1.6D въпрос за проблем с топло палене.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

1.6D въпрос за проблем с топло палене.

Мнениеот nylon » Сря 03 ное 2010 13:06


1.6 D CS-мотор. Мисля, че имам проблем с горивната уредба. Като е топъл двигателя и престои към 20-30 мин. после пали с доста въртене в края на което запалва рязко и изведнъж и без пушеци. Когато е изстинал напълно, пали веднага още със завъртането на ключа, но с пушеци и прекъсване. Подгревните свещи и релето работят. Когато работи няма никакъв въздух в прозрачните маркучи. Когато го изгася, от помпата започват едно по едно да излизат няколко малки мехурчета въздух, които до сутринта създават едно неголямо балонче във входящия й горивопровод. Ако някой се е сблъсквал с този симптом да пише какво е решението.




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.

Мнениеот Andonov » Сря 03 ное 2010 14:06


За смяна на елемента на ГНП-то си според мен.


cobra_11
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Благоевград

Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.

Мнениеот cobra_11 » Сря 03 ное 2010 18:04


На топъл мотор , полей с вода ГНП-то. Ако запали ,си за ремонт на помпата.Ако не - нямам други идеи за сега.


Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.

Мнениеот nylon » Сря 03 ное 2010 19:57


Добре, ще го опитам това с водата. А въздуха? Много ми се вижда странно да идва от помпата. Със завъртането и изчезва, карам карам карам 50 км., спирам, слизам, отварям, гледам няма никакъв въздух в горивопровода, гася - и след малко хоооп едно мехурче излиза от входящия щуцер на помпата. Имал съм случай със SB мотор, когато загрее да му падат оборотите - тогава се оказа елемента. Но сега пък проблем с оборотите няма. :shock


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.

Мнениеот ivo1_r » Сря 03 ное 2010 20:06


отиди някъде където правят дизели да видят то поне в града има къде да се отиде


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.

Мнениеот Golf_Diesel_ » Сря 03 ное 2010 21:46


Забелязал съм че при повечето такива двигатели има балончета.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.

Мнениеот milmar » Чет 04 ное 2010 15:21


Може да навлиза въздух и през недобре уплъняващи маркучета за обратна нафта :idea: .
Случвало ми се е на Голфарата (с 1,6 ТД) . Кофти номер - спра за 2-3 часа и после няма палене .


Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.

Мнениеот nylon » Чет 04 ное 2010 18:31


И аз се осъмних в тях и въпреки, че изглеждат пресни ги смених. Симптома остана. А именно: пали рязкои изведнъж, но след много въртене(поне 7-10 сек.) само тогава, когато е топъл и престои около 20-30 мин. При престой < или = на 10 мин. пали със самото завъртане на момента. Ако изстине напълно - пак пали веднага. Авансатора е върнат докрай. Свещи и реле - работят. Нещо става с помпата най-вероятно и сигурно ще се наложи консултация с помпаджия. Но ми е интересно дали на някой колега не се е случвало и затова пуснах темата.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Чет 04 ное 2010 19:17


Провери за всеки случей клапана на ГНП-то който спира нафтата да не се ебава като е топъл.


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.

Мнениеот ivo1_r » Нед 07 ное 2010 6:58


а луфтове на клапаните :)


petar55
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: 1.6D въпрос за проблем с топло палене.

Мнениеот petar55 » Нед 07 ное 2010 18:46


Откачи куплунга на термодатчика и виж дали ще запали!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта