



Проблема с паленето e решен!
- vidinskia
- Мнения: 75
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 0:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Проблема с паленето e решен!
Значи колеги от скоро,почна сутрин да не може да пали,и не разбирах защо прави така,мъчех се и се мъчех,накрая ми се съсипа стартера,сложих нов,след това се оказа че са ми изгорели 3 свещи,айде нови 4 свещи,и пак същото,мислихме да не е проблема в акумулатора но не е,той вярно че не е от най добрите но не е от него,слагах друг и пак не може да пали,закарах го при майстор,той ми каза че компресията е наред,също ми каза че не е прескочил зъб или нещо такова,каза ми че ток си достига на до свещите,та неговата преценка е че всичко идва от нафтовата помпа,каза ми че като слуша колата като върти да запали въртяла дамо на 1 цилиндар и ми каза че това нещо е разцентрована помпата,след което той ме изпрати да ида на VAGCOM или нещо подобно,отидох при уж най добрият във Видин но той ми каза да дойда чак след Нова година,не че е далече но това значи след около 5-6-7 дена,та сега се притеснявам да не е нещо сложно по колата,само да ви обясня,колата като си я запаля работи перфектно (имам проблем с един повдигач който цъка и трябва да го сменя) върви нормално няма да затъва,днес си ходих до село и влезнах да обядвам и се минаха 15 мин и реших да изляза да я пробвам да не би да не запали,о какво да видя,колата запали от 3-тото въртене,и аз я оставих да работи влезнах вътре обядвах и се прибрах,но така запали че отзад испуши докато въртях на стартер много сериозно,но после като запали си върви без проблеми,и немога да си обясня от какво е вече,толкова неща ми обясниха че се обърках вече,само едно нещо не съм пробвал да откача дачика на тройника за антифриз,но си мисля че не е нужно,мисля че не е от това,ако някой може да ми обясни или ако се е сетил за проблема ще съм му благодарен,поздрави на всички и Весели празници 

Последна промяна от dobrin на Пон 17 яну 2011 21:32, променено общо 4 пъти.
Причина: Решенията дали една тема е за триене не са на автора ѝ
Причина: Решенията дали една тема е за триене не са на автора ѝ
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Проблем с паленето на студен двигател 1.9 TDI 1z мотор
По твойте обяснения, става ясно че центровката ти е на закъснение, направи я с ВАГ КОМ какво трябва и няма да имаш тези терзания...
Re: Проблем с паленето на студен двигател 1.9 TDI 1z мотор
Колега провери си горивен филтър от тези студове да не се е задръстил или може да връща нафта в резервоара обаче незнам с помпа ли подкачва нафтата или или саямата гнп си я смуче.Но при положение че после работи добре явно нне задържа нафта.поне аз така мисля Успех
- vidinskia
- Мнения: 75
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 0:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Проблем с паленето на студен двигател 1.9 TDI 1z мотор
Благодаря ви за отговорите,и на мен ми се струва че е за центровка на ВАГ КОМ,просто то не остана друго нещо което е възможно да е станало,моля някой колега от Видин да ми препоръча някой ВАГ КОМ освен Коста Мечков,той е много зает и трябва да чакам бая,благодаря предварително 

- vidinskia
- Мнения: 75
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 0:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Проблем с паленето на студен двигател 1.9 TDI 1z мотор
Колеги,немога да разбера какво да правя,днес говорих с един човек по телефона 30 минути и той ми обясни да ида първо на майстор понпанджия,имало някаква машина на която ще ми пробват помпата (след като я свалят от колата) дали работи правилно и дали не е нещо механично вътре в нея,и демек ако не намерят нищо излиза че е нещо електронно,та мисълта ми е да пробвам ли това или да не си харча парите ?? Като вземете горе предвид и това което писах какво мислите,трябват ми още мнения че незнам на каде да се насоча и какво да пробвам или в краен случай направо да си ида на На VAG COM,незнам,някой да каже нещо по въпроса ??? 

-
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с паленето на студен двигател 1.9 TDI 1z мотор
колега мойта беше с голямо предварение и потракваше двигателя сега ми я върнаха назад и има закаснение върти като ненормална колата и непали та сега след нова година пак да я дадат напред малко помпата 

- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Проблем с паленето на студен двигател 1.9 TDI 1z мотор
Бате, ти си много загазил като те слушам, а проблемът ти не е никак сложен...
Звънни след нова година ако решиш и ще се разходиш до Монтана да я погледна...
Звънни след нова година ако решиш и ще се разходиш до Монтана да я погледна...
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с паленето на студен двигател 1.9 TDI 1z мотор
Колега, явно в твоя град нямя кой да ти реши проблема, затова се свържи с човека писал над мен и след нова година се разходи до Монтана.Той надали има тайни от тоя модел роторни помпи и от механична и от електронната част, а и с ваг кома е на ти и знае къде да гледа.Така, че не търси само ваг ком, но и човек който разбира да работи с него.
- vidinskia
- Мнения: 75
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 0:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Проблем с паленето на студен двигател 1.9 TDI 1z мотор
Колеги здравейте,всичко вече е наред,ходих вчера до Монтана и колегата от форума "dani_94" ми оправи колата,просто невероятно,тъкмо седнах да хапна пица в Монтана и има няма 20 минути,колегата се обади и ми каза че всичко е ок и да заповядам да си взема колата,много съм доволен от неговата работа,и ако има някой майстор който разбира от тези е колегата "dani_94" и според мен той е най добрият майстор за Северозападна България спрямо ВАГ КОМ както и помпите и т.н.,просто колегата много си разбира,с една дума проблема е приключен и всичко е ок на 100%,поздрави на майстора и ако някой има подобен проблем да не се замисля ами да отива при колегата,просто много си разбира от работата, Благодаря
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Проблем с паленето на студен двигател 1.9 TDI 1z мотор
И в крайна сметка от какво излезе?
- vidinskia
- Мнения: 75
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 0:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Проблем с паленето на студен двигател 1.9 TDI 1z мотор
Ами колега,помпата е проблема,беше разцентрована и просто не е работила правилно и нафтата не е изгаряла правилно и затова е пушило толкова много,даже докато карах от Видин към Монтана по пътя по едно време почваше да пуши и спира и не можеше да върви,сега всичко е ок



- vidinskia
- Мнения: 75
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 0:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Проблем с паленето на студен двигател 1.9 TDI 1z мотор РЕШЕН
И накрая колеги какво се оказа,помпата не е била проблема !!!!! Проблема е в зъбното колело който е на коляновия вал,и е трябвало да сменя едната запчатка и болта към нея,лошото е че хвърлих около 350 лева докато разбера проблема !!!!





Последна промяна от vidinskia на Сря 12 яну 2011 1:08, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с паленето на студен двигател 1.9 TDI 1z мотор
Този мотор често го прави това ама чак сега видях темата иначе още след първия ти пост щях да ти пиша, да провериш първо това.
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с паленето на студен двигател 1.9 TDI 1z мотор
Каква забчатка бе колега, обясни по-точно, искаш да кажеш зъбното колело на коляновия вал ли?
- vidinskia
- Мнения: 75
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 0:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Проблем с паленето на студен двигател 1.9 TDI 1z мотор
Ами колега май то,не разбрах какво ми каза точно майстора,но просто доло кадето се въртяха колелата на които е закачен ангранажния и пистовия ремак ако не се лъжа много яко се беха изкривили и чак имаше шум в двигателя,ако съм запомнил правилно звукът е идвал от търкане с боталата,нещо такова.... 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта