Загуба на мощност

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Загуба на мощност

Мнениеот bay mip » Пет 27 ное 2009 21:03


Днес по време на движение двигателя 1Z загуби мощност по време на движение.Автомобила започна да се ускорява твърде бавно и на равен терен едва набираше 80км.След престой от 4 часа, проблема изчезна и след 10 км. отново се появи.Явно като загря двигателя.Нямаше каквито и да е пушеци от ауспуха.




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Re: Загуба на мощност

Мнениеот gr_kanev » Съб 28 ное 2009 10:02


Не е от загряването на двигателя. Най-вероятно дефект в този елемент е причината.
Но за да сме точни, си трябва диагностика.
Прикачени файлове
album_pic.jpeg


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Загуба на мощност

Мнениеот bay mip » Съб 28 ное 2009 10:45


Ако я закача на ВАГ КОМ, кое трябва да проверя и как да разбера дали работи?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Загуба на мощност

Мнениеот Andonov » Съб 28 ное 2009 13:22


На 11 канал надува на турбото.

Това което ти е показал колегата gr_kanev ще го намериш до дясното бомбе.
Маркуча от него до входящия колектор, го откачи и запуши.(от страна на колектора го запуши).
И после кажи как се държи.


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Загуба на мощност

Мнениеот bay mip » Нед 29 ное 2009 21:11


Както е показано на снимката,левия изход /от двата които сочат нагоре/ се оказа запушен принудително.Изпреварили са ме.В това което влиза, е може би EGR-а?Така ли е? Та днес като си карах, мощността отново се губеше на моменти, като в същото време не чувах турбото.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Загуба на мощност

Мнениеот Andonov » Нед 29 ное 2009 21:33


Tози клапан щом е запушен не го пипай - много по-добре.

Търси проблема в другия клапан дето е с метална обшивка. Най-вероятно в него е причината и не описваш точно проблема.
Една диагностика няма да ти е излишна за да не гадаем.


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Загуба на мощност

Мнениеот bay mip » Нед 18 апр 2010 18:43


Времето се стопли и отново започна да "забива" и да губи мощност.Цяла зима вьрвеше добре и много рядко забиваше.Сега успях да направя запис но не знам как да го преработя в вид за четене за да го кача.Някъде го бях срещал, но не мога да го намеря.


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Загуба на мощност

Мнениеот bay mip » Пон 19 апр 2010 20:09


Ето как изглежда записа.
LOG-01-xxx-011-xxx.zip


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Загуба на мощност

Мнениеот bay mip » Чет 22 апр 2010 19:52


Съжалявам, че не успях да кача записа където се виждаше,че исканите и реалните стойности на MAF-а се различаваха в пъти/от 2 до 3 пъти/.Също така налягането на турбото стигаше разлика до 300-400 mbar.Вчера пробвах с дебитомера на колегата който е с същия д-л 1Z,а моя го сложихме на неговата.Резултата:Сякаш бяхме разменили двигателите.Днес изтичах до сервиза на "Бош" и си купих дебитомер на "Пиербург".Смених го и колата вече е стрела. :D Още веднаж съжалявам за куцата тема,но не всичко умея на контифютъра. :oops:


tonipenev
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 24 мар 2009 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Загуба на мощност

Мнениеот tonipenev » Чет 25 ное 2010 17:25


Здравейте колеги

Колата (Голф 1,9 ТДИ 96г.) забива муцуната при следното положение - нормално ВАГ-КОМ за моята кола дава налягане 0,8 - при което колата върви нормално - сега обаче се получва така че в следсттвие на някакъва причина достига налягане 1,2 и се получва ПРЕТУРБИРАНЕ(този термин чух из форумите)при което автомобила започва да работи в авариен режим за да не се бъгне! Надявам се така да е по разбираемо?

В момента съм изолирал този датчик мисля се казва който е между въздушния и горивния филтър и съм затапил с едни болтове (един майстор ми го направи така) и сега колата върви все едно с 20 коня по малко, искам да кажа че съм сменял този датчик или квото е там от друг голф същата работа???????????????

Разбрах че Андонов, ги разбира тези работи... ако може да вземе отношение!!!!

Благодаря предварително!


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: Загуба на мощност

Мнениеот krasio00o » Чет 25 ное 2010 20:32


Колегата е сменял дебитомер ,но при теб си мисля,че проблема е в Н75.На каква скорост ти забива?


Потребителски аватар
dishata
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
Автомобил: SEAT IBIZA
Двигател: AHU
Местоположение: Лом

Re: Загуба на мощност

Мнениеот dishata » Чет 25 ное 2010 22:36


проблема може да не е в клапан N75 а в заседнал актуатор.


tonipenev
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 24 мар 2009 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Загуба на мощност

Мнениеот tonipenev » Пет 26 ное 2010 9:53


Колата забива при 110-120 км ако вържа този клапан показан на снимката по горе, в него влизат 3 маркучлета, в момента е изолиран с някави болтове и избщо не минава през въпросния клапан, сега колата върви но не както искам аз, на моменти нямам ряз и сега я карам така, пробвах с друг клапан от същия модел кола но........ пак същата работа, сложихме моя лапан на другата кола....тя се прецака също..... тоест засега проблема според мен е от този клапан и от нещо друго


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: Загуба на мощност

Мнениеот krasio00o » Пет 26 ное 2010 10:58


dishata написа:проблема може да не е в клапан N75 а в заседнал актуатор.


да възможно е.Останах с впечатление ,че мотора е 1з явно е някакъв друг.


tonipenev
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 24 мар 2009 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Загуба на мощност

Мнениеот tonipenev » Пет 26 ное 2010 16:51


двигателя е AHU



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта