колега,купих на жената сеат-кордоба 1Y...има една фино-механична центровка на "жилцето" на ел. авансатора на помпата... при загрял мАтор жилото трябва да е с мин. луфт-едва да се усеща... при студ обаче става изпънато-така дърпа центровката на помпата за лесно палене...като пекне по коледа

свали ман6он4ето на ел. авансатора и го напръскай с "WURTH"- силик. смазка,като ръ4но дърпаш жилцето напред-назад за по-добро смазване...често вътр."буталце"/сглобката с втулката е много финна/блокира с годините работа-напред/назад

... така,че една профилактика е OK... на загрят двиг.- маkс 950 об./пр. ход
забравих: провери задълж. постоянни +12 волта на клемата на авнс.
хитро го е измислил немеца...нещо като чушкопек

- като загрее изхвърля опечената чушка-т.е. връща центровката
