


1.6D въпрос за проблем с топло палене.
- nylon
- Мнения: 183
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1988
- Местоположение: Русе
1.6D въпрос за проблем с топло палене.
1.6 D CS-мотор. Мисля, че имам проблем с горивната уредба. Като е топъл двигателя и престои към 20-30 мин. после пали с доста въртене в края на което запалва рязко и изведнъж и без пушеци. Когато е изстинал напълно, пали веднага още със завъртането на ключа, но с пушеци и прекъсване. Подгревните свещи и релето работят. Когато работи няма никакъв въздух в прозрачните маркучи. Когато го изгася, от помпата започват едно по едно да излизат няколко малки мехурчета въздух, които до сутринта създават едно неголямо балонче във входящия й горивопровод. Ако някой се е сблъсквал с този симптом да пише какво е решението.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.
За смяна на елемента на ГНП-то си според мен.
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Благоевград
Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.
На топъл мотор , полей с вода ГНП-то. Ако запали ,си за ремонт на помпата.Ако не - нямам други идеи за сега.
- nylon
- Мнения: 183
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1988
- Местоположение: Русе
Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.
Добре, ще го опитам това с водата. А въздуха? Много ми се вижда странно да идва от помпата. Със завъртането и изчезва, карам карам карам 50 км., спирам, слизам, отварям, гледам няма никакъв въздух в горивопровода, гася - и след малко хоооп едно мехурче излиза от входящия щуцер на помпата. Имал съм случай със SB мотор, когато загрее да му падат оборотите - тогава се оказа елемента. Но сега пък проблем с оборотите няма. 

Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.
отиди някъде където правят дизели да видят то поне в града има къде да се отиде
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.
Забелязал съм че при повечето такива двигатели има балончета.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.
Може да навлиза въздух и през недобре уплъняващи маркучета за обратна нафта
.
Случвало ми се е на Голфарата (с 1,6 ТД) . Кофти номер - спра за 2-3 часа и после няма палене .

Случвало ми се е на Голфарата (с 1,6 ТД) . Кофти номер - спра за 2-3 часа и после няма палене .
- nylon
- Мнения: 183
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1988
- Местоположение: Русе
Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.
И аз се осъмних в тях и въпреки, че изглеждат пресни ги смених. Симптома остана. А именно: пали рязкои изведнъж, но след много въртене(поне 7-10 сек.) само тогава, когато е топъл и престои около 20-30 мин. При престой < или = на 10 мин. пали със самото завъртане на момента. Ако изстине напълно - пак пали веднага. Авансатора е върнат докрай. Свещи и реле - работят. Нещо става с помпата най-вероятно и сигурно ще се наложи консултация с помпаджия. Но ми е интересно дали на някой колега не се е случвало и затова пуснах темата.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.
Провери за всеки случей клапана на ГНП-то който спира нафтата да не се ебава като е топъл.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.
Откачи куплунга на термодатчика и виж дали ще запали!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта