стягане с динамометричен ключ
стягане с динамометричен ключ
въпроса ми е към по компетентните колеги.На колко кг. се стяга главата на АФН 1.9 110к.с. ,гарнитурата е с две дупки-втори ремонт.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: стягане с динамометричен ключ
Заповядай.
Re: стягане с динамометричен ключ
за сега съм ги стегнал на 50нм ,кото сглоба другите неща ще ги до затегна
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: стягане с динамометричен ключ
vw_derby написа:за сега съм ги стегнал на 50нм ,кото сглоба другите неща ще ги до затегна
сега стегни само 2 пъти по 90 градуса за 10 нм няма да има проблем.успех
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: стягане с динамометричен ключ
gogovaseev написа:vw_derby написа:за сега съм ги стегнал на 50нм ,кото сглоба другите неща ще ги до затегна
сега стегни само 2 пъти по 90 градуса за 10 нм няма да има проблем.успех
Вие май не гледата какво е описано в горният ми пост.
Кви 10 нютона? 50 му се губят на колегата.
40Нм, после 60Нм и след това два пъти по 90 градуса.
Re: стягане с динамометричен ключ
затегнах ги,стигнахме до палене ,оставих я да работи ,завъртях един кръг.Всичко изглежда наред за сега.
Благодаря за бързите отговори![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
Благодаря за бързите отговори
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
- mirogti1983
- Мнения: 215
- Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: стягане с динамометричен ключ
предполагам си сложил нови болтове ?
- batsasho1
- Мнения: 152
- Регистриран на: Пет 10 фев 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: стягане с динамометричен ключ
Andonov написа:
Вие май не гледата какво е описано в горният ми пост.
Кви 10 нютона? 50 му се губят на колегата.
40Нм, после 60Нм и след това два пъти по 90 градуса.
Колега, не мислиш преди да пишеш.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: стягане с динамометричен ключ
ако е стегната под 12нм , след няколко месеца пак.
Re: стягане с динамометричен ключ
ifidik написа:ако е стегната под 12нм , след няколко месеца пак.
така мисля да направя за по сигурно...на времето нямах такъв ключ и стягах с тресчотка на дерби-то на усет,след няколко месеца дозатегнах наново...
сега го имам ключа,но за по сигурно пак,...нямам много вяра на тия инструменти
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
mirogti1983 написа:предполагам си сложил нови болтове ?
не не сложих,мойте ми се видяха добри...на новите неща нямам вяра...по добре оригиналното(не ,че се знае колко е)...едната ролка (ИНА) беше дала фира на 12000км
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: стягане с динамометричен ключ
vw_derby написа:ifidik написа:ако е стегната под 12нм , след няколко месеца пак.
така мисля да направя за по сигурно...на времето нямах такъв ключ и стягах с тресчотка на дерби-то на усет,след няколко месеца дозатегнах наново...
сега го имам ключа,но за по сигурно пак,...нямам много вяра на тия инструменти
mirogti1983 написа:предполагам си сложил нови болтове ?
не не сложих,мойте ми се видяха добри...на новите неща нямам вяра...по добре оригиналното(не ,че се знае колко е)...едната ролка (ИНА) беше дала фира на 12000км
колега при сваляне на глава е задължително 6лаифане и нови болтове,това със старите не е много добре за6тото ако се скъса някои 6те ти хареса.да си кара6 колицата със здраве и без проблеми ти пожелавам
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 14:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чирпан
Re: стягане с динамометричен ключ
Andonov написа:gogovaseev написа:vw_derby написа:за сега съм ги стегнал на 50нм ,кото сглоба другите неща ще ги до затегна
сега стегни само 2 пъти по 90 градуса за 10 нм няма да има проблем.успех
Вие май не гледата какво е описано в горният ми пост.
Кви 10 нютона? 50 му се губят на колегата.
40Нм, после 60Нм и след това два пъти по 90 градуса.
Андонов, дано въпросът ми не е тъп, но искам да попитам следното:
След като първия път ги стегнеш с 40 Нм, втория път ги донатягаш до 60 Нм. или прибавяш още 20 Нм. за да станат общо 60 Нм?.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: стягане с динамометричен ключ
Това не са ябълки или круши за да добавяш още 20 за да станат 60.
Настройваш ключа на 60 Nm и стягаш.
Настройваш ключа на 60 Nm и стягаш.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: стягане с динамометричен ключ
Radev842170 написа: Андонов, дано въпросът ми не е тъп, но искам да попитам следното:
След като първия път ги стегнеш с 40 Нм, втория път ги донатягаш до 60 Нм. или прибавяш още 20 Нм. за да станат общо 60 Нм?.
Слагаш ключа на 40Нм и обикаляш болтовете по описания начин. След това правиш ключа на 60Нм и пак минаваш по същият начин.
По принцип стягането е на 60 Нм, но като се мине първо през 40 става по равномерно.
А после с 2х90 градуса минавате винаги над 120Нм. Който не вярва да тества.
![:drunk](./images/smilies/drunk.gif)
Re: стягане с динамометричен ключ
то май до 120нм като гледам как ми припукваха на 60нм сигурно ще се скъсат
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bliznakow и 54 госта