1.9 D(1Y) Golf III 1995 проблем с авансатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Lalas
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 20 мар 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

1.9 D(1Y) Golf III 1995 проблем с авансатор

Мнениеот Lalas » Пон 20 дек 2010 22:45


Здравейте колеги,
при мен се появи малко проблемче с паленето в този студ. Проблема се прояви само при температури под -10 градуса. Мотора пали но обортите падат и в рамките на 1 секунда се загася. След 3-4 неуспешни опита си пали като оборотите са малко нестабилни първите секунди. Първо се усъмних в свещитите, но се оказа грешен ход mhihi ... При проверката попаднах на нещо, за което искам да питам значи авансатора ми е автоматичен и електрически(управлява се електрически), но жилото му, с което управлява помпата е отпуснато(тоест не работи). Самия авансатор има гумено маншонче и след като го преместих се оказа че принудителното движение на жилото би било в посока на надясно(отпускане на жилото), което би означавало, че жилото трябва да е първоначално натегнато(режим на обоогатяване) и в последстие да се отпусне жилото(премахване на обогатяването) - Дали моите преположения са верни? И какво следва от тук нататък... търся авансатор? Моля за съвет :beer




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: 1.9 D(1Y) Golf III 1995 проблем с авансатор

Мнениеот emo-gar » Вто 21 дек 2010 11:19


Колега,авансатора е устроен така,че при стартиране пружина го държи в "аванс",при загряване се задейства ел. вентил,който пропуска вакуум към мембраната на авансатора и го връща в нормална позиция.Тъй като аз съм с ръчен такъв,мисля че издърпването на рейката към механизма="аванс",а връщането и към ремъците-"нормално".Авансатора ми се намира м/у помпата и блока.


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: 1.9 D(1Y) Golf III 1995 проблем с авансатор

Мнениеот vladko1001 » Вто 21 дек 2010 18:55


колега,купих на жената сеат-кордоба 1Y...има една фино-механична центровка на "жилцето" на ел. авансатора на помпата... при загрял мАтор жилото трябва да е с мин. луфт-едва да се усеща... при студ обаче става изпънато-така дърпа центровката на помпата за лесно палене...като пекне по коледа :mrgreen: свали ман6он4ето на ел. авансатора и го напръскай с "WURTH"- силик. смазка,като ръ4но дърпаш жилцето напред-назад за по-добро смазване...често вътр."буталце"/сглобката с втулката е много финна/блокира с годините работа-напред/назад mhihi ... така,че една профилактика е OK... на загрят двиг.- маkс 950 об./пр. ход

забравих: провери задълж. постоянни +12 волта на клемата на авнс.
хитро го е измислил немеца...нещо като чушкопек :Mr Green Fun - като загрее изхвърля опечената чушка-т.е. връща центровката :beer


Lalas
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 20 мар 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.9 D(1Y) Golf III 1995 проблем с авансатор

Мнениеот Lalas » Вто 21 дек 2010 22:41


Мерси колеги,
за сега това ми стига. Ще го замеря и смажа и да се надяваме да тръгне.
Поздрави и Весели празници!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта