здравеите на всички и честито на имениците, от скоро имам пасат б3 1,9 тд и от ония ден нещо колата ми се струва малко по шумна нещо като тракане когато е на обороти,дава ми около литър отгоре разход и колата ми не върви като преди някои може ли деа ми каже какво да направя
п.п горивния филтър е сменен преди 2000 км и към момента колата е с прецакан термостат отваря на 70 градуса



шумен двигател на пасат б3 1.9 тд ааз
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: шумен двигател на пасат б3 1.9 тд ааз
Мисля си че е възможно да е от центровката на помпата, но така сама да си измени не ми се вярва.
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: шумен двигател на пасат б3 1.9 тд ааз
Тук е мястото да разберем от по-знаещите дали отворения термостат влияе на разхода на двигатели без компютър
А за тракането може да провериш демферната шайба на коляновия вал дали бие странично,като за начало.



А за тракането може да провериш демферната шайба на коляновия вал дали бие странично,като за начало.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 14 дек 2010 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pomorie
Re: шумен двигател на пасат б3 1.9 тд ааз
[quote="Golf_Diesel_"]Мисля си че е възможно да е от центровката на помпата, но така сама да си измени не ми се вярва.[/quot
трябва ли да зъкарам някаде елкон или...
трябва ли да зъкарам някаде елкон или...
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: шумен двигател на пасат б3 1.9 тд ааз
naskomm написа:Golf_Diesel_ написа:Мисля си че е възможно да е от центровката на помпата, но така сама да си измени не ми се вярва.[/quot
трябва ли да зъкарам някаде елкон или...
Не разбрах къде да я закараш?
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: шумен двигател на пасат б3 1.9 тд ааз
сигорен съм че е от демферната шайба и аз имам същия двигател при тях детската болест е това ако не е стегната както трябва от там се получава малко луфт но се отразява повече на помпата , препоръчвам ти да го стехнеш здраво иначе ако се отвие болта от вибрациите трябва да смениш двигателя 

- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: шумен двигател на пасат б3 1.9 тд ааз
vinixxx написа:Тук е мястото да разберем от по-знаещите дали отворения термостат влияе на разхода на двигатели без компютър![]()
![]()
![]()
А за тракането може да провериш демферната шайба на коляновия вал дали бие странично,като за начало.
Влияе и на тези без комп.
Относно по-сериозния проблем колегите правилно съветват за шайбата.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: шумен двигател на пасат б3 1.9 тд ааз
почти винаги това тракане е от опиране на клапаните в буталата.вижте белезите на ремъка.най вероятно е превъртяла запчатката на коляновия вал.
термостата влияе на всички видове мотори за разхода.
термостата влияе на всички видове мотори за разхода.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: шумен двигател на пасат б3 1.9 тд ааз
Golf_Diesel_ написа:Мисля си че е възможно да е от центровката на помпата, но така сама да си измени не ми се вярва.
като се пораазхлаби ремъка първо превърта с малко гнп и двигателя почва да пуши и нетегли
ако несе обърне внимание ремъка продължава да се рзхлабва след което превърта и разпр, вал. клапаните срещат буталата.
Re: шумен двигател на пасат б3 1.9 тд ааз
passatfen написа:сигорен съм че е от демферната шайба и аз имам същия двигател при тях детската болест е това ако не е стегната както трябва от там се получава малко луфт но се отразява повече на помпата , препоръчвам ти да го стехнеш здраво иначе ако се отвие болта от вибрациите трябва да смениш двигателя
колега не е от демферната шайба а от зъбното колело за което се завива тя или по просто зъбното колело на кол.вал има един зъб който се разбива с годините и колелото по4ва да мотае и се увржда и площа където ляга самото колело трябва да се 4елоса кол.вал и да се сложи ново колело и болт колелото се стяга 90нм и 90градуса за вси4ки 1,9д,тди
Re: шумен двигател на пасат б3 1.9 тд ааз
ifidik написа:почти винаги това тракане е от опиране на клапаните в буталата.вижте белезите на ремъка.най вероятно е превъртяла запчатката на коляновия вал.
термостата влияе на всички видове мотори за разхода.

- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: шумен двигател на пасат б3 1.9 тд ааз
naskomm написа:здравеите на всички и честито на имениците, от скоро имам пасат б3 1,9 тд и от ония ден нещо колата ми се струва малко по шумна нещо като тракане когато е на обороти,дава ми около литър отгоре разход и колата ми не върви като преди някои може ли деа ми каже какво да направя
п.п горивния филтър е сменен преди 2000 км и към момента колата е с прецакан термостат отваря на 70 градуса
колега, мнго голема е вероятноста от хлабав ремък.... спри колата и си провери бележките....... не карай.... следващ етап клапаните се удррят в буталата
преживял съм го:
сам си смeних зъбния ремък и когато стегах гайката на екцентричния лагер , който опъва ремъка забравих шайбiчkata koято се слага под гайката отзад зад лагера и след 3000 4000 кл.от колата ми започна /ауспуха/ да излиза черен дим /явно нарушена центровка на нафтовата помпа/ но на мен не ми щракна че опъващия лагер се е разглабил. в последствие и колатазагуби мощност едвам се прибрах в къщи на другата сутрин при стартиране по време на старта нащо изчатка като резултат ново зъбно колело счупен авт. повдигач - един и под същия повдигач нов клапан.....извод: почне ли да пуши двигатела значи ремъка се е разхлабил веднага проверка на бележките на помпата , а щях да видя , че ремъка е разхлабен и в последствие и разпределитения вал губи центровката и става най лошото.и два дни труд за този ремонт
Последна промяна от kiko946 на Пет 07 яну 2011 19:42, променено общо 2 пъти.
- stanislav__radev
- Мнения: 59
- Регистриран на: Сря 06 яну 2010 2:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dimitrovgrad
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 14 дек 2010 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pomorie
Re: шумен двигател на пасат б3 1.9 тд ааз
kiko946 написа:naskomm написа:здравеите на всички и честито на имениците, от скоро имам пасат б3 1,9 тд и от ония ден нещо колата ми се струва малко по шумна нещо като тракане когато е на обороти,дава ми около литър отгоре разход и колата ми не върви като преди някои може ли деа ми каже какво да направя
п.п горивния филтър е сменен преди 2000 км и към момента колата е с прецакан термостат отваря на 70 градуса
колега, мнго голема е вероятноста от хлабав ремък.... спри колата и си провери бележките....... не карай.... следващ етап клапаните се удррят в буталата
преживял съм го:
сам си смeних зъбния ремък и когато стегах гайката на екцентричния лагер , който опъва ремъка забравих шайбiчkata koято се слага под гайката отзад зад лагера и след 3000 4000 кл.от колата ми започна /ауспуха/ да излиза черен дим /явно нарушена центровка на нафтовата помпа/ но на мен не ми щракна че опъващия лагер се е разглабил. в последствие и колатазагуби мощност едвам се прибрах в къщи на другата сутрин при стартиране по време на старта нащо изчатка като резултат ново зъбно колело счупен авт. повдигач - един и под същия повдигач нов клапан.....извод: почне ли да пуши двигатела значи ремъка се е разхлабил веднага проверка на бележките на помпата , а щях да видя , че ремъка е разхлабен и в последствие и разпределитения вал губи центровката и става най лошото.и два дни труд за този ремонт
Мерси за съвета, обаче при мене няма пушене ремъка със ролките са смени преди има няма 10 000 км обаче има нещо друго за 3,4 дни съм минал около 2000 км малко повече я сритвах и вчера видях че ми беше изгубила малко масло /около 150г/ долях и когато запалих колата си смени звука/все едно си вдигна оборотите/и сега се чува тракане само когато я запаля сутринта докато е студена.но мерси все пак ще огледам ремака и ролките


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта