


Загуба на мощност
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Загуба на мощност
Днес по време на движение двигателя 1Z загуби мощност по време на движение.Автомобила започна да се ускорява твърде бавно и на равен терен едва набираше 80км.След престой от 4 часа, проблема изчезна и след 10 км. отново се появи.Явно като загря двигателя.Нямаше каквито и да е пушеци от ауспуха.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: Загуба на мощност
Не е от загряването на двигателя. Най-вероятно дефект в този елемент е причината.
Но за да сме точни, си трябва диагностика.
Но за да сме точни, си трябва диагностика.
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Загуба на мощност
Ако я закача на ВАГ КОМ, кое трябва да проверя и как да разбера дали работи?
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Загуба на мощност
На 11 канал надува на турбото.
Това което ти е показал колегата gr_kanev ще го намериш до дясното бомбе.
Маркуча от него до входящия колектор, го откачи и запуши.(от страна на колектора го запуши).
И после кажи как се държи.
Това което ти е показал колегата gr_kanev ще го намериш до дясното бомбе.
Маркуча от него до входящия колектор, го откачи и запуши.(от страна на колектора го запуши).
И после кажи как се държи.
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Загуба на мощност
Както е показано на снимката,левия изход /от двата които сочат нагоре/ се оказа запушен принудително.Изпреварили са ме.В това което влиза, е може би EGR-а?Така ли е? Та днес като си карах, мощността отново се губеше на моменти, като в същото време не чувах турбото.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Загуба на мощност
Tози клапан щом е запушен не го пипай - много по-добре.
Търси проблема в другия клапан дето е с метална обшивка. Най-вероятно в него е причината и не описваш точно проблема.
Една диагностика няма да ти е излишна за да не гадаем.
Търси проблема в другия клапан дето е с метална обшивка. Най-вероятно в него е причината и не описваш точно проблема.
Една диагностика няма да ти е излишна за да не гадаем.
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Загуба на мощност
Времето се стопли и отново започна да "забива" и да губи мощност.Цяла зима вьрвеше добре и много рядко забиваше.Сега успях да направя запис но не знам как да го преработя в вид за четене за да го кача.Някъде го бях срещал, но не мога да го намеря.
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Загуба на мощност
Ето как изглежда записа.
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Загуба на мощност
Съжалявам, че не успях да кача записа където се виждаше,че исканите и реалните стойности на MAF-а се различаваха в пъти/от 2 до 3 пъти/.Също така налягането на турбото стигаше разлика до 300-400 mbar.Вчера пробвах с дебитомера на колегата който е с същия д-л 1Z,а моя го сложихме на неговата.Резултата:Сякаш бяхме разменили двигателите.Днес изтичах до сервиза на "Бош" и си купих дебитомер на "Пиербург".Смених го и колата вече е стрела.
Още веднаж съжалявам за куцата тема,но не всичко умея на контифютъра. 


-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 24 мар 2009 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Загуба на мощност
Здравейте колеги
Колата (Голф 1,9 ТДИ 96г.) забива муцуната при следното положение - нормално ВАГ-КОМ за моята кола дава налягане 0,8 - при което колата върви нормално - сега обаче се получва така че в следсттвие на някакъва причина достига налягане 1,2 и се получва ПРЕТУРБИРАНЕ(този термин чух из форумите)при което автомобила започва да работи в авариен режим за да не се бъгне! Надявам се така да е по разбираемо?
В момента съм изолирал този датчик мисля се казва който е между въздушния и горивния филтър и съм затапил с едни болтове (един майстор ми го направи така) и сега колата върви все едно с 20 коня по малко, искам да кажа че съм сменял този датчик или квото е там от друг голф същата работа???????????????
Разбрах че Андонов, ги разбира тези работи... ако може да вземе отношение!!!!
Благодаря предварително!
Колата (Голф 1,9 ТДИ 96г.) забива муцуната при следното положение - нормално ВАГ-КОМ за моята кола дава налягане 0,8 - при което колата върви нормално - сега обаче се получва така че в следсттвие на някакъва причина достига налягане 1,2 и се получва ПРЕТУРБИРАНЕ(този термин чух из форумите)при което автомобила започва да работи в авариен режим за да не се бъгне! Надявам се така да е по разбираемо?
В момента съм изолирал този датчик мисля се казва който е между въздушния и горивния филтър и съм затапил с едни болтове (един майстор ми го направи така) и сега колата върви все едно с 20 коня по малко, искам да кажа че съм сменял този датчик или квото е там от друг голф същата работа???????????????
Разбрах че Андонов, ги разбира тези работи... ако може да вземе отношение!!!!
Благодаря предварително!
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Загуба на мощност
Колегата е сменял дебитомер ,но при теб си мисля,че проблема е в Н75.На каква скорост ти забива?
- dishata
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
- Автомобил: SEAT IBIZA
- Двигател: AHU
- Местоположение: Лом
Re: Загуба на мощност
проблема може да не е в клапан N75 а в заседнал актуатор.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 24 мар 2009 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Загуба на мощност
Колата забива при 110-120 км ако вържа този клапан показан на снимката по горе, в него влизат 3 маркучлета, в момента е изолиран с някави болтове и избщо не минава през въпросния клапан, сега колата върви но не както искам аз, на моменти нямам ряз и сега я карам така, пробвах с друг клапан от същия модел кола но........ пак същата работа, сложихме моя лапан на другата кола....тя се прецака също..... тоест засега проблема според мен е от този клапан и от нещо друго
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Загуба на мощност
dishata написа:проблема може да не е в клапан N75 а в заседнал актуатор.
да възможно е.Останах с впечатление ,че мотора е 1з явно е някакъв друг.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 24 мар 2009 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Загуба на мощност
двигателя е AHU
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта