


Поло 6Н 1.9Д работи на три цилиндъра при палене
- Luchezar_K
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 24 ное 2008 14:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Поло 6Н 1.9Д работи на три цилиндъра при палене
Здравейте колеги,
Полото (6Н, 1.9Д, AEF, 64 коня) има странен проблем при палене - подгрявам, въртя пали без никакъв проблем и на празен ходи звучи напълно нормално, НО оборотомера показва 500 оборота (грешно). Докато оборотомера не застане сам на 1000, когато и подам газ, започва да работи на 3 цилиднъра и пущи като за световно... След 2-3 мин работа на място, се оправя - на празен ход - 1000 оборота, и си върви напълно нормално.
Имали ли сте подобен проблем и от какво може да е?
Благодаря Ви предварително!
Полото (6Н, 1.9Д, AEF, 64 коня) има странен проблем при палене - подгрявам, въртя пали без никакъв проблем и на празен ходи звучи напълно нормално, НО оборотомера показва 500 оборота (грешно). Докато оборотомера не застане сам на 1000, когато и подам газ, започва да работи на 3 цилиднъра и пущи като за световно... След 2-3 мин работа на място, се оправя - на празен ход - 1000 оборота, и си върви напълно нормално.
Имали ли сте подобен проблем и от какво може да е?
Благодаря Ви предварително!
Re: Поло 6Н 1.9Д работи на три цилиндъра при палене
полото ти има ли климатик -----ако има климатик виж пистовия ремък дали е за смяна
- niki_68
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 11:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Поло 6Н 1.9Д работи на три цилиндъра при палене
а провирил ли си подгревните свещи може да имаш някоя изгоряла
- Luchezar_K
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 24 ное 2008 14:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6Н 1.9Д работи на три цилиндъра при палене
Здравейте колеги,
има климатик, пистовия ремък е сменен преди 1500- 2000км, може ли да не е сложен като хората и чак сега да мупроличава? А за свещите - миналата зима взех 4 нови оф Бош, не съм ги проверил сега, може да е от тях, ще пиша като ги видя.
Благодарско

има климатик, пистовия ремък е сменен преди 1500- 2000км, може ли да не е сложен като хората и чак сега да мупроличава? А за свещите - миналата зима взех 4 нови оф Бош, не съм ги проверил сега, може да е от тях, ще пиша като ги видя.
Благодарско


-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 23 сеп 2009 7:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6Н 1.9Д работи на три цилиндъра при палене
Имам го същият проблем с на жена ми полото.Преди седмица му правиха ГНП-то.И сега докато не загрее пуши много.Днес забелязах,че от една от свещите,там дето влизат в блока,малко сълзи нафта.Може докато не е загряла и не се е разширил метала,малко да подръпва въздух.Утре ще я закарам на доктор да я стегнат и ще ти пиша какво е станало.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 23 сеп 2009 7:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6Н 1.9Д работи на три цилиндъра при палене
Стегнаха свеща и вече не пуши и не придърпва.Като загрее си държи малко над 900 оборота 

- Luchezar_K
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 24 ное 2008 14:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6Н 1.9Д работи на три цилиндъра при палене
Пушка добре че е малък дявол при теб,
началото на другата седмица ще има хирургицеска намеса и при мен, тая седмица няма кава да стане... криза е
началото на другата седмица ще има хирургицеска намеса и при мен, тая седмица няма кава да стане... криза е

- Luchezar_K
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 24 ное 2008 14:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6Н 1.9Д работи на три цилиндъра при палене
Айде пак, та бях днеска в Бош на околовръстното, центроваха ми помпата - осезаема разлика, а и не пуши до тук добре, но проблема с цилиндрите си остана - губи един. Тяхно предположение са повдигачи на клапани. Какво е това, някой има ли опит?
- Luchezar_K
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 24 ное 2008 14:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6Н 1.9Д работи на три цилиндъра при палене
Едва ли е от тях, мисля си че би бил постоянен проблем ако е от тях, а то е само в началото..?
Re: Поло 6Н 1.9Д работи на три цилиндъра при палене
Luchezar_K написа:Едва ли е от тях, мисля си че би бил постоянен проблем ако е от тях, а то е само в началото..?
Именно

П.П. Мисля,че имаше някъде подобна тема.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 22 дек 2010 23:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Поло 6Н 1.9Д работи на три цилиндъра при палене
моето поло по сащия начин само че неиска даже и да запали , като е по студено ,свещи стартер диузи всичко проверих и незнам какво да правя вече
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Поло 6Н 1.9Д работи на три цилиндъра при палене
Най-вероятно гълта въздух от някъде и затова работи неравномерно и не пали! Като за начало смени всички маркучи за обратната нафта към 5 лева е метъра на маркуча,но не взимай с много голям диаметър на отвора ,а по тесен.Проблема е че от нагряването се разширават маркучите-направо се изпичат.А при последната дюза до тем.датчик налягането е най-голямо и там първо се прецаква.Смени си и тапичката на същата последна дюза-много често тя се напуква и дърпа въздух.Също може да смениш и възвратният клапан на горивният филтър-10 лева е.Искам да те посъветвам да почнеш от по-евтините части и да елиминираш причините сам.Стига сме давали пари на сервизи, дето хич не им пука! Само ако видиш как ти правят колата ,с каква немърливост, ще ги удушиш 

-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 22 дек 2010 23:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Поло 6Н 1.9Д работи на три цилиндъра при палене
благодаря за информацият,клапана за обратната нафта го смених и пак неиска да пали ,ще прожеря това за ваздуха и пак ще пиша да ти кажа какжо е станало.
- martin_2003
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
- Автомобил: POLO
- Двигател: AGR
- Местоположение: karlovo
Re: Поло 6Н 1.9Д работи на три цилиндъра при палене
И аз съм на това мнение за въздух в системата това е голям проблем при тези двигатели просто е трудно да се разбере от къде влиза.Ако са повдигачи или клапани ще е така постоянно, май искат да ти вземат парите.Успех от мен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта