Проблем с турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tony_bgn
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 10 яну 2011 3:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DK

Проблем с турбото

Мнениеот tony_bgn » Пон 10 яну 2011 4:18


Здравейте, прочетох мненията и виждам че има много вещи във форума на тази тема. Аз имам абсолютно същия проблем, най-лошото е че направих диагностика за покупко продажба в оторизираните сервизи на СЕАТ и те не засякоха проблема. Аз я тествах, но не съм я изрезвал на 5 та с повече от 2400 оборота, а проблема именно тогава се появява, турбото просто спира и трябва да я загася и пак да я пусна за да работи нормално, до следващия път като изляза на магистралата... Колата мина през 3 диагностики и от тях, резултата е смениха Magnetventil block или VW VENT BLOCK SOLENOID VALVE 6Q0 906 925, като чета форума ми се струва че вие го наричате клапа Н75...? Но без резултат, пак същия проблем, гледаха маркучите няма скъсани спукани и т.н. Сега уж сложиха някакъв спрей да изчисти турбото и казаха, че ако проблема си е все още там след 2000 км, да отида и да ми сменят турбото. Някой препатил ще ме посъветва ли какво да правя? Не може ли да се смени само тоя уестгейт ??? Или трябва цялото турбо и не може ли да се оправи това турбо, да не се сменява с ново?? Колата е Сеат Кордоба, 2003 година, 101 КС, имате ли на идея това двигател с променлива геометрия ли е или друг тип, че не разбирам много много?? Тук ми казаха някаква страховита цена ако не се оправи след 2000 км, така че някой ако помогне много ще съм му благодарен!




gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Проблем с турбото

Мнениеот gogovaseev » Пон 10 яну 2011 8:48


Колега да твоето турбо е спроменлива геометрия и то4но там ти е проблема,просто геометрия
та е зацапана и трябва да се отвори турбото и тя да се по4исти,няма никакви смени на ни6то и никакви пла6е6ти цифри,просто потърси някои по кадърен маистор да ти по4исти геометрията иси караи колицата без да се притеснява6.успех :beer


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем с турбото

Мнениеот Stivi » Пон 10 яну 2011 13:21


Да ти сменят турбото.... :shock Ей тия по официалните сервизи като видят кола дето не е гаранционна да има как направо да им сменят двигателите най ще им отърва да ги в е.. в дебилите :twisted: Просто трябва да идеш при човек който знае за какво иде реч при тия двигатели и не гледа на теб като на ходещо портмоне :wink:


tony_bgn
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 10 яну 2011 3:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DK

Re: Проблем с турбото

Мнениеот tony_bgn » Пон 10 яну 2011 13:32


Благодаря за отговора :) Ще търся майстор, дано се оправи, няма какво друго да е. То от толкова ходене то накрая ще трябва сам да си го правя, че за всека диагностика пари искат :evil: Хубав ден!


Потребителски аватар
iwian
Мнения: 49
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София / B5 1.9 TDI AFN
Контакти:

Re: Проблем с турбото

Мнениеот iwian » Пон 10 яну 2011 16:36


Как да си почистиш сам турбото е описано подробно в снимки.
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=27&t=1140&start=0


tony_bgn
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 10 яну 2011 3:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DK

Re: Проблем с турбото

Мнениеот tony_bgn » Чет 24 фев 2011 13:24


Здравейте, благодаря за информацията която ми давате. Но аз сам няма да мога да го свърша това, днес бях на сервиз и ми показаха как уестгейта се е откачил от турбо компресора от долу, и ми обясниха че това не може да се оправи само ако си купя ново турбо. Тази част била част от турбото и нямало как да се оправи без да се смени турбото. Имате ли на идея вярно ли е това и ако не е къде в София или въобще в България може да се оправи ??? :banghead: Благодаря предварително!


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с турбото

Мнениеот Ventoman » Пет 25 фев 2011 0:15


Турбото ти би трябвало да е ККК и най-вероятно му е изгнила планката на актуатора (това е нещото на което казваш уестгейт) и се е откъснал. Имам такъв и няма да се налага да сменяш турбо. Давам ти кординати на лично!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем с турбото

Мнениеот Stivi » Пет 25 фев 2011 0:25


tony_bgn написа:Здравейте, благодаря за информацията която ми давате. Но аз сам няма да мога да го свърша това, днес бях на сервиз и ми показаха как уестгейта се е откачил от турбо компресора от долу, и ми обясниха че това не може да се оправи само ако си купя ново турбо. Тази част била част от турбото и нямало как да се оправи без да се смени турбото. Имате ли на идея вярно ли е това и ако не е къде в София или въобще в България може да се оправи ??? :banghead: Благодаря предварително!


Мдааа така се пробват да хванат някой шаран дето не разбира да го суровакат с ново турбо :beat_butt2 Аман от измекяри !


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Проблем с турбото

Мнениеот smash22 » Пет 25 фев 2011 14:26


Колегата са го усетили че не разбира много от тия работи , бягай от тия майстори щото както казва един приятел за едни майстори в моя град , че за да ти свалят вентилатора на климатроника започват да разглобяват от ауспуха към двигателя вместо от предната броня mhihi scare


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Проблем с турбото

Мнениеот Sashko_Trg » Пет 25 фев 2011 18:24


Ей мръсна държава сме !!! Секи следа кого да пр**б* и никой не го интересува за другия !!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski, tdi fen и 41 госта