на етика 


Re: Помощ за Голф 3 AFN
проблема си го открих сам вчера като запалих на студено реших да видя как се движи актуатора не беше се качил до края помогнах му и казах това е
интересно че имаше нагар само на лопатката която движи геометрията

- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Помощ за Голф 3 AFN
Имаше една тема някъде,където имаше подобен проблем.Моето мнение е,че е нормално при студена кола да забива турбината,щото ако има нагар той става като асфалт.А като загрее се движи една идея по-свободно.
Радвам се,че си открил проблема!

Радвам се,че си открил проблема!

