


проблем с пасат 1z
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ВАРНА
проблем с пасат 1z
здравеите проблема е следния при първо палене върти много след това няма ядове открих че не отива ток до свещите смених термо датчика както и релето проверих всички възможни бушони всички са наред колата не е в BG в Атина живея няма компетенни маистори във VW дигат рамене и искат да сменят какво ли не някои имали представа от къде може да е проблема а да добавя филтри са сменени няма въздух по тръбите пасат 96 1z
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: проблем с пасат 1z
за какви температури ги тестваш свещите се включват под 9 градуса
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: проблем с пасат 1z
Добре ли върти стартера първия път.Доколкото знам ТДи е малко капризно към тези неща нея ли развърти добре стартера непали бързо,а и аз съм си патил.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ВАРНА
Re: проблем с пасат 1z
температурата беше към 6 гр през ноща акумулатора е чисто нов 74Ач имам стартера върти без проблеми няма ток към подгряващите свещи
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: проблем с пасат 1z
Извади буксата на температурният датчик и тогава опитай дали идва ток до свещите...
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ВАРНА
Re: проблем с пасат 1z
да идва ток днес сутринта така е запалих но малко повече повертя когато мана буксата лампата свети за около 10 секунди 

- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: проблем с пасат 1z
Еми значи всичко си е наред, изчакай да се застуди под 0 градуса и тогава трябва да пали от 1/4 оборот, при изправен акумулатор и стартер разбира се...
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ВАРНА
Re: проблем с пасат 1z
а пушилката за около 5 6 сек и миризма на не изгорели газове
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: проблем с пасат 1z
mishofren написа:а пушилката за около 5 6 сек и миризма на не изгорели газове
Ти сигурен ли си , че свещите са изправни ?
Това , дали жълтата лампа свети не е 100% показател дали свещите са включени . Искам да кажа , че при запалване има съпътстващо подгряане което не се индикира , дори и да не е имало предварително . Такива пушъци имах предната зима , която изкарах на една подгревна свещ . Въпреки това цяла зима палих , дори при (-20)градуса , макар с доста пушъци и повъртяване .
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: проблем с пасат 1z
от начало колега мислех да ти кажа,че моожеби центровката ти е на закъснение но прочетох ,че не ти идва ток към свещите ...после си помислих това е ТДИ ,а не като моя ТД на който му работят свещите постоянно и без една почти не пали .При теб трябва да не подгрява до 5 градуса ,а на долу . Все пак пробвай само един тест за който няма да ти трябват лаптопове кабели софтуер и най различни ключове ,мисля ,че само звезда и камък 13 май ... сутрин преди да я палиш дай центровката съмсем малко ама колкото да рамени белезите и стартирай да видим ко става ... насочи помпата към двигателя ,а не да я отдаличаваш !!! тазм центровката е мн финна ...направи си белзе ако помпата ти не е на белег в момента защото после не можеш да я оправиш без лаптоп ... а относно стартера и акумулатора ...ТДИ иска 200 оборота за да запали ...каквото искат да правят стартера и акумулатора дадът ли ги ...дръннн 

-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ВАРНА
Re: проблем с пасат 1z е решен
днес се видях с един приятел има някаква програма взета от Германия за да си тества неговото ауди S3 та тднес го разбихме компа на пасата в сервиза на VW казват всичко е ок няма грешки обаче днес имаше една незапомних номера която дава грешка на свещите и ГНП и затова пуши като комин преди дая изтрием правихме тест дгаив 180км с пълна газ неще повече след оправяне на компютъра никви ядове върви та се къца
и благодаря на всички за отделеното време в размисли

-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ВАРНА
Re: проблем с пасат 1z
здравеите проблема се завърна няма оправия вчера ходих в сервиза на бош за дизели закачиха я на ваг няма гришки аванса е ок центровка ок и колата не пали
всичко е наред та пак на изходна позиция какво да погледна да откачя за проба някакви идеи

Re: проблем с пасат 1z
гледай докато вартиш сутринта дали пуши от аспуха ако не пуши си връща горивото от някъде марку4етата за излишната нафта здрави ли са и тапи4ката на 1или4 дюза зависи къде е сложена
Re: проблем с пасат 1z
колега аз имам 1Z пасат 95г. при мен беше същото свещи,релета, кабели всичко ОК .Оказа се, че има предпазител след релето и реално не отива напрежение до свещите независимо че има индикация за подгряване ,50А преставлява пластинка на пръв поглед не изглеждаше изгорял но като развих болчетата се разпадна, аз реших проблема с кабел 2.5 кв. едножилен точно отговаря на площта на оригиналния.Намира се точно над спирачната помпа където минава жгута с кабели в черна кутийка влиза дебел червен и червен+бяло кабел. Така че виж дали имаш напрежени на свещите и ако няма търси този предпазител, германеца добре го е скрил
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 40 госта