Имам ли проблем?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Имам ли проблем?

Мнениеот Velko » Нед 12 дек 2010 19:43


Значи след като застудя,колата ми загрява мноого бавно.Днес я запалих,карах 30 мин.лекичко и тя достигна невероятната температура от 70градуса.Пиша тук,защото ми направи впечатление,че спрях на место да изчакам гаджето без да я гася и за 5 минути температурата падна на 60градуса.Нормално ли е това? И ако не - какъв може да е проблема.Благодаря.




Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Имам ли проблем?

Мнениеот mupk0 » Нед 12 дек 2010 19:44


Най-вероятно термостат


Потребителски аватар
pokimon
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 21 ное 2010 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Имам ли проблем?

Мнениеот pokimon » Нед 12 дек 2010 19:47


Ако си издул парното е нормално да падне градуса.
Поне при мене така прави като съм на място и съм на 2-3 степен на вентилатора.
Термостата ми е нов.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Имам ли проблем?

Мнениеот ventotdi » Нед 12 дек 2010 19:47


еми нормално е ....обаче като е на 70 градуса да не е отворила големият кръг mhihi . Направи си сам тест ... карай утре същото разстояния обаче на стъпка и да видим до колко ще загрее и до колко ще падне докато чакаш гаджето си ...може даже и парното да е на същтата темп и сила ;)


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Имам ли проблем?

Мнениеот Velko » Нед 12 дек 2010 19:56


Едва ли ще го направя това със същият маршрут.Ние вече нямаме пари да ходим до магазина,а и утре не съм на работа :D И сега сериозно - като цяло въпросът ми е нормално ли е да изстива с 10 градуса на место за 5 минути? Забравих да спомена,че датчика на водата съм го сменял есента с уж "оргинален" :) Термостата как се проверява дали работи?Замерва ли се,дебне ли се ...? :roll:


Ivelin
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Имам ли проблем?

Мнениеот Ivelin » Нед 12 дек 2010 20:01


Колега и аз съм така. Зиме/лято 72 градуса ... И на 35 навън и климатика на мах и аз драпайки по магистралата нагоре : пак 72-75 градуса. Миналата година като взех колата не излизаше от бялот, смених термостата с нов уж Behr и съм на сегашното положение. Дали отваря на по ниска температура или така си работи не знам... мерена с е ваг ком и показанията на стрелката отговарят на прочетеното с ваг-а. Иначе за парното и до мен днес карам карам и не мога да стигна 70 (ама карах мнного лежерно), спрях топлото за 3-4 мин и си стигна до 72-та градуса. След това си държеше там.
Иначе за термостата с проверява с "баране" като ти загрее колата към 60-70 градуса хващаш долния дебел маркуч от радиатора към двигателя и при работещ термостат трябва да е студен (въпреки че преди да сменя термостата на мен и моя ми се струваше студен ама явно е изпускал по съвсем малко и не съм го усещал).


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Имам ли проблем?

Мнениеот tdi fen » Нед 12 дек 2010 20:03


за термостат си


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Имам ли проблем?

Мнениеот tarikat89 » Нед 12 дек 2010 20:06


и аз до преди 2 дена бях така и като смених термостата всичко си доиде на мястото :!:


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Имам ли проблем?

Мнениеот Velko » Нед 12 дек 2010 20:12


Благодаря.Термостата ще бъде сменен.И електромотора ще бъде ревизиран за втулки и четки,че едвам върти,когато е под нулата.... може да заключвате :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта