забелязах че повечето тди-та забиват след 3000 оборота за което главният виновник е този клапан Н75,
при мен забиването е съвсем от началото,то не е забиване ами направо спира да върви,по зле от 1,6 чист дизел...а в оборотите между 2000 и 3000 където турбото трябва най-много да се усеща,при мен все едно че въобще го няма...

колата е Голф 3 1995-та с код на мотора 1з,имам я от около месец и половина и съм минал около 3500км,
преди седмица ми направи този проблем,изминах 130км без да спирам без никакъв проблем,спрях за около 15 минути качвам се паля и забелязах че колата не върви,до 3000 оборота двигателя се форсира много трудно и е много муден...турбото си се чува(звучи си както преди да спре да върви)звукът на двигателя си е нормален,но колата не върви,супер спъната...
изгасих я след 5-6 минути паля и па тръгвам-колата си върви съвсем нормално...

..седмица след това (днес) карах колата около 20км,спрях за около 10тина минути,качвам се и пак същият проблем,следва същата процедура спрях за около 10 минути паля и пак си върви съвсем нормално...
някой има ли на идея от какво може да прави така,ясно е че колата е за диагностика,за това ще ви помоля да ме насочите къде да отида в Стара Загора