обезвъздушаване на гнп

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tsveti98
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

обезвъздушаване на гнп

Мнениеот tsveti98 » Нед 24 окт 2010 21:54


здравеите колеги,тъи като ми смениха филтъра на колата голф 4 1.9тди 90 коня,98год.колата не може да запали,само на бутане пали,казаха ми 4е трябвало да се обезв.помпата,има ли снимков материял как се прави това,благодаря




grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: обезвъздушаване на гнп

Мнениеот grishitu » Пон 25 окт 2010 13:59


обикновенно когато се сменя филтър на дизелова кола новия филтър се пълни с нова нафта и се слага на място, а стария със старата нафта се захвърля. въпреки, че съм чувал хора да слагат директно новия филтър и да въртят на старте докато се напълни новия.

от личен опит ти казвам, че ДИЗЕЛОВА КОЛА НЕ Е ХУБАВО ДА СЕ ПАЛИ С ДЪРПАНЕ, че понякога последствията са много лоши.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: обезвъздушаване на гнп

Мнениеот Spas » Пон 25 окт 2010 16:07


tsveti98 написа:здравеите колеги,тъи като ми смениха филтъра на колата голф 4 1.9тди 90 коня,98год.колата не може да запали,само на бутане пали,казаха ми 4е трябвало да се обезв.помпата,има ли снимков материял как се прави това,благодаря


Помпата ти се самообезвъздушава, или напълни филтъра ръчно или я запали и я остави да поработи 10-тина мин.. ако пак неиска да пали, имаш проблем със филтъра, не с помпата. Успех


п.п. Кой ти смени филтъра и каква марка беше той?


tsveti98
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: обезвъздушаване на гнп

Мнениеот tsveti98 » Пет 19 ное 2010 23:08


оказа се 4е като отка4их единия марку4,нафтата се върна в резервоара и няма подка4ване,трябвало да се стисне марку4а 4е нямало клапан на марку4а


Потребителски аватар
=TDI=
Мнения: 64
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 16:17
Автомобил: Passat 1.9 TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Хасково

Re: обезвъздушаване на гнп

Мнениеот =TDI= » Съб 20 ное 2010 7:56


...в подобен случай съм виждал как един майстор използва гориво подкачваща помпа от Лада,
която свързва с между филтъра и резервора и подкачва ръчно до обезвъздушаване на филтъра и ГНП-то.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: обезвъздушаване на гнп

Мнениеот emo-gar » Нед 21 ное 2010 11:03


Ако проблема се е появил след смяната на въпросния филтър и ако след успешно запалване и по-дълъг престой пак се проявява-смуче въздух отнякъде,вероятно от там където е пипано(маркучета,скобички...).при такава ситуация и 100 клапана по маркучи да се сложат...ялова работа.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], licho58, pa4o_ivanov61 и 54 госта